דף הבית » תרופות סבתא » כוויות – 6 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ופופולריות בין כל הגילאים

כוויות – 6 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ופופולריות בין כל הגילאים

כוויות: 6 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם
כוויות הן אחת הפגיעות הנפוצות ביותר שיכולות להתרחש, במיוחד במטבח ובסביב הבית.בעוד שרוב האנשים מודעים לטיפולי עזרה ראשונה בכוויות, האם ידעת שיש גם כמה תרופות שנבדקו בזמן, שאושרו על סבתא לבעיה מציקה זו?סעדים אלה מתקבלים ברחבי העולם, והם פופולריים בין כל הגילאים.

תפוח אדמה גולמי

תפוחי אדמה גולמיים שימשו במשך מאות שנים לטיפול בכוויות, והם עדיין אחד התרופות הפופולריות ביותר לסוג זה של פציעה.כל שעליך לעשות הוא להניח פרוסה דקה של תפוח אדמה גולמי על הכוויה ולהשאיר אותו כ -15 דקות.תפוח האדמה צריך להיות קריר למגע, והקרירות תעזור להפחית את הכאב והדלקת.

חומץ

חומץ הוא עוד תרופה שאושרה על ידי סבתא עבור כוויות.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של מים וחומץ לבן יחד בקערה.משרים מטלית בתמיסה ומורחים אותו על האזור השרוף.תרופה זו פועלת בצורה הטובה ביותר עבור כוויות קלות, ומסייעת בהפחתת הכאב והדלקת.

דבש

דבש הוא תרופה נהדרת לכוויות מכיוון שהוא עוזר להרגיע את הגירוי ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בו, מורחים שכבה דקה של דבש מעל הכוויה ואז מכסים אותה בתחבושת.השאירו אותו לפחות 30 דקות ואז שטפו במים קרירים.

אלוורה

אלוורה ידועה בזכות תכונות הריפוי שלה, ולעתים קרובות משמשת לטיפול בכוויות קלות.כדי להשתמש בו, פשוט שברו עלה אלוורה והפעילו את הג’ל ישירות על הכוויה.תחושת הקירור אמורה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

שמן קוקוס

שמן קוקוס נהדר לטיפול בכוויות מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור השרוף והשאירו אותו כ 20 דקות.

שקיות תה

שקיות תה הן תרופה פופולרית נוספת לכוויות.כדי להשתמש בהם, פשוט תלולים שתי שקיות תה במים חמים למשך מספר דקות.כאשר התה התקרר, הניחו את שקיות התה מעל הכוויה והשאירו אותם לפחות 20 דקות.הטאנינים בתה יעזרו להפחית את הכאב והדלקת.

טיפ מועיל

בעת טיפול בכוויה, חשוב לזכור לעולם לא למרוח חמאה או קרח ישירות על העור.אלה עלולים לגרום נזק נוסף ואף עלולים להוביל לזיהום.

לסיכום, ישנם מספר סעדים שנבדקו בזמן לכוויות שהועברו לאורך הדורות.סעדים אלה מתקבלים ברחבי העולם והם פופולריים בין כל הגילאים.נסה אחד או יותר מהתרופות הללו כדי לעזור להרגיע את הכאב ולקדם ריפוי.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכוויות המקובלות ברחבי העולם.זהו עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת, להפחית את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש במיץ לימון בכוויה, פשוט סחטו את המיץ מלימון טרי על האזור הפגוע.אתה יכול גם לשלב את מיץ הלימון עם כמות קטנה של מים להכנת משחה.החל את העיסה על הכוויה והשאיר אותה הלאה למשך 20 דקות לפני השטיפה במים קרים.

דבש

דבש הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית לכוויות המקובלות ברחבי העולם.זהו חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בדבש בכוויה, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש גולמי ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו במים קרים.אתה יכול גם לשלב דבש עם כמה טיפות מיץ לימון או שמן אתרי לבנדר ליצירת תערובת מרגיעה.

אלוורה

אלוורה היא תרופה של סבתא פופולרית לכוויות המקובלות ברחבי העולם.אלוורה הוא קרם לחות טבעי ואנטי דלקתי, והוא יכול לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש באלוורה על כוויה, פשוט חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור הנגוע.השאירו אותו לפחות 30 דקות לפני השטיפהעם מים קרים.

שקיות תה

שקיות תה הם עוד תרופה של סבתא פופולרית לכוויות המקובלות ברחבי העולם.שקיות תה מכילות חומצה טאנית, שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשקיות תה בכוויה, פשוט משרים שתי שקיות תה במים קרים למשך מספר דקות ואז מרחו אותם על האזור המושפע.השאירו אותם במשך 20 דקות לפני שטיפתם במים קרים.

חומץ

חומץ הוא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לכוויות המקובלות ברחבי העולם.חומץ הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בחומץ בכוויה, פשוט מערבבים כמה כפות חומץ לבן עם כוס מים קרים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו לפחות 20 דקות לפני השטיפה במים קרים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס שמן קוקוס הוא האחרון מבין ששת הסעדים של סבתא לכוויות שהתקבלו ברחבי העולם.שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ואנטי דלקתי, והוא יכול לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בשמן קוקוס בכוויה, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס גולמי ולא מזוקק ישירות לאזור הפגוע.השאירו אותו לפחות 30 דקות לפני השטיפה במים קרים.

שאלות נפוצות

כמה זמן עלי להשאיר את התרופה של סבתא בכוויה?

זה תלוי בתרופה בה אתה משתמש, אך באופן כללי, עליך להשאיר אותו לפחות 20 דקות לפני ששטיפתו במים קרים.למידע נוסף ראו את הגדרת Wikipedia.org לגבי כוויות – 6 תרופות של סבתא שהתקבלו ברחבי העולם ופופולריות בין כל הגילאים.

האם יש תופעות לוואי לשימוש בתרופות של סבתא לכוויות?

באופן כללי, הסעדים של סבתא לכוויות נחשבים לבטוחים ויעילים.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בכל סוג של תרופה בכוויה.הרופא שלך יוכל לייעץ לך על דרך הפעולה הטובה ביותר וכל תופעות לוואי אפשריות.

כוויות יכולות להיות כואבות וקשות לטיפול, אך בעזרת הסעדים של סבתא המקובלים ברחבי העולם, תוכלו למצוא הקלה ולקדם ריפוי.מיץ לימון, דבש, אלוורה, שקיות תה, חומץ ושמן קוקוס הם כולם תרופות פופולריות שיכולות לעזור להפחית דלקת, כאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בכל סוג של תרופה בכוויה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן