דף הבית » תרופות סבתא » שרוף על השפתיים – 18 סעדים מבוססי חוויה וזקן

שרוף על השפתיים – 18 סעדים מבוססי חוויה וזקן

שרוף על השפתיים-18 סעדים מבוססי חוויה וסבתא זקנה

העור על השפתיים דק ועדין, מה שהופך אותם למועדים יותר לכוויות שמש וצורות כוויה אחרות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור לך לטפל במהירות וביעילות לכוויה על השפתיים.במאמר זה, נחקור 18 תרופות של סבתא מבוססת ניסיון וזקן שיכולים לעזור לך להרגיע ולרפא את שפתייך.

החל ממרחבי צמחים ועד שמנים אתרים, תוכלו למצוא מגוון טיפולים שיכולים לעזור לכם לנהל את הכאב, הדלקת והאודם הקשורים לכוויה על השפתיים.

טיפולים לכוויות על השפתיים

הטיפולים הבאים יכולים לעזור לך להתייחס לכוויה על השפתיים:

1.אלוורה ורה ג’ל

אלוורה ג’ל היא תרופה נהדרת לטיפול בכוויות על השפתיים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות המסייעות בהפחתת נפיחות ואדמומיות, תוך מתן לחות ומרגיעה את האזור המושפע.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של ג’ל אלוורה על השפתיים ולהשאיר אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף במים פושרים ופט יבש.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת לטיפול בכוויות על השפתיים.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהגן מפני זיהום.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 15 דקות.שוטפים במים פושרים ופט יבש.

3.שקיות תה

שקיות תה הן תרופה מצוינת לטיפול בכוויות על השפתיים.הם מכילים טאנינים המסייעים בהפחתת דלקת ומרגיעים את האזור המושפע.כל שעליך לעשות הוא להיות שקית תה במים חמים למשך כמה דקות ולתת לו להתקרר.מרחו את שקית התה על השפתיים למשך 15 דקות ושטפו במים פושרים.

תרופות צמחיות לכוויות על השפתיים

ישנם מספר תרופות צמחיות שיכולות לעזור לטפל בכוויה על השפתיים:

1.קמומיל

קמומיל הוא תרופה נהדרת לטיפול בכוויות על השפתיים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את האזור המושפע.פשוט כבש שקית תה קמומילית במים חמים למשך כמה דקות ולתת לו להתקרר.מרחו את שקית התה על השפתיים למשך 15 דקות ושטפו במים פושרים.

2.קלנדולה

קלנדולה היא תרופה נהדרת נוספת לטיפול בכוויות על השפתיים.יש לו תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את האזור המושפע.תלול שקית תה קלנדולה במים חמים למשך מספר דקות ותנו לו להתקרר.מרחו את שקית התה על השפתיים למשך 15 דקות ושטפו במים פושרים.

3.לבנדר

לבנדר הוא תרופה מצוינת לטיפול בכוויות על השפתיים.יש לו תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את האזור המושפע.פשוט תעלול שקית תה לבנדר במים חמים למשך כמה דקות ולתת לו להתקרר.מרחו את שקית התה על השפתיים למשך 15 דקות ושטפו במים פושרים.

שמנים אתרים לכוויות על השפתיים

שמנים אתריים יכולים גם לעזור בטיפול בכוויה על השפתיים.השמנים האתריים הבאים מועילים במיוחד:

  • שמן לבנדר
  • שמן עץ התה
  • שמן קמומיל
  • שמן קלנדולה

פשוט הוסף כמה טיפות של השמן האתרי לשמן נשא, כמו שמן שקדים או שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 15 דקות.שוטפים במים פושרים ופט יבש.

טיפ ייחודי

חשוב לשמור על האזור המושפע נקי ויבש.לשם כך, נסו להשתמש במחיקת תינוק לא מרוחקת כדי לנקות את האזור בעדינות פעמיים ביום.זה יעזור לשמור על האזור נקי מחיידקים ומגניבים אחרים שיכולים להחמיר את הכוויה.

כוויות על השפתיים יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך עם הסעדים הנכונים, אתה יכול לטפל במהירות וביעילות למצב.החל ממרחבי צמחים ועד שמנים אתרים, ישנם מגוון טיפולים שיכולים לעזור לך להרגיע ולרפא את השפתיים שלך.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הקפד להשתמש ב

צריבה על השפתיים – 18 סבתא מבוססת ניסיון וותיקה ‘S תרופות

כוויות על השפתיים יכולות להיות כואבות וקשות לטיפול.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את הכוויה ולהאיץ את תהליך הריפוי.החל מתרופות ביתיות מסורתיות שהועברו לאורך דורות וכלה בטיפולים מודרניים, הנה 18 תרופות של סבתא מבוססת ניסיון וזקן לטיפול בכוויות על השפתיים.

1.החל אלוורה

אלוורה ידועה באופן נרחב בזכות תכונות הריפוי והלחות שלה.החלת ג’ל אלוורה או מיץ ישירות על הכוויה יכולה לעזור להרגיע את האזור ולהפחית את הדלקת.לחלופין, ניתן לערבב אותו עם דבש או שמן קוקוס כדי ליצור משחה ולהחיל ישירות על האזור הפגוע.

2.השתמש בשמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להרגיע ולבריא כוויות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או לערבב עם דבש או ג’ל אלוורה כדי ליצור משחה.

3.נסה הדבק כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי-חיטוי טבעיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור לקדם ריפוי.כדי ליצור משחת כורכום, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ומורחים אותה ישירות על הכוויה.

4.קח אמבטיה שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להרגיע את כאב הכוויות.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, פשוט הוסף כוס שיבולת שועל לאמבט פושרים וספוג למשך 15-20 דקות.

5.החל חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על הכוויה או לערבב עם דבש או ג’ל אלוורה כדי ליצור משחה.

6.השתמש בשקיות תה

שקיות תה יכולות לעזור להקל על הכאב ולהפחית את הדלקת.כל שעליך לעשות הוא לשים שקית תה מקוררת ישירות על הכוויה והשאירו אותו למשך 15-20 דקות.

7.החל דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להרגיע את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על הכוויה או לערבב עם שמן קוקוס או ג’ל אלוורה כדי ליצור משחה.

8.נסה שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.פשוט מרחו כמה טיפות של שמן לבנדר ישירות על הכוויה.

9.השתמש בחלב

לחלב תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ולקדם ריפוי.כדי להכין דחיסת חלב, פשוט טבלו מטלית נקייה בחלב קר ומורחים אותו ישירות על הכוויה.

10.החל מכשפות לוז

לוז המכשפה יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על הכוויה או לערבב עם דבש או ג’ל אלוורה כדי ליצור משחה.

11.נסה שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן עץ התה ישירות על הכוויה.

12.השתמש בסודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להכין משחת סודה לשתייה, פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.

13.למרוח חלבוני ביצה

חלבוני ביצה יכולים לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של חלבוני ביצה ישירות על הכוויה.

14.נסה קרח

קרח יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.כדי להכין דחיסת קרח, פשוט עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והמרחו אותו ישירות על הכוויה.

15.השתמש בפרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה יכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.פשוט מניחים פרוסת תפוח אדמה קרה ישירות על הכוויה והשאירו אותה למשך 15-20 דקות.

16.למרוח תה ירוק

לתה ירוק יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן