דף הבית » תרופות סבתא » שרוף בפה – 10 תרופות של סבתא מסורתית ובריאה
dadadda ddad  daadaddaddaa dadc daddaad dedaddadaaddaa dddadd

שרוף בפה – 10 תרופות של סבתא מסורתית ובריאה

שרוף בפה – 10 תרופות של סבתא מסורתית ובריאה

כוויות בפה יכולות להיות כואבות ולא נוחות, כמו גם מסוכנות שעלולות להיות מטופלות כראוי.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות מסורתיות ובריאות שהועברו מסבתותינו שיכולות לעזור לטפל ולהרגיע את הכוויה.

תרופה מספר 1: חלב, מלח וסודה לשתייה

מערבבים כפית חלב אחת, כפית מלח אחת וכפית אחת של סודה לשתייה יחד בכוס כדי להכין משחה.ניתן ליישם משחה זו ישירות על האזור הפגוע בפה כדי לסייע בהפחתת הכאב והגירוי הקשורים לכוויה.השאירו את העיסה לכמה דקות ואז שטפו אותה במים קרירים.

תרופה מס ‘2: אלוורה

אלוורה ידועה בזכות תכונותיו המרגיעות והריפוי.קח עלה אלוורה ורעיה טרי וחתך אותו פתוח.מעסה בעדינות את הג’ל ישירות על האזור השרוף של הפה.השאר אותו חמש עד עשר דקות לפני השטיפה במים קרירים.

תרופה מס ‘3: יוגורט

ליוגורט אפקט קירור טבעי שיכול לעזור להרגיע את הכוויה.הניחו כפית של יוגורט רגיל על האזור הפגוע בפה והשאירו אותו כמה דקות לפני השטיפה במים קרירים.

טיפ: בחר יוגורט רגיל ללא תוספת סוכר או חומרי טעם.

תרופה מס ‘4: כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לכוויה.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים ומסתובבים אותה בפה למשך מספר דקות.ירקו את התערובת ושטפו את הפה במים קרירים.

תרופה מס ‘5: שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום מהכוויה.מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור הפגוע בפה והשאירו אותו מספר דקות לפני השטיפה במים קרירים.

תרופה מס ‘6: תה שחור

החומצה הטאנית בתה שחור יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לכוויה.מניחים שקית תה בכוס מים חמים ותנו לו תלול למשך מספר דקות.לגימה מהתה וסחף אותו בפה למשך כמה דקות לפני שהוא יירק אותו.

תרופה מס ‘7: דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור לרפא את האזור השרוף בפה.מרחו כמות קטנה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותו מספר דקות לפני השטיפה במים קרירים.

תרופה מס ‘8: שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום מהכוויה.מרסקים שן שום אחד והניחו אותו ישירות על האזור הפגוע בפה.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה במים קרירים.

תרופה מס ‘9: שמן ציפורן

לשמן ציפורן תכונות הרדמה וחיטוי שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכוויה.טבלו ספוגית כותנה בשמן ציפורן ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע בפה.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה במים קרירים.

תרופה מס ’10: חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום מהכוויה.לגימה של חומץ תפוחים וסחף אותו בפה למשך כמה דקות לפני שהוא יירוק אותו.

מסקנה

כוויות בפה יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך בעזרת התרופות המסורתיות והבריאות הללו שהועברו מסבתותינו, תוכלו למצוא הקלה ולחזור ליהנות מהחיים.

עצה: לאחר החלת אחד מהתרופות לעיל, חשוב לשטוף את הפה במים קרירים כדי להסיר שאריות.

דבש משמש לרוב לטיפול בכוויות, והוא גם תרופה נהדרת לכוויה בפה.דבש הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בדבש לכוויה בפה, מערבבים כף דבש עם כוס מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך בתערובת זו עד שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להחיל דבש ישירות על האזור המושפע, BUלא הקפד לשטוף את הפה שלך אחר כך.

שריפה בפה תרופה מס ‘7: חלב

חלב הוא עוד תרופה ביתית יעילה לכוויה בפה.הוא מכיל חלבונים המסייעים להרגיע את האזור המושפע, כמו גם חומצה לקטית המסייעת בהפחתת דלקת.כדי להשתמש בחלב לכוויה בפה, הניחו כמה טיפות של חלב קר על כדור כותנה ומורחים אותו בעדינות על האזור.השאירו את החלב 5-10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

שרוף בפה תרופה מס ‘8: אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית לרוב סוגי הכוויות, והיא יכולה לשמש גם לטיפול בכוויה בפה.אלוורה עוזרת להפחית דלקת ולהרגיע את האזור המושפע.כדי להשתמש באלוורה לכוויה בפה, מערבבים כף של ג’ל אלוורה עם כוס מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך בתערובת זו עד שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם למרוח ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע, אך הקפד לשטוף את הפה שלך אחר כך.

שריפה בפה תרופה מס ‘9: שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הנגרמים כתוצאה מכוויה בפה.כדי להשתמש בשמן קוקוס לכוויה בפה, הניחו כמה טיפות של שמן קוקוס קר על כדור כותנה ומורחים אותו בעדינות על האזור.השאירו את שמן הקוקוס 5-10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

שריפה בפה תרופה מס ’10: שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בשמן עץ התה לכוויה בפה, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כוס מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך בתערובת זו עד שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם למרוח שמן עץ התה ישירות על האזור הפגוע, אך הקפד לשטוף את הפה אחר כך.

סיכום

כוויות בפה יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך ניתן לטפל בהן גם בתרופות ביתיות כמו דבש, חלב, אלוורה, שמן קוקוס ושמן עץ התה.תרופות מסורתיות וטבעיות אלה יכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב, וניתן להשתמש בהן בשילוב עם טיפולים אחרים לקבלת תוצאה יעילה יותר.

שאלות נפוצות

  • מה התרופה הטובה ביותר לכוויה בפה?
    התרופה הטובה ביותר לכוויה בפה היא דבש, מכיוון שהיא אנטיביוטיקה טבעית ויכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.ניתן להשתמש בתרופות אחרות כמו חלב, אלוורה, שמן קוקוס ושמן עץ התה כדי לעזור להרגיע את האזור הפגוע.

ניתן לטפל ב

כוויות בפה בקלות וביעילות עם תרופות טבעיות כמו דבש, חלב, אלוורה, שמן קוקוס ושמן עץ התה.הסעדים של סבתא מסורתית ובריאה אלה יכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב, וניתן להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים אחרים לקבלת תוצאה יעילה יותר. כוויות בפה יכולות להיות חוויה כואבת ולא נוחה, אך עם תרופות אלה תוכלו למצוא הקלה במהירות ובקלות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן