דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בכוויות – 15 תרופות מרגיעות וסבתות מיוחדות

טיפול בכוויות – 15 תרופות מרגיעות וסבתות מיוחדות

כוויות הן אחת הפציעות הכואבות ביותר ויכולות לנוע בין מינורי לחמור.לרוע המזל, קורבנות שריפה מוצאים עצמם לעתים קרובות במחזור של ייסורים ואי נוחות בגלל היעדר טיפול נאות וידע כיצד לנהל את הכאב שלהם.עם זאת, ישנן דרכים רבות להתייחס לכאב והדלקת הקשורים לכוויות, ואחת השיטות היעילות ביותר היא להשתמש בתרופות של סבתא.

הסעדים של סבתא הם פשוטים ועם זאת יעילים, ומשמשים במשך מאות שנים לטיפול במגוון רחב של מחלות.למטה, אספנו 15 מהתרופות של סבתא המרגיעה והמיוחדת ביותר לטיפול בכוויות.

קומפרס מגניב

קומפרס מגניב הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת הנפיחות והכאב הקשורים לכוויה.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים קרים, מכה אותו ומרחי אותו ישירות על הכוויה.לקבלת הקלה רבה יותר, הוסיפו כמה קוביות קרח למים הקרים לפני שמריחים את הדחיסה.

דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והריפוי, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לכוויות.מרחו שכבה דקה של דבש על הכוויה ונותנים לו לשבת 10-15 דקות.זה יעזור לפצע לרפא מהר יותר ולהפחית את הדלקת.

טיפ:

הקפידו להשתמש בדבש טהור וטבעי לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מכיוון שדבש שנקנה בחנות יכול להכיל תוספים שיכולים לעצבן את העור.

אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הקירור והמרגיעות שלה, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכוויות.כל שעליך לעשות הוא לחתוך עלה מצמח אלוורה וחילץ את הג’ל בפנים.החל את הג’ל ישירות על הכוויה ותן לו לשבת 10-15 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

חלב

חלב הוא תרופה נהדרת לכוויות.כל שעליך לעשות הוא להשרות בד בקערה של חלב קר ומורח אותו ישירות על הכוויה.תן לבד לשבת 10-15 דקות כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה מצוינת לכוויות.זה עוזר להרגיע את העור ולהפחית דלקת.פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על הכוויה ונותנים לו לשבת 10-15 דקות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לכוויות.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים חומץ תפוחים ומים ומרחי אותו ישירות על הכוויה.תן לזה לשבת 10-15 דקות כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לכוויות.פשוט תלול כוס תה קמומיל ותן לו להתקרר.ואז, להשרות בד בתה ומורחים אותו ישירות על הכוויה.תן לבד לשבת 10-15 דקות כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

שמן לבנדר

שמן לבנדר ידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה מצוינת לכוויות.פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר עם כפית שמן זית ומורחים אותו ישירות על הכוויה.תן לזה לשבת 10-15 דקות כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

מכשפה לוז

Hitch Hazel ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכוויות.כל שעליך לעשות הוא להשרות בד בקערה של לוז מכשפה ולהחיל אותו ישירות על הכוויה.תן לבד לשבת 10-15 דקות כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

תפוח אדמה

תפוח אדמה הוא תרופה נהדרת לכוויות.פשוט מגררים תפוח אדמה גולמי ומרחים את תפוח האדמה המגורר ישירות על הכוויה.תן לזה לשבת 10-15 דקות כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והריפוי, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לכוויות.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על הכוויה.תן לזה לשבת 10-15 דקות כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

מלפפון

מלפפון הוא תרופה נהדרת לכוויות.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות דקות ומרחי את הפרוסות ישירות על הכוויה.תן להם לשבת 10-15 דקות כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

OATMEAL

שיבולת שועל ידועה בהרגעה ותכונות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית ל

טיפולים אלטרנטיביים עבור כוויות

כוויות יכולות להיות קשה להפליא לניהול וטיפול, במיוחד כאשר ייתכן כי טיפולים רפואיים מסורתיים אינם מספיקים.למרבה המזל, ישנם טיפולים אלטרנטיביים רבים ששימשו סבתות במשך דורות כדי לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הנגרמים כתוצאה מכוויות.להלן 15 תרופות של סבתא מיוחדות ומרגיעות לטיפול בכוויות.

דבש

דבש נחשב זה מכבר לחומר ריפוי לכוויות, וניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לערבב עם חומרים טבעיים אחרים ליצירת משחה.ידוע שדבש הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.בנוסף, ידוע שדבש הוא קרם לחות טבעי, שיכול להפחית את הכאב הקשור לכוויה.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית נוספת לטיפול בכוויות, בגלל תכונות הקירור והמרגיעות שלה.ההערכה היא כי אלוורה יכולה לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לכוויות, כמו גם להפחית דלקת.ניתן ליישם אלוורה ישירות על הכוויה או להשתמש בהם בצורה ג’ל.

שמן קוקוס

ידוע כי שמן קוקוס בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.ההערכה היא כי היא גם מפחיתה כאב ואי נוחות הקשורים לכוויות.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע או לערבב עם חומרים טבעיים אחרים ליצירת משחה.

חומץ תפוחים

על פי ההערכה, חומץ סיידר תפוחים מפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכוויות, כמו גם להפחית את הדלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע, או לערבב עם חומרים טבעיים אחרים ליצירת משחה.

סודה לשתייה

ידוע כי סודה לשתייה בעלת תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכוויות.ניתן לערבב אותו עם מים כדי ליצור משחה ולהחיל ישירות על האזור המושפע.

שמן לבנדר

ידוע כי שמן לבנדר יש תכונות מרגיעות ומרגיעות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכוויות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע, או לערבב עם חומרים טבעיים אחרים ליצירת משחה.

קלנדולה

ידוע כי קלנדולה בעלת תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, שיכולות לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע, או לערבב עם חומרים טבעיים אחרים ליצירת משחה.

קמומיל

ידוע כי קמומיל הוא בעל תכונות מרגיעות ומרגיעות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכוויות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע, או לערבב עם חומרים טבעיים אחרים ליצירת משחה.

חומץ

ידוע כי חומץ יש תכונות אנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכוויות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע, או לערבב עם חומרים טבעיים אחרים ליצירת משחה.

שמן זית

ידוע כי שמן זית בעל תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע, או לערבב עם חומרים טבעיים אחרים ליצירת משחה.

מיץ לימון

ידוע כי מיץ לימון הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים לכוויות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע, או לערבב עם חומרים טבעיים אחרים ליצירת משחה.

שמן עץ התה

ידוע כי שמן עץ התה בעל תכונות חיטוי ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע, או לערבב עם חומרים טבעיים אחרים ליצירת משחה.

שום

ידוע כי שום בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים לכוויות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע, או MiXED עם חומרים טבעיים אחרים ליצירת משחה.

מלפפון

ידוע כי מלפפון יש תכונות קירור ומרגיעות, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים לכוויות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע, או לערבב עם חומרים טבעיים אחרים ליצירת משחה.

מסקנה

כוויות יכולות להיות כואבות להפליא וקשות לניהול, אך ישנם טיפולים אלטרנטיביים רבים שיכולים לעזור לספק הקלה.סבתות השתמשו באלה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן