דף הבית » תרופות סבתא » צריבה – 4 תרופות של סבתא בריאה ובריאה

צריבה – 4 תרופות של סבתא בריאה ובריאה

כוויות – 4 תרופות של סבתא בריאה

כוויות יכולות להיות כואבות, לא נוחות ומביכות.בעוד שרוב הכוויות יבריאו מעצמן, ישנם כמה טיפולים שניתן להשתמש בהם כדי להאיץ את תהליך הריפוי ולהפחתת הכאב.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בכוויות במשך מאות שנים וחלק מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.במאמר זה נסתכל על ארבעה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכוויות וכיצד להשתמש בהן כראוי.

אלוורה

אלוורה היא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לכוויות.יש לו תכונות חיטוי, אנטי דלקתיות וריפוי שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הסיכון לזיהום.זה יכול גם לעזור להפחית נפיחות ואדמומיות.כדי להשתמש באלוורה לכוויה, פשוט החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהכוויה נרפאה.

דבש

דבש שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות עור, כולל כוויות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בדבש לכוויה, החל שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים קרירים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהכוויה נרפאה.

טיפ מועיל:

לפני שמריחים דבש על כוויה, וודא שהוא דבש גולמי ולא מסונן.סביר להניח כי סוג זה של דבש יכיל את התכונות המועילות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.

חומץ

לחומץ יש מגוון שימושים, כולל טיפול בכוויות.יש לו תכונות חיטוי, אנטי דלקתיות וקירור שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בחומץ לכוויה, מערבבים חומץ חלק אחד עם שני חלקים מים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים קרירים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהכוויה נרפאה.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בכוויות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי דלקתיות וריפוי שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בשמן קוקוס לכוויה, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים קרירים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהכוויה נרפאה.

כוויות יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך עם הטיפול הנכון הן יכולות לרפא במהירות וללא כל סיבוכים.ארבע הסעדים של סבתא שנדונו במאמר זה – אלוורה, דבש, חומץ ושמן קוקוס – יכולים כולם לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.נסה אחד או יותר מהתרופות הללו בפעם הבאה שאתה חווה כוויה ותראה בעצמך את התוצאות.

חלק 2: תרופות נוספות עבור Burns

כוויות יכולות לנוע בחומרה ובסוג, ואותה תרופה עשויה שלא לעבוד עבור כל סוגי הכוויות.למרבה המזל, ישנם המון תרופות אחרות שניתן לנסות לכוויות, שחלקן שימשו במשך מאות שנים.להלן ארבע תרופות נוספות לכוויות שנבדקו וניסו על ידי סבתות ומרפאים אחרים ברחבי העולם.

1.אלוורה

אחד התרופות הנפוצות ביותר לכוויות הוא אלוורה, צמח עסיסי עם תכונות רפואיות.ל- Aloe Vera Gel יש תכונות קירור, משכך כאבים ואנטי דלקתיות שהופכות אותו לתרופה אידיאלית לכוויות.כדי להשתמש באלוורה, פשוט לפרק עלה מהצמח ולהחיל את הג’ל ישירות על האזור הפגוע.זה יכול לשמש כדי להרגיע כוויות קלות, כוויות שמש וגירויים אחרים בעור.

2.דבש

דבש משמש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות, והוא גם תרופה נהדרת לכוויות.לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי דלקתיות וריפוי שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בדבש לכוויות, החל שכבת דבש ישירות על האזור הפגוע ו- Cמעל מטלית נקייה.הבד עוזר לשמור על הדבש במקום ומאפשר לו לעבוד את הקסם שלו.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין המשמש לעתים קרובות במטבח הודי, אך יש לו גם תכונות רפואיות שהופכות אותו לתרופה נהדרת לכוויות.לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בכורכום לכוויות, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כפית מים ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד תרופה נהדרת לכוויות.לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חמצון ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בשמן קוקוס לכוויות, פשוט החל כמות קטנה ישירות על האזור המושפע.ניתן להשתמש בשמן קוקוס גם כדי לעזור להרגיע את גירויי העור הקלים כמו כוויות שמש.

Burns – 4 סיכום הסעדים של סבתא בריאה

כוויות יכולות להיות כואבות ולעיתים קשה לטיפול בהן, אך יש הרבה תרופות ביתיות פשוטות ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע ולבריאה.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר לכוויות כוללות אלוורה, דבש, כורכום ושמן קוקוס.לכל הסעדים הללו יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.עם כמה תרופות ביתיות פשוטות, תוכלו למצוא הקלה מכוויות כואבות במהירות ובקלות.

שאלות נפוצות

  • מהם הסעדים הטובים ביותר לכוויות? התרופות הטובות ביותר לכוויות הן אלוורה, דבש, כורכום ושמן קוקוס.לכל הסעדים הללו יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.
  • כיצד אוכל למרוח את הסעדים על כוויות? על יישום אלוורה, פשוט לפרק עלה מהצמח ולהחיל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.כדי להשתמש בדבש לכוויות, מרחי שכבה של דבש ישירות על האזור הפגוע וכיסו במטלית נקייה.כדי להשתמש בכורכום לכוויות, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כפית מים ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.כדי להשתמש בשמן קוקוס לכוויות, פשוט החל כמות קטנה ישירות על האזור המושפע.

כוויות יכולות להיות כואבות ולעיתים קשה לטיפול בהן, אך בעזרת כמה תרופות ביתיות פשוטות, אתה יכול למצוא הקלה במהירות ובקלות.אלוורה, דבש, כורכום ושמן קוקוס הם כולם אפשרויות נהדרות לטיפול בכוויות, מכיוון שכולן סובלות מאפיינים אנטי דלקתיים ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.למידע נוסף על השימוש בסעדים ביתיים עבור כוויות, עיין בהגדרה של wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן