דף הבית » תרופות סבתא » נשרף ממים רותחים – 15 תרופות סבתות המקובלות ברחבי העולם ובבית

נשרף ממים רותחים – 15 תרופות סבתות המקובלות ברחבי העולם ובבית

נשרף ממים רותחים: 15 תרופות סבתות המקובלות ברחבי העולם ובבית

כוויות מנוזלים חמים הן חלק מהפגיעות הנפוצות ביותר בבית.בעוד שרוב הזמן אנו מסוגלים לטפל במהירות בפציעות הקלות הללו, לפעמים כוויות חמורות יותר דורשות טיפול רפואי.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בכוויות ממים רותחים.

15 הסעדים הסבתאיים הללו מתקבלים ברחבי העולם ומשמשים להרגיע ולרפא כוויות ממים רותחים.הם קלים לשימוש ויכולים לעזור להפחית כאב, דלקת וצלקות.

1.קומפרסים קרים

אחד התרופות הנפוצות ביותר לכוויות ממים רותחים הוא קומפרסים קרים.החלת קומפרסים קרים על האזור הפגוע יכולה לסייע בהפחתת כאב, דלקת ונפיחות.זה יכול גם לעזור לקדם ריפוי ולהפחית את הסיכון להצטלקות.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לכוויות ממים רותחים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חמצון וריפוי שיכולים לעזור להפחית כאב, דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אלוורה ישירות על האזור המושפע להקלה.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמשו בג’ל אלוורה או מיץ טריים שנקטפו ישירות מהצמח.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונות הריפוי שלו ומשמש לעתים קרובות לטיפול בכוויות ממים רותחים.זה יכול לעזור להפחית נפיחות, לקדם ריפוי ולהפחית את הסיכון להצטלקות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע להקלה.

4.שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה לטיפול בכוויות ממים רותחים.הטאנינים והנוגדי חמצון שנמצאים בתה יכולים לעזור להפחית נפיחות, דלקת וכאב.פשוט מרחי שקית תה קר ולח על האזור המושפע להקלה.

5.דבש

דבש הוא תרופה טבעית לכוויות ממים רותחים.יש לו תכונות אנטי-מיקרוביאליות, אנטי דלקתיות וריפוי שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.זה יכול גם לעזור לקדם ריפוי ולהפחית את הסיכון להצטלקות.ניתן ליישם דבש ישירות על האזור המושפע להקלה.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לכוויות ממים רותחים.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי, שיכולים לעזור להפחית כאב, דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם חומץ תפוחים ישירות על האזור המושפע להקלה.

7.שמן לבנדר

שמן לבנדר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, נוגדי חמצון וריפוי.זה יכול לעזור להפחית כאב, דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם שמן לבנדר ישירות על האזור המושפע להקלה.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית לכוויות ממים רותחים.יש לו תכונות חיטוי, אנטי דלקתיות וריפוי שיכולות לעזור להפחית כאב, דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע להקלה.

9.תפוח אדמה

תפוח אדמה הוא תרופה טבעית לכוויות ממים רותחים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חמצון וריפוי שיכולים לעזור להפחית כאב, דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם תפוח אדמה ישירות על האזור המושפע להקלה.

10.מלחי אפסום

מלחי אפסום הם תרופה טבעית לכוויות ממים רותחים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חמצון וריפוי שיכולים לעזור להפחית כאב, דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם מלח אפסום ישירות על האזור המושפע להקלה.

11.קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית לכוויות ממים רותחים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חמצון וריפוי שיכולים לעזור להפחית כאב, דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם את קמומיל ישירות על האזור המושפע להקלה.

12.חלב

חלב הוא תרופה טבעית לכוויות ממים רותחים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חמצון וריפוי שיכולים לעזור להפחית כאב, דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם חלב ישירות על האזור המושפע להקלה.

13.כּוּרכּוּם

כורכום הוא תרופה טבעית לכוויות ממים רותחים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חמצון וריפוי שיכולים לעזור להפחית כאב, דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם כורכום ישירות על האזור המושפע להקלה.

חלק 2: כיצד לטפל בכוויות ממים רותחים

כוויות ממים רותחים עלולות להיות כואבות ביותר ודורשות טיפול רפואי מיידי.אף על פי כן, אנשים רבים משתמשים בתרופות ביתיות מסורתיות לטיפול בכוויות קלות.להלן 15 תרופות סבתות לטיפול בכוויות ממים רותחים שהתקבלו ברחבי העולם.

1.אלוורה

אלוורה היא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בסוגים רבים של כוויות, כולל אלה הנגרמים על ידי מים רותחים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.חשוב להשתמש בג’ל אלוורה טרי ישירות מהצמח לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נוספת לטיפול בכוויות ממים רותחים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי שיכולות לעזור במניעת זיהום.דבש יכול גם לעזור להפחית דלקת וכאב.

3.שמן לבנדר

שמן לבנדר ידוע בתכונותיו המרגיעות, אך ניתן להשתמש בו גם לטיפול בכוויות.זהו חיטוי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור במניעת זיהום.

4.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה הם תרופה מסורתית לטיפול בכוויות ממים רותחים.החלבונים בחלבוני הביצה עוזרים להפחית דלקת וכאב.הם גם עוזרים ביצירת מחסום מגן על העור שיכול לעזור במניעת זיהום.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור במניעת זיהום.

6.כורכום

כורכום הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בסוגים רבים של מחלות, כולל כוויות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.זה יכול גם לעזור במניעת זיהום.

7.חלב

חלב משמש לרוב לטיפול בכוויות קלות.החלבונים בחלב יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור ליצור מחסום מגן על העור שיכול לעזור במניעת זיהום.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור במניעת זיהום.

9.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.זה יכול גם לעזור ליצור מחסום מגן על העור שיכול לעזור במניעת זיהום.

10.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מעצבן טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור במניעת זיהום.

11.שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה לטיפול בכוויות קלות.החומצה הטאנית בתה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור ליצור מחסום מגן על העור שיכול לעזור במניעת זיהום.

12.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם אנטי דלקת טבעיים שיכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב.הם יכולים גם לעזור ביצירת מחסום מגן על העור שיכול לעזור במניעת זיהום.

13.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור במניעת זיהום.

14.מיץ בצל

מיץ בצל הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור במניעת זיהום.

15.מיץ שום

מיץ שום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור במניעת זיהום.

תרופות ביתיות אלה שימשו במשך מאות שנים לטיפול בכוויות קלות ממים רותחים.חשוב לזכור שאם הכוויה חמורה, יש לחפש מייד את טיפול הרפואי.

שאלות נפוצות:

אילו תרופות ביתיות מתאימות לטיפול בכוויות קלות?

אלוורה, דבש, שמן לבנדר, חלבוני ביצה, לוז מכשפה, כורכום, חלב, שמן קוקוס, שיבולת שועל, חומץ תפוחים, שקיות תה, תפוחי אדמה, סודה לשתייה, מיץ בצל ומיץ שום הםכל התרופות היעילות הביתיות לטיפול בכוויות קלות.

מסקנה:

כוויות ממים רותחים יכולות להיות כואבות ביותר, אך ישנם תרופות ביתיות מסורתיות רבות שיכולות לעזור בטיפול בכוויות קלות.אלוורה ורה, מותק,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן