דף הבית » תרופות סבתא » שפתיים בוערות – 24 תרופות ביתיות נהדרות זמינות בבית

שפתיים בוערות – 24 תרופות ביתיות נהדרות זמינות בבית

שפתיים בוערות: 24 תרופות ביתיות נהדרות זמינות בבית

זה לא נדיר לחוות שריפת שפתיים מדי פעם.בין אם זה ממוצר קר, כוויות שמש או טיפול בשפתיים, שפתיים שריפות יכולות להרגיש לא בנוח ולהיות קשה לניהול.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור להרגיע את אי הנוחות ולקדם ריפוי.

במאמר זה נדון ב -24 תרופות ביתיות נהדרות בהן תוכלו להשתמש בכדי לעזור להקל על שפתיים בוערות.אנו נספק טיפים מועילים כדי לוודא שהשפתיים שלך נשארות בריאות ונטולות אי נוחות.

H2 – נסה את התרופות הטבעיות האלה

1. אלוורה: אלוורה הוא קרם לחות טבעי המסייע לחיבוך העור ולהפחתת דלקת.החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע כדי לעזור להרגיע את התחושה הבוערת ולקדם ריפוי.

2. שמן קוקוס: לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשריפת שפתיים.החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.

3. דבש: דבש הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשריפת שפתיים.החל כמות קטנה של דבש על האזור המושפע כדי לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

4. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשריפת שפתיים.החל כמות קטנה של חומץ תפוחים על האזור המושפע כדי לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

5. סודה לשתייה: סודה לשתייה היא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי, מה שהופך אותה לתרופה יעילה לשריפת שפתיים.החל כמות קטנה של סודה לשתייה על האזור המושפע כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.

H2 – תרופות ביתיות אחרות לשריפת שפתיים

6. חלב: חלב הוא קרם לחות טבעי וחומר אנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשריפת שפתיים.משרים כדור כותנה בחלב קר ומורח אותו על האזור הפגוע כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.

7. תה שחור: תה שחור הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשריפת שפתיים.משרים שקית תה במים חמים ומורחים אותו על האזור המושפע כדי לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

8. שיבולת שועל: שיבולת שועל היא קרם לחות טבעי וחומר אנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשריפת שפתיים.משרים כדור כותנה בתמיסת שיבולת שועל והחל אותו על האזור המושפע כדי לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

9. יוגורט: יוגורט הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשריפת שפתיים.החל כמות קטנה של יוגורט על האזור המושפע כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.

10. בננה: בננה היא קרם לחות טבעי וחומר אנטי דלקתי, מה שהופך אותה לתרופה יעילה לשריפת שפתיים.החל כמות קטנה של בננה פירה על האזור המושפע כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.

H3 – טיפים מועילים

• הימנע מהפעלת שפתון או שפתונים המכילים רכיבים מעצבנים כמו מנטול, קמפור או אלכוהול.

• הימנע מלקק את השפתיים שלך, מכיוון שזה יכול להחמיר את תחושת השריפה.

• הימנע מצריכת מזונות חמים או חריפים, מכיוון שזה יכול גם להחמיר את תחושת הבריבה.

• הימנע מחשיפה לאור שמש ישיר, מכיוון שזה יכול להחמיר את תחושת הבריבה.

• שתו הרבה מים כדי לשמור על שפתיים לחות.

• שמור על שפתיים לחות על ידי החלת שפתון או ג’לי נפט.

• השתמש בשפתיים ובשפתונים המכילים מרכיבים טבעיים כמו חמאת שיאה או שעוות דבורים.

• ללבוש שפתון או ג’לי נפט בלילה כדי לשמור על שפתיים מתייבשות בזמן שאתה ישן.

• אכלו מזונות העשירים בוויטמין E, כמו אגוזים, זרעים וירקות עליים.

• השתמש במכונת אדים בבית או במשרד כדי לשמור על לחות באוויר ולמנוע את השפתיים שלך להתייבש וסדוק.

חלק 2: תרופות ביתיות לשפתיים שרופות

שפתיים שרופות יכולות להיות לא נוחות במיוחד ומטרידות, במיוחד כאשר המצב נמשך.מִבצָרבאופן לא מבוטל, ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ולקדם ריפוי.להלן 24 תרופות ביתיות נהדרות לשריפת שפתיים שתוכלו לנסות בבית.

1.אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית לתנאי עור רבים, והיא יכולה להיות יעילה גם לשפתיים שרופות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם, והיא גם תספק תחושת קירור שיכולה לעזור להרגיע את הכאב.כדי להשתמש באלוורה לשפתיים שרופות, פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לחות ולהרגיע שפתיים שרופות.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להגן על העור מפני נזק נוסף.פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע מספר פעמים ביום כדי לסייע בקידום הריפוי.

3.קרח

החלת קרח על האזור השרוף יכולה לעזור להפחית נפיחות ולספק תחושת קירור שיכולה לעזור להקלה על הכאב.עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומרחו את הדחיסה על האזור המושפע למשך 10-15 דקות מספר פעמים ביום.

4.דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי וחיטוי שיכול לעזור להרגיע שפתיים שרופות.יש לו גם תכונות לחות שיכולות לעזור לשמור על התייבשות העור.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע והשאיר אותו דולק למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.חלב

חלב הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע שפתיים שרופות.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם.כדי להשתמש בחלב לשפתיים שרופות, פשוט קח כדור כותנה וספוג אותו בחלב קר.החל את כדור הכותנה הספוג על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.

6.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להרגיע שפתיים שרופות.זה יכול גם לעזור להפחית נפיחות ואודם.פשוט מדללים כמה טיפות של שמן לבנדר בשמן נשא כמו שמן שקדים או שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

7.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ואודם.כדי להשתמש בתה קמומיל לשפתיים שרופות, פשוט תלול שקית תה קמומילית במים חמים למשך 5 דקות.אפשר לתה להתקרר לפני שמריחים אותו על האזור המושפע.

8.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בכורכום לשפתיים שרופות, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ואודם.יש לו גם תכונות חיטוי שיכולות לעזור להגן על העור מפני זיהום.פשוט החל כמות קטנה של לוז מכשפה על האזור המושפע מספר פעמים ביום כדי לסייע בקידום הריפוי.

10.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ומעורב שיכול לעזור להפחית נפיחות ואדמומיות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לשפתיים שרופות, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בסודה לשתייה לשפתיים שרופות, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

12.תה ירוק

תה ירוק הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ואודם.כדי להשתמש בתה ירוק לשפתיים שרופות, תלול שקית תה ירוק במים חמים למשך 5 דקות.אפשר לתה להתקרר לפני שמריחה אותו על

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן