דף הבית » תרופות סבתא » שפעת חזירים – 21 תרופות סבתות אמיתיות ויעילות
dadadadaa ddddaddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaadddaa ddda

שפעת חזירים – 21 תרופות סבתות אמיתיות ויעילות

שפעת החזירים: הסעדים של סבתא למען מודרנית

שפעת החזירים, המכונה גם H1N1, היא נגיף הפוגע בבני אדם ובעלי חיים כאחד.זהו נגיף מדבק ביותר שיכול לגרום לתסמיני נשימה חמורים, כולל חום, כאב גרון, שיעול וקשיי נשימה.במקרים מסוימים הנגיף יכול להוביל לסיבוכים חמורים יותר, כולל דלקת ריאות ואפילו מוות.

למרות ששפעת החזירים יכולה להיות נגיף רציני ולעתים קרובות קטלני, ניתן לנהל אותו באמצעות אמצעי מניעה וטיפול נאותים.לסבתות ברחבי העולם יש שפע של תרופות ועצות מסורתיות שהועברו מדור לדור.להלן 21 תרופות של סבתא אמיתיות ויעילות המשמשות כיום היום כדי לסייע בניהול וטיפול בשפעת החזירים.

1.לשטוף את הידיים

אחד הצעדים הקריטיים ביותר במניעת התפשטות נגיף שפעת החזירים הוא לשטוף את הידיים לעתים קרובות.צעד פשוט זה יכול לעבור דרך ארוכה בסיוע למניעת התפשטות הנגיף, מכיוון שהוא מפחית את כמות המגע שיש לך עם חיידקים וחיידקים אחרים שיכולים לגרום לשפעת.

2.קבל המון מנוחה

מנוחה חיונית גם לניהול נגיף שפעת החזירים.כשאתה מרגיש עייף, גופך פגיע יותר לזיהום ומחלות.הקפידו לקבל לפחות 8 שעות שינה בכל לילה, והקלו את זה בקלות אם אתם מרגישים תחת מזג האוויר.

טיפ: אם אתה מרגיש עייף מכדי לבצע את הפעילויות הרגילות שלך, קח תנומה או אפילו פשוט תנוח במיטה לזמן מה.

3.לשתות נוזלים חמים

שתיית נוזלים חמים, כמו תה צמחים, מרק עוף או מים חמים עם לימון, יכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.זה נכון במיוחד אם הנוזלים מיוצרים עם מרכיבים טבעיים ותוצרת בית, כמו דבש וג’ינג’ר.

4.השתמש בקיטור

נשימה בקיטור יכולה לעזור להפחית את הדלקת והגודש בריאות.לשם כך, מלאו קערה במים חמים ונשענו מעליו, מכסים את ראשכם במגבת.נשמו את הקיטור למשך 10-15 דקות, דואגים לא לשרוף את עצמכם.

5.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות העתיקות והיעילות ביותר לכאבי גרון.מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים, ומגרדים את התערובת למשך 30 שניות.זה אמור לעזור להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות של כאב גרון.

6.לאכול אוכל בריא

אכילת תזונה מאוזנת המלאה בפירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בנגיף.מזונות המסייעים במיוחד בלחימה בשפעת החזירים כוללים שום, בצל, ג’ינג’ר ופירות הדר.

7.הימנע ממזון ממותק ומעובד

מזונות ממותקים ומעובדים יכולים להחליש את מערכת החיסון שלך ולהקשות על גופך להילחם בנגיף.נסה להגביל את צריכת המשקאות והחטיפים הסוכרים שלך, ובחר באפשרויות בריאות יותר כמו פירות וירקות טריים.

8.הישאר לחות

להישאר לחות הוא חלק חשוב בניהול נגיף שפעת החזירים.הקפידו לשתות שפע נוזלים, כמו מים, תה צמחים ומיץ טרי, כדי לעזור לשטוף רעלים מגופכם ולהשאיר את קרומי הריר לחות.

9.השתמש במכונת אדים

מכשיר אדים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את כאב הגרון.מלאו מכשיר אדים במים חמים ואפשרו לו לרוץ בחדר השינה שלכם בזמן שאתם ישנים.זה יעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את הגירוי.

10.קח אמבטיה חמה

נקיטת אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית את החום ולהקל על כאבי הגוף.כדי להפוך את האמבטיה ליעילה עוד יותר, הוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או לבנדר, למים.

11.השתמש בסיר נטי

סיר נטי הוא מכשיר קטן המשמש לשטיפת הסינוסים ולהפחתת הגודש.מלא את הסיר בתמיסת מלח והטה את הראש לצד אחד.שופכים בעדינות את הפיתרון לנחיריים אחד ומאפשרים לו לנקז את השני.

12.נסה ארומתרפיה

ארומתרפיה היא דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולהגדיל את מערכת החיסון שלךTEM.נסה להפזר שמנים אתרים כמו אקליפט

חלק 2: התרופות של סבתא לטיפול בשפעת החזירים

כאשר שפעת החזירים ממשיכה להיות דאגה לבריאות הציבור, אנשים רבים פונים לתרופות של סבתא להקלה ומניעה.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות מזה מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו יכולות להיות יעילות בטיפול בתסמיני שפעת החזירים.להלן 21 מהתרופות היעילות ביותר של סבתא לשפעת החזירים.

1.מנוחה ורגיעה

אחד הטיפולים הטובים ביותר לכל מחלה הוא מנוחה ורגיעה.במהלך שפעת החזירים, חשוב במיוחד להשיג מספיק מנוחה ורגיעה.קבלת מנוחה מספקת תעזור לגופך להילחם בנגיף וזה יכול גם לעזור להפחית את רמות הלחץ שלך.דאג לקחת לפחות יום חופש בכל שבוע לנוח ולהירגע.

2.הידרציה

להישאר לחות חיוני למניעה וטיפול בשפעת החזירים.הקפידו לשתות לפחות שמונה כוסות מים בכל יום כדי למנוע התייבשות.אתה יכול גם לשתות תה צמחים ומיצים פירות כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהשאיר את גופך לחות.

3.שום

שום שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות עוצמתיות, שיכולות לעזור להילחם בנגיף שפעת החזירים.אתה יכול לאכול שום גולמי או להוסיף אותו לבישול שלך לקבלת דחיפה נוספת של טעם.

4.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -פטריות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בנגיף שפעת החזירים.אתה יכול לקחת כפית דבש בכל יום או לערבב אותו לתה חם כדי לעזור להילחם בנגיף.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור בטיפול בשפעת החזירים.ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית דלקת ויכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך.אתה יכול לקחת ג’ינג’ר בכמוסות, או שתוכל להוסיף אותו לבישול שלך לקבלת דחיפה נוספת של טעם.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות חזקות שיכולות לעזור להילחם בנגיף שפעת החזירים.אתה יכול לקחת כף של חומץ תפוחים בכל יום או לערבב אותו עם מים למשקה מרענן.

7.לימון

לימון שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זה גבוה בוויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בנגיף.אתה יכול לשתות מיץ לימון או להוסיף אותו לבישול שלך לקבלת דחיפה נוספת של טעם.

8.כורכום

כורכום שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות חזקות שיכולות לעזור להילחם בנגיף שפעת החזירים.אתה יכול לקחת כורכום בכמוסות, או שתוכל להוסיף אותו לבישול שלך לקבלת דחיפה נוספת של טעם.

9.בצל

בצל שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטי -ויראליות עוצמתיות שיכולות לעזור להילחם בנגיף שפעת החזירים.אתה יכול לאכול בצל גולמי או להוסיף אותו לבישול שלך לקבלת דחיפה נוספת של טעם.

10.Echinacea

Echinacea הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטי -ויראליות עוצמתיות שיכולות לעזור להילחם בנגיף שפעת החזירים.אתה יכול לקחת Echinacea בכמוסות, או שאתה יכול להכין תה עם העשב לתרופה טבעית.

11.אורגנו

אורגנו שימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות חזקות שיכולות לעזור להילחם בנגיף שפעת החזירים.אתה יכול לקחת אורגנו בכמוסות, או שתוכל להוסיף אותו לבישול שלך לקבלת דחיפה נוספת של טעם.

12.קינמון

קינמון שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות חזקות שיכולות לעזור להילחם בשפעת החזירים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן