דף הבית » תרופות סבתא » שלפוחיות – 10 תרופות ביתיות ומוצרי דלפק
dadcdadddddaa  daadaddaddaa dddaadddaa ddeddadad ddcdada

שלפוחיות – 10 תרופות ביתיות ומוצרי דלפק

שלפוחיות מגרדות וכואבות הן בעיה שכיחה שיכולה להיגרם כתוצאה מחיכוך, כוויות שמש, זיהום או אלרגיות.בעוד שרוב השלפוחיות נרפאות מעצמן, ישנם צעדים שתוכלו לנקוט כדי להפחית את אי הנוחות ולהאיץ את זמן הריפוי.להלן 10 תרופות ביתיות וטיפולים ללא מרשם שלפוחיות.

שימון עם ג’לי נפט

ג’לי נפט, הידוע גם בשם Vaseline, הוא תרופה מתבקשת לתנאים רבים הקשורים לעור.כאשר מיושמים על שלפוחיות, זה יכול להפחית את החיכוך ולעזור למנוע את הגירוי עוד יותר של העור.פשוט מרחי שכבה דקה של ג’לי נפט על השלפוחית והעור שמסביב, ולחזור מספר פעמים ביום.

להשרות במים חמים

השריית כפות הרגליים או הידיים במים חמים יכולה לספק הקלה מסוימת מאי הנוחות של שלפוחית.מלאו אגן במים חמים וכמה טיפות שמן עץ התה, ואז משרים למשך 15 דקות.בשמן עץ התה תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

למרוח קומפרס קר

החלת דחיסה קרה יכולה להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב.עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה, ואז מרחו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.הקפד לחזור על התהליך מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

השתמש באלוורה

אלוורה ג’ל היא תרופה פופולרית לתנאי עור רבים, כולל שלפוחיות.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על השלפוחית והעור שמסביב.ג’ל אלוורה יכול לעזור להפחית דלקת, כאבים וגרד.

טיפים H2 למניעת שלפוחית

למרות שלפוחיות יכולות להיות כואבות, מניעתם מלכתחילה היא הגישה הטובה ביותר.להלן מספר טיפים למניעת שלפוחיות לפני שהם מתרחשים:

• לנעול נעליים נוחות שמתאימות כראוי.

• ללבוש גרביים שאינם צמודים מדי או רופפים מדי.

• שנה את הגרביים שלך לעתים קרובות.

• החל שכבה דקה של ג’לי נפט או לנולין על אזורים המועדים לשלפוחיות.

• הימנע מפעילויות הגורמות לחיכוך, כמו ריצה או הליכה על משטחים גסים.

טיפולים ללא מרשם H2

אם השלפוחיות שלך חמורות או שלא נראה שהם מרפאים, ישנם כמה טיפולים ללא מרשם שיכולים לעזור.

• קרם הידרוקורטיזון יכול להפחית דלקת וגירוד.

• משככי כאבים כמו איבופרופן או אצטמינופן יכולים לעזור להפחית את אי הנוחות.

• משחה אנטיביוטית יכולה לעזור במניעת זיהום.

• רפידות שלפוחיות יכולות לעזור לרפד את האזור ולהגן על העור מפני גירוי נוסף.

טיפ ייחודי H3

אם יש לך שלפוחיות על הרגליים, נסה להשרות אותם בתערובת של מים חמים ומלחי אפסום.מלחי אפסום יכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.הקפד לייבש את כפות הרגליים ביסודיות אחר כך.

5.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי ואנטי דלקתי שניתן להשתמש בו לטיפול בשלפוחיות.זה מרגיע את העור ומסייע בהפחתת אדמומיות ואי נוחות.כדי להשתמש באלוורה, חתוך חתיכה מעלת אלוורה והחל אותו בעדינות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו במים פושרים.חשוב לציין כי אין להשתמש באלוורה על שלפוחיות פתוחות.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת כאב ודלקת.זה יכול לשמש גם להפחתת הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים שתי כפות חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.יש לשטוף את האזור במים קרים אחר כך.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש בשמן עץ התה, מערבבים שתי טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה עד 30 דקות.יש לשטוף את האזור במים פושרים אחר כך.חשוב לציין כי אין להשתמש בשמן עץ התה על שלפוחיות פתוחות.

8.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שניתן להשתמש בו להפחתת כאב ודלקת.כדי להשתמש בדבש, מרחי שכבה דקה של הוניי לאזור המושפע ולהשאיר אותו עד 30 דקות.יש לשטוף את האזור במים פושרים אחר כך.חשוב לציין כי אין להשתמש בדבש על שלפוחיות פתוחות.

9.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שניתן להשתמש בו להפחתת כאב ודלקת.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית מים אחת כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו עד 30 דקות.יש לשטוף את האזור במים פושרים אחר כך.חשוב לציין כי אין להשתמש בכורכום על שלפוחיות פתוחות.

10.טיפולי שלפוחית ללא מרשם

משחות אקטואליות

טיפולי שלפוחית ללא מרשם כוללים משחות אקטואליות כמו קרם הידרוקורטיזון, קרם קלמין והרדמה אקטואלית.ניתן להשתמש במשחות אלה להפחתת כאב ודלקת.חשוב לעקוב אחר ההוראות על האריזה.

פלסטרים שלפוחית

פלסטרים של שלפוחית זמינים גם ללא מרשם.פלסטרים אלה מספקים כיסוי מגן לשלפוחית ומסייעים בהפחתת כאב ואי נוחות.חשוב לעקוב אחר ההוראות על האריזה.

מסקנה

שלפוחיות יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך ישנם כמה תרופות ביתיות וטיפולים ללא מרשם שניתן להשתמש בהם כדי להפחית את הכאב והדלקת.אלה כוללים אלוורה, חומץ סיידר תפוחים, שמן עץ התה, דבש וכורכום.ניתן להשיג גם טיפולים ללא מרשם כמו משחות אקטואליות ופלסטרים שלפוחית.חשוב לעקוב אחר ההוראות על האריזה.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר לטפל בשלפוחית?

הדרך הטובה ביותר לטפל בשלפוחית היא לכסות אותו בתחבושת נקייה ולהשאיר אותה נקייה עם סבון ומים.החלת דחיסה קרה על האזור יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן להשיג גם טיפולי שלפוחית ללא מרשם כמו משחות אקטואליות ופלסטרים שלפוחית.

האם אוכל להשתמש באלוורה על שלפוחית פתוחה?

לא, אל אלוורה אין להשתמש בשלפוחיות פתוחות.עדיף לשמור על האזור נקי עם סבון ומים ולכסות את שלפוחית התחבושת נקייה.ניתן להשיג גם טיפולי שלפוחית ללא מרשם כמו משחות אקטואליות ופלסטרים שלפוחיים.חשוב לעקוב אחר ההוראות על האריזה.

שלפוחיות הן נושא נפוץ שיכול להיות לא נוח וכואב.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות וטיפולים ללא מרשם שניתן להשתמש בהם כדי להפחית את הכאב והדלקת.אלה כוללים אלוורה, חומץ תפוחים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן