דף הבית » תרופות סבתא » שיעול כואב – 14 תרופות סבתא סודיות וטבעיות
daddaddc dbddd  daadaddaddaa daddaad dadddddaa ddddadd

שיעול כואב – 14 תרופות סבתא סודיות וטבעיות

שיעול הוא אחד המחלות הנפוצות ביותר, ויכול להיגרם על ידי מגוון מחלות, אלרגיות או חומרים מגרים.לרוע המזל, שיעול הוא לרוב כואב ויכול לשבש את השינה והפעילויות היומיומיות.אמנם ישנן תרופות רבות ללא מרשם שיכולות לעזור להקל על השיעול, אך אנשים מסוימים עשויים להעדיף תרופות טבעיות.להלן 14 תרופות סבתא סודיות וטבעיות כדי להקל על הכאב הקשור לשיעול.

תה צמחים

תה צמחים יכול להיות יעיל באותה מידה כמו תרופות ללא מרשם בהקלה על שיעול ותסמינים אחרים הקשורים להצטננות או בשפעת.כמה מהתים הטובים ביותר של צמחי מרפא לשיעול כוללים שורש ליקריץ, ג’ינג’ר, מנטה וקמומיל.ידוע כי עשבי תיבול אלה בעלי תכונות אנטי-דלקתיות, מנוקדות ואנטי-פסמות, שיכולות לעזור להרגיע ולהפחית את הדלקת בגרון ובריאות.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות להרגעת גרון כואב ולהקל על שיעול.ידוע שיש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הגירוי והדלקת בגרון ובריאות.דבש הוא גם משווה טבעי, שיכול לעזור לשחרר ולגרש ריר מהריאות.

טיפים מועילים

בעת שימוש בדבש לטיפול בשיעול, חשוב להשתמש בדבש גולמי ולא מעובד.כמו כן, הקפידו לערבב את הדבש עם מים חמים או תה צמחים כדי להפוך אותו ליותר טעים.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך מצוינת להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את השיעול.הקיטור החם עוזר לריר דק ולשחרר אותו מהריאות, מה שמקל על ההצגה.זה גם עוזר בדרכי הנשימה הפתוחות ולהפחית דלקת.כדי לבצע שאיפת אדים, פשוט הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס, מנטה או רוזמרין.לאחר מכן, הנח את הראש מעל הסיר וכסה את הראש במגבת, ומאפשר לקיטור לעלות ולהיכנס לריאות שלך.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה מסורתית לכאבי גרון ושיעול.המלח מסייע בהפחתת דלקת והורג חיידקים שעלולים לגרום לשיעול.כדי להכין את תמיסת מי המלח, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.גרגר את הפיתרון למשך מספר דקות ואז לירוק אותו.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה וידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומצפיות.כדי להשתמש בשום לטיפול בשיעול, פשוט מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם מעט דבש.אכלו את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את השיעול.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הנפיחות בגרון ובריאות.כדי להשתמש בכורכום לטיפול בשיעול, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם.שתו את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את השיעול.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר מהריאות.כדי להשתמש במיץ לימון לטיפול בשיעול, מערבבים כף מיץ לימון עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את השיעול.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי-דלקתי חזק ומציפה.כדי להשתמש בג’ינג’ר לטיפול בשיעול, פשוט הרתיחו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בסיר מים למשך 10 דקות.מסננים את המים ומוסיפים כפית דבש אחת.שתו את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את השיעול.

MULLEIN

Mullein הוא עשב שידוע כמצווה יעיל ומשמש לעתים קרובות לטיפול בשיעול.כדי להשתמש במולין לטיפול בשיעול, תלול כפית אחת של מולין מיובש בכוס אחת של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש אחת.שתו את התה מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את השיעול.

בצל

הבצל הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר מהריאות.כדי להשתמש בצל לטיפול בשיעול, פשוט הרתיחו בצל אחד בסיר מים למשך 10 דקות.מסננים את המים ומוסיפים כפית דבש אחת.שתו את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את השיעול.

תערובת ג’ינג’ר ודבש

ניתן להשתמש בג’ינג’ר ודבש יחד לטיפול בשיעול.כדי להשתמש בתרופה זו,

חלק 2: 14 תרופות סבתא סודיות וטבעיות לשיעול כואב

שיעול הוא רפלקס טבעי המסייע בפינוי הגרון ואת דרכי הנשימה של מגרים וריר.עם זאת, כאשר זה הופך להיות כואב או מתמשך, זה יכול להיות סימן למצב חמור יותר.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו מהסבתות שלנו שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לשיעול כואב.להלן 14 תרופות סבתות טבעיות לשיעול כואב.

1.דבש

דבש הוא מדכא שיעול טבעי ומשמש במשך מאות שנים כדי להרגיע גרון כואב ולהפחית את השיעול.כדי להשתמש בדבש כתרופה לשיעול כואב, מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים או תה צמחים ושתה אותו לפי הצורך לאורך כל היום.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לכוס מי לימון חמים ולשתות אותם פעמיים ביום.

2.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ונוגד חמצון שיכול לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הנגרמים כתוצאה משיעול כואב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום לכוס חלב חם.אתה יכול גם לערבב את אבקת הכורכום עם כפית דבש וקורט של פלפל שחור ולצרוך אותה שלוש פעמים ביום.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול כואב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר לכוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לכוס מים רותחים ולתת להם תלול למשך 10 דקות לפני שתשתו אותם.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל פיקוח טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים לשיעול כואב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ לכוס מים חמים ושתו אותה פעמיים ביום.אתה יכול גם להכין תה שורש ליקריץ על ידי תלול כפית אחת של האבקה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.

5.טימין

טימין הוא חיטוי טבעי ומשמש במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על שיעול.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של טימין מיובש לכוס מים רותחים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה עד שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי טימין לכוס מים חמים ולשאוף את הקיטור פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

6.מיץ בצל

מיץ בצל משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול כואב.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי כפות מיץ בצל עם כף דבש אחת וצורכים אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם לערבב כף אחת של מיץ בצל עם כף אחת של חומץ סיידר תפוחים ולשתות אותו פעמיים ביום.

7.שום

שום הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים לשיעול כואב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שום מגורר לכוס חלב חם ושותה אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם לערבב כפית אחת של שום טחון לכוס מים חמים ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.

8.קינמון

קינמון הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים לשיעול כואב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון עם כף דבש אחת וצורכים אותה פעמיים ביום.אתה יכול גם לערבב כפית אחת של אבקת קינמון עם כוס מים חמים ולשתות אותה עד שלוש פעמים ביום.

9.שומר

שומר הוא בעל משותף טבעי ומשמש במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על השיעול.כדי להשתמש בו, הוסף כפית אחת של זרעי שומר לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן אתרי שומר לכוס מים חמים ולשאוף את הקיטור פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

10.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים לשיעול כואב.ל- uראה אותו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש מרשמלו לכוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום.אתה יכול גם להכין תה שורש מרשמלו על ידי תלול כפית אחת של האבקה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן