דף הבית » תרופות סבתא » שיעול יבש בתינוקות – 4 תרופות של סבתא מזינה וסודית
daddaddc ddda ddaaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dedd

שיעול יבש בתינוקות – 4 תרופות של סבתא מזינה וסודית

מהו שיעול יבש לתינוקות?

שיעול יבש אצל תינוקות הוא סוג של שיעול שאינו מייצר שום ריר או ליחה.בדרך כלל זה נגרם על ידי אלרגיות, אסטמה או זיהומים בדרכי הנשימה העליונות כמו הצטננות.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מגירוי בגרון מאבק, עשן או אוויר קר.שיעול יבש אצל תינוקות יכול להיות מאוד לא נוח ועלולים לגרום לתינוק שלך להתקשות בשינה.

הסעדים של סבתא מזינה וסודית לתינוקות עם שיעול יבש

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו מדורות של סבתות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות של שיעול יבש אצל תינוקות.להלן 4 מהתרופות הסודיות הטובות והמזינות ביותר לשיעול יבש אצל תינוקות:

1.דבש

דבש הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לשיעול וגרונו כאב.זה גם מרגיע ומזין.דבש יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.חשוב לציין כי אין לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל שנה בגלל הסיכון לבוטוליזם.

2.מים חמים ולימון

מים חמים עם מיץ לימון סחוט טרי יכולים לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.הוויטמין C בלימון יכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון.

3.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לשיעול יבש.לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.זה גם עוזר לקדם מערכת חיסון בריאה.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת נוספת לשיעול יבש.זה עוזר להפחית דלקת ויכול להרגיע את הגרון.זה גם עוזר להגביר את מערכת החיסון.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי.אם השיעול היבש של תינוקך מתמיד או מלווה בתסמינים אחרים, עדיף לפנות לייעוץ רפואי מצד רופא הילדים שלך.

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, הקפידו לדלל אותם תחילה במים.זה יעזור להבטיח שהתרופות לא יהיו חזקות מדי עבור התינוק שלך.חשוב גם לפקח מקרוב על תינוקך כדי לוודא שהתרופות לא גורמות לתגובות שליליות.

התרופה של סבתא מספר 1: סירופ דבש ולימון

סירופ דבש ולימון הוא תרופה פופולרית לשיעול יבש אצל תינוקות, וקל להכין בבית.להכנת הסירופ, מערבבים שתי כפות דבש עם שתי כפות מיץ לימון סחוט טרי.מחממים את התערובת על הכיריים ומערבבים עד שהיא הופכת לנוזל.אפשר לסירופ להתקרר לפני שתעביר אותו לתינוקך, ולעולם לא לתת להם אותו ישירות מהתנור.אתה יכול לתת לתינוק שלך כפית אחת מהסירופ שלוש פעמים ביום, או כפי שהורה הרופא שלך.

התרופה של סבתא מס ‘2: תמצית שורש ליקוריץ

תמצית שורש ליקריץ שימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול יבש אצל תינוקות.קל להכין בבית על ידי הרתחת כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ בכוס מים אחת.מסננים את הנוזל ונותנים לו להתקרר לפני שתעביר אותו לתינוקך.תן לתינוקך כפית תמצית שורש ליקוריץ שלוש פעמים ביום, או כפי שהורה הרופא שלך.

התרופה של סבתא מספר 3: מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה מסורתית לשיעול יבש אצל תינוקות שקל להכין בבית.להכנת המיץ, פשוט לקלף ולגרד בצל אחד קטן ולחץ עליו דרך מסננת כדי לחלץ את המיץ.תן לתינוקך כפית אחת ממיץ הבצל שלוש פעמים ביום, או לפי הוראות הרופא שלך.אל תשתמש במיץ אם התינוק שלך רגיש לבצל, מכיוון שהוא עלול לגרום לתגובה אלרגית.

התרופה של סבתא מס ‘4: סירופ שום

סירופ שום הוא תרופה מסורתית נוספת לשיעול יבש אצל תינוקות שקל להכין בבית.כדי להכין את הסירופ, טחון ארבע שיני שום ומערבב אותם עם כוס דבש אחת.מחממים את התערובת על הכיריים, תוך ערבוב מתמיד עד שהיא הופכת לנוזל.אפשר לסירופ להתקרר לפני שתתן אותו לתינוק שלך, ולעולם לא לתתזה ישירות מהתנור.אתה יכול לתת לתינוק שלך כפית אחת מהסירופ שלוש פעמים ביום, או כפי שהורה הרופא שלך.

מתי עלי לפנות לטיפול רפואי?

אם השיעול היבש של תינוקך נמשך יותר מכמה ימים, או אם הוא מלווה בחום, קושי נשימה או כל תסמינים אחרים, פנה מייד לטיפול רפואי.חשוב להגיע לשורש השיעול על מנת לטפל בו כראוי.

שאלות נפוצות

ש: איך אני יודע אם השיעול היבש של התינוק שלי הוא רציני?

א: אם השיעול היבש של תינוקך נמשך יותר מכמה ימים, או אם הוא מלווה בחום, קושי נשימה או כל תסמינים אחרים, פנה מייד לטיפול רפואי.חשוב להגיע לשורש השיעול על מנת לטפל בו כראוי.

ש: האם תרופות אלה בטוחות לתינוק שלי?

א: כן, הסעדים הללו בדרך כלל בטוחים לתינוקות.עם זאת, אם התינוק שלך רגיש לאחד המרכיבים, אל תשתמש בהם.בנוסף, יש לתת את כל הסעדים לתינוקך במתינות, ורק כפי שמורה על ידי הרופא שלך.

לסיכום, לסיכום, ניתן לטפל בשיעול יבש אצל תינוקות במגוון תרופות טבעיות.סירופ דבש ולימון, תמצית שורש ליקריץ, מיץ בצל וסירופ שום הם כולם תרופות מסורתיות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בשיעול יבש אצל תינוקות.אם השיעול היבש של התינוק שלך נמשך יותר מכמה ימים, או אם הוא מלווה בחום, קושי בנשימה או כל תסמינים אחרים, פנה מייד לטיפול רפואי.חשוב להגיע לשורש השיעול כדי לטפל בו כראוי. wikipedia.org מספק מידע נוסף על שיעול יבש בתינוקות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן