דף הבית » תרופות סבתא » שיעול ואף נזלת – 15 תרופות של סבתא המועברות במשפחה ופופולריות
daddaddc ddda daddcdaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaddad

שיעול ואף נזלת – 15 תרופות של סבתא המועברות במשפחה ופופולריות

שיעול ואף נזלת: 15 תרופות של סבתא
זו העונה להצטננות וגודש.שיעול ואף נזלים יכולים להיות לא נוחים ומעצבנים, אבל החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות מנוסות ואמיתיות המועברות מדור לדור שיכולות לעזור.להלן 15 סעדים של סבתא שהם פופולריים ויעילים כאשר משתמשים בהם נכון:

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם אחת הדרכים הקלות והנעימות ביותר להקל על העומס.כמה עשבי תיבול שידוע שהם עובדים היטב לשיעול ואף נזלים כוללים סמלים, מולין, אקליפטוס, פפרמינט וג’ינג’ר.הקיטור החם מהתה יעזור לפנות את דרכי הנשימה שלך, ועשבי התיבול יסייעו להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

דבש

דבש הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לשיעול ואף נזוז.התכונות האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות של דבש יכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את ייצור הריר.אתה יכול לקחת אותו לבד, או להוסיף אותו לכוס תה צמחים חם.

טיפ: נסה להוסיף כפית דבש לכוס תה קמומיל לתרופת גרון מרגיעה.

Echinacea

Echinacea הוא עשב פופולרי הידוע בכוחות הגברת החיסון שלו.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקצר את משך הקור.ניתן ליטול Echinacea בצורה קפסולה, אך תוכלו גם להכין תה על ידי תלול העשב המיובש במים חמים.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה חזקה ואנטי -ויראלית שיכולה לעזור להילחם בזיהום.זה יכול גם לעזור לריר דק ולהפחית את הדלקת.אתה יכול להוסיף שום לתזונה שלך על ידי צריכתו גולמית, או על ידי בישול איתו.

גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר.זה יכול גם לעזור להרגיע את כאב הגרון.להכנת הגרגר, מוסיפים כפית מלח ל 8 גרם מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.גרגר למשך 30 שניות וירוק אותו.אתה יכול לעשות זאת מספר פעמים ביום.

Steam

שאיפת הקיטור ממקלחת או אמבטיה חמה יכולה לעזור לשחרר ריר ולהפחית את הדלקת.אתה יכול גם להניח קערת מים חמים ליד המיטה שלך ולשאוף את הקיטור להקלה בזמן שאתה ישן.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בזיהום.זה יכול גם לעזור לריר דק ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו לשיעול ואף הנזלת שלך, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 8 גרם מים חמים ושתה אותו מספר פעמים ביום.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי טבעי ומציפה שיכול לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.אתה יכול לקחת את זה בצורת קפסולה, או לתלול את השורש המיובש במים חמים להכנת תה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי-ויראלי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את העומס.זה יכול גם לעזור להפחית את ייצור הריר.אתה יכול לקחת את זה בצורת קפסולה, או לתלול את השורש הטרי או היבש במים חמים להכנת תה.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא בעל צופה טבעי שיכול לעזור להפחית את העומס והריר הדק.אתה יכול להוסיף אותו לאוכל שלך, או לערבב כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.אתה יכול לקחת את זה בצורה של קפסולה, או להוסיף אותו לאוכל שלך.

בצל

בצל הוא אנטי -מיקרוביאלי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהום ולהפחית את הדלקת.אתה יכול להוסיף את זה לארוחות שלך, או להכין תה על ידי תלול כמה פרוסות בצל במים חמים.

ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון רב עוצמה הידוע בתכונות הגברת החיסון שלו.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקצר את משך הקור.אתה יכול לקחת את זה בצורת קפסולה, או לצרוך מזונות העשירים בוויטמין C כמו תפוזים, לימונים, תותים ופלפלים.

מרק עוף

מרק עוף הוא תרופה קלאסית להצטננות וגודש.היתרונות החמים של

של תרופות טבעיות לשיעול ו- RUnny אף

תרופות טבעיות לשיעול ואף נזלת יש יתרונות רבים.בתור התחלה, הם טבעיים ולכן הרבה פחות סיכוי לגרום לכל סוג של תופעות לוואי שליליות.תרופות טבעיות הן בדרך כלל גם סולות מאוד, מה שמנגיש אותם כמעט לכולם.בנוסף, רבים מהתרופות הללו שימשו במשך מאות שנים ונמצאו יעילים בהקלה על תסמיני שיעול ואף נזלת.

שימוש בצמחי מרפא לטיפול בשיעול ואף נזלת

תרופות צמחיות משמשות לרוב לטיפול בשיעול ואף נזוז.ניתן לחשט עשבי תיבול כמו קמומיל, מנטה ומכרה לתה ולצרוך אותו כדי לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.בנוסף, ניתן להוסיף עשבי תיבול כמו ג’ינג’ר ושום לסיר מים רותחים ולשאוף כדי לסייע בפינוי מעברי האף ולהפחית את העומס.

שימוש בשמנים אתרים לשיעול ואף נזלים

שמנים אתריים הם גם תרופה טבעית פופולרית לשיעול ואף נזוז.ניתן להוסיף שמנים אתרים כמו אקליפטוס, עץ תה ולבנדר למפזר ולשאוף כדי לסייע בפינוי מעברי האף ולהפחית את העומס.בנוסף, ניתן לדלל כמה שמנים אתריים בשמן נשא ולהחיל אותה באופן אקטואלי על החזה כדי לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.

15 התרופות של סבתא לשיעול ואף נזלת

1. דבש: ניתן להוסיף דבש לתה חם או לקחת ישירות כדי לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.

2. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים ניתן לערבב עם מים ולצרוך אותו כדי לעזור להפחית דלקת ולהקל על כאב גרון.

3. מים חמים ולימון: מים חמים ולימון יכולים להיות מעורבבים יחד ולצרוך אותם כדי לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.

4. שום: ניתן להרתיח שום במים ואת הקיטור בשאיפה כדי לסייע בהפחתת העומס ולנקות את מעברי האף.

5. ג’ינג’ר: ניתן לחבר זנגביל לתה ולצרוך אותו כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על כאב גרון.

6. שמן אקליפטוס: ניתן להוסיף שמן אקליפטוס למפזר ולשאוף כדי לסייע בפינוי מעברי האף ולהפחית את העומס.

7. תה מנטה: ניתן לחדש ולצרוך תה מנטה מנטה כדי לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.

8. כורכום: ניתן לחבר כורכום לתה ולצרוך כדי לסייע בהפחתת דלקת ולהקל על כאב גרון.

9. מי מלח: מי מלח יכולים להיות גרגירים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על כאב גרון.

10. בצל: ניתן להרתיח בצל במים ואת הקיטור שאף כדי לסייע בהפחתת העומס ולנקות את מעברי האף.

11. תה יערה: תה יערה ניתן לבשל ולצרוך אותו כדי לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.

12. תה קמומיל: תה קמומיל יכול להתבשל ולצרוך כדי לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.

13. מיץ תפוחים: ניתן לצרוך מיץ תפוחים כדי לעזור להפחית דלקת ולהקל על כאב גרון.

14. שורש ליקריץ: ניתן לחדש שורש ליקריץ לתה ולצרוך כדי לעזור להפחית דלקת ולהקל על כאב גרון.

15. סירופ סמאי: ניתן לקחת סירופ סמאי כדי לעזור להפחית דלקת ולהקל על כאב גרון.

15 התרופות של סבתא אלה לשיעול ואף נזוז שימשו במשך מאות שנים ונמצאו יעילים בהקלה על תסמיני שיעול ואף נזלת.חשוב לזכור להתייעץ תמיד עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

מסקנה

שיעול ואף נזלת יכולים להיות מאוד לא נוחים ובעייתיים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של מצבים אלה.החל בתה צמחים לשמנים אתרים, ישנם תרופות רבות של סבתא שהועברו לאורך הדורות ונמצאו יעילים בהקלה על תסמיני שיעול ואף נזלת.חשוב להתייעץ תמיד עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

ש: האם יש סיכונים הקשורים לשימוש בתרופות טבעיות?

ת: כן, יש סיכונים פוטנציאליים אקשור לשימוש בתרופות טבעיות.חשוב להתייעץ תמיד עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

ש: מהם היתרונות של שימוש בתרופות טבעיות?

ת: תרופות טבעיות לשיעול ואף נזלת יש יתרונות רבים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן