דף הבית » תרופות סבתא » שיעול נזלת – 24 תרופות סבתות עתיקות ומרגיעות
daddaddc daddcdaa  daadaddaddaa daddaaddaa dadaaddaddaa ddedadd

שיעול נזלת – 24 תרופות סבתות עתיקות ומרגיעות

שיעול הוא פעולה רפלקסית חשובה המסייעת לפנות את דרכי הנשימה של מגרים, הפרשות וחיידקים.שיעול נזלת הוא סוג של שיעול המייצר ריר רב ויכול להיגרם על ידי אלרגיות, הצטננות, שפעת או זיהומים בדרכי הנשימה.אמנם זה יכול להיות לא נוח ומעצבן, אך ישנם כמה תרופות עתיקות ואושרו על סבתא שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים.

תרופות טבעיות לשיעול נזלת

יש הרבה תרופות טבעיות מנוסות ואמויות שיכולות לעזור להקל ולהרגיע שיעול נזוק.להלן 24 מהתרופות הפופולריות ביותר שאושרו על סבתא.

דבש

דבש משמש זה מכבר להרגיע שיעול, להרגיע גרון כואב ועוזר להפחית את ייצור הריר.מחקרים הראו כי דבש יכול להיות יעיל באותה מידה כמו תרופות לשיעול OTC.כדי להשתמש בדבש לטיפול בשיעול נזלת, מערבבים כף דבש אחת עם 1/4 כפית ג’ינג’ר טרייה טרי ו -1/4 כפית של מיץ לימון טרי.קח את התערובת הזו כל כמה שעות להקלה.

ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להרגיע שיעול נזוק.כדי להשתמש בג’ינג’ר לטיפול בשיעול נזלת, מגרד כף אחת של ג’ינג’ר טרי והוסף אותו לכוס מים רותחים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.מוסיפים כפית דבש וכפית של מיץ לימון טרי.שתו את התערובת פעמיים ביום להקלה.

טיפ מועיל:

זנגביל יכול לשמש גם להכנת תה מרגיע.להכנת תה ג’ינג’ר, מגרד כף אחת של ג’ינג’ר טרי והוסף אותו לכוס מים רותחים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.מוסיפים כפית דבש וכפית של מיץ לימון טרי.שתו את התערובת פעמיים ביום להקלה.

לימון

לימון הוא תרופה טבעית נהדרת להקלה על שיעול נזלת.לימונים עשירים בוויטמין C, שיכול לעזור להפחית דלקת וגודש.כדי להשתמש בלימון לטיפול בשיעול נזלת, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון טרי עם כפית דבש אחת.קח את התערובת כל כמה שעות להקלה.

  • חומץ
  • חומץ תפוחים
  • שום
  • פלפל קאיין
  • בצל
  • מי מלח גרגר
  • חרדל
  • שורש ליקוריץ
  • Peppermint
  • טימין
  • אניס
  • כורכום
  • הל
  • קינמון
  • ציפורן
  • אקליפטוס
  • שורש מרשמלו
  • mullein
  • horehound
  • אורגנו
  • אלם חלקלק
  • מנטול
  • קמפור

ניתן למצוא בקלות את מרבית התרופות הטבעיות הללו במטבח או במזווה.בואו נסתכל מקרוב על כל אחד מהם.

חומץ הוא תרופה פופולרית לטיפול בשיעול נזלת.זה נחשב לעזור לרזול ריר, מה שמקל על השיעול.כדי להשתמש בחומץ לטיפול בשיעול נזלת, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום להקלה.

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בשיעול נזלת.זה נחשב לעזור לרזול ריר, מה שמקל על השיעול.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בשיעול נזלת, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום להקלה.

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית שיכול לעזור להרגיע שיעול נזוק.כדי להשתמש בשום לטיפול בשיעול נזלת, לרסק שתי שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים רותחים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.מוסיפים כפית דבש וכפית של מיץ לימון טרי.שתו את התערובת פעמיים ביום להקלה.

שיעול נזוז יכול להיות מצב מעצבן, אך למרבה המזל, הסבתות שלנו משתמשות בתרופות ביתיות כדי לטפל בהן במשך מאות שנים.החל בתה צמחים לטיפולי קיטור, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים.להלן 24 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לשיעול נזוז.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם אחד התרופות הפשוטות והפופולריות ביותר לבית לשיעול.חלו כוס קמומיל, שומר או תה אניס, שיכולים לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות דבש או סחיטת לימון לטעם נוסף.

טיפול בקיטור

טיפולי קיטור הם תרופה פופולרית נוספת לשיעול נזלת.מלאו קערה במים רותחים והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי אקליפטוס.מניחים מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, לוקחים את הקיטור למשך 10-15 דקות.זה יעזור לשחרר ריר ולהפחית את הדלקת.

דבש ולימון

Honey and Lemon הוא תרופה קלאסית לשיעול נזלת.מערבבים כפית דבש עם סחיטת מיץ לימון טרי ושותים אותו מספר פעמים ביום.הדבש יכוון את הגרון ויפחית את הגירוי, ואילו הלימון יכול לספק מעט ויטמין C.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להקל על כאב גרון ולהפחית את הדלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.הקפידו לירוק את מי המלח אחר כך.

שום

שום שימש במשך מאות שנים לטיפול בשיעול נזלת.פשוט לאכול כמה שיני שום גולמיות בכל יום כדי להשיג את מלוא היתרונות.אתה יכול גם להוסיף שום למרקים ותבשילים לדחיפה טעימה ובריאה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לשיעול נזלת.אתה יכול להכין תה פשוט על ידי הרתחת ג’ינג’ר טרי או מיובש במים למשך 10 דקות ולהוסיף קצת דבש.אתה יכול גם להוסיף ג’ינג’ר למרקים ומערבבים לעלייה נוספת של טעם.

PEPPERMINT

Peppermint הוא תרופה נהדרת לשיעול נזלת.אתה יכול להכין תה על ידי רתיחת עלי מנטה טריים או יבשים במים למשך 10 דקות והוספת דבש.אתה יכול גם להוסיף שמן מנטה לאמבט או להשתמש בו כמותף כדי לעזור להפחית דלקת.

בצל

בצל הם תרופה פופולרית נוספת לשיעול נזלת.פשוט פורסים בצל גולמי ושאפו את האדים למשך מספר דקות.אתה יכול גם להוסיף בצל למרקים ותבשילים לדחיפה נוספת של טעם.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לשיעול נזלת.מערבבים כפית חומץ תפוחים עם קצת דבש ושותים אותו פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את תסמיני שיעול נזלים.אתה יכול להכין תה פשוט על ידי רתיחת כורכום טרי או מיובש במים למשך 10 דקות והוספת דבש.אתה יכול גם להוסיף כורכום למרקים ומערבבים לעלייה נוספת של טעם.

MULLEIN

מולין הוא עשב פופולרי המשמש לטיפול בשיעול נזלים.אתה יכול להכין תה על ידי רתיחת עלי מולין טריים או מיובשים במים למשך 10 דקות והוספת דבש.אתה יכול גם להוסיף מולין למרקים ותבשילים לקבלת דחיפה נוספת של טעם.

THYME

טימין הוא עשב פופולרי המשמש לטיפול בשיעול נזלים.אתה יכול להכין תה על ידי רתיחת טימין טרי או מיובש במים למשך 10 דקות והוספת קצת דבש.אתה יכול גם להוסיף טימין למרקים ותבשילים לקבלת דחיפה נוספת של טעם.

ליקריץ

Licorice הוא עשב פופולרי המשמש לטיפול בשיעול נזלת.אתה יכול להכין תה על ידי רתיחת שורש ליקוריץ טרי או מיובש במים במשך 10 דקות והוספת קצת דבש.אתה יכול גם להוסיף ליקריץ למרקים ותבשילים לקבלת דחיפה נוספת של טעם.

מרשמלו

מרשמלו הוא עשב פופולרי המשמש לטיפול בשיעול נזלים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן