דף הבית » תרופות סבתא » פריקה בנרתיק – 12 תרופות אורגניות ומסורתיות
dadaddad ddadadaadda  daadaddaddaa dddaddadddaa ddedaddadaa

פריקה בנרתיק – 12 תרופות אורגניות ומסורתיות

פריקה בנרתיק היא התרחשות שכיחה בקרב נשים רבות.זה יכול לנוע בין קל לחמור ולעתים קרובות משפיע על איכות חייה של האישה.אמנם זה נורמלי שאישה תחוזה מידה מסוימת של הפרשות בנרתיק, אך זה יכול להיות לא נוח ולעיתים אפילו מביך.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות אורגניות ומסורתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הפריקה הנרתיקית ולספק הקלה.

מהי פריקה בנרתיק?

פריקה בנרתיק היא שילוב של הפרשות מצוואר הרחם, הרחם והקירות הנרתיק.זה יכול לנוע בין צלול ומימי עד סמיך וצהוב צהבהב, ולעתים קרובות הוא יכול להיות בעל ריח חזק.הפריקה יכולה להשתנות בכל מחזור הווסת, בדרך כלל גדלה במהלך הביוץ וירידה ממש לפני התקופה.

תרופות אורגניות לפריקת הנרתיק

תרופות אורגניות יכולות להיות יעילות להפחתת תסמיני הפרשות הנרתיק.להלן 12 תרופות אורגניות ומסורתיות שיכולות לעזור.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור לאזן את רמת החומציות של הנרתיק, ולהפחית את תסמיני הפרשות הנרתיק.זה יכול לשמש כ- Douche או לקחת באופן פנימי כטוניק.כדי להשתמש בו כ- Douche, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ודישוף פעם ביום למשך מספר ימים.כדי לקחת את זה כטוניק, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

2.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ונוגדת פטריות שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הפרשות הנרתיק.ניתן ליישם אותו באופן פנימי או מיושם באופן אקטואלי.כדי לקחת אותו באופן פנימי, אכלו שניים עד שלוש שיני שום גולמי ביום.כדי למרוח אותו באופן אקטואלי, הכנס ציפורן שום קלוף לנרתיק והשאיר אותו תוך לילה.

טיפ:

חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו כדי להבטיח שהם בטוחים ויעילים.

3.יוגורט

יוגורט הוא מזון פרוביוטי שיכול לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים בנרתיק, ולהפחית את תסמיני הפרשות הנרתיק.ניתן ליישם אותו באופן פנימי או מיושם באופן אקטואלי.כדי לקחת אותו באופן פנימי, אכלו כוס יוגורט רגיל ולא ממותק ביום.כדי למרוח אותו באופן אקטואלי, השתמש בטמפון ספוג ביוגורט רגיל ולא ממותק והכניס אותו לנרתיק למשך הלילה.

תרופות צמחיות לטיפול בהפרשות בנרתיק

תרופות צמחי מרפא הם בחירה פופולרית לטיפול בהפקה בנרתיק, מכיוון שלעתים קרובות הם בטוחים יותר, טבעיים ופחות יקרים מתרופות ללא מרשם.ישנם מגוון של תרופות צמחיות לבחירה, והיעילות תלויה באדם.חשוב לדבר עם ספק שירותי הבריאות לפני שתשתמשו בתרופות צמחיות כלשהן, מכיוון שחלקם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות או לגרום לתגובות לוואי.

שום

שום הוא תרופה צמחית פופולרית לטיפול בהפרשות בנרתיק.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הפרשות הנרתיק.ניתן לאכול שום גולמי או לבשל, וניתן לקחת אותו גם בצורה תוספה.חשוב לציין כי שום יכול לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, אז דברו עם ספק שירותי הבריאות לפני שתקחו אותו.

יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית לפריקת הנרתיק.הוא מכיל חיידקים מועילים, שיכולים לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בנרתיק.אכילת יוגורט או נטילתו בצורת תוסף יכולה לעזור להפחית את תסמיני הפרשות הנרתיק.חשוב לציין כי יוגורט יכול לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, אז דברו עם ספק שירותי הבריאות לפני שתקח אותו.

הסעדים של סבתא מסורתית לפריקת נרתיק

בנוסף לתרופות צמחיות, ישנם גם תרופות של סבתא מסורתית לטיפול בהפרשות בנרתיק.סעדים אלה עמדו במבחן הזמן, ונשים רבות נשמעות על ידיהם.חשוב לציין כי סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, וחשוב לדבר עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתנסה מישהו מהם.

חומץ תפוחים

Apple סיידר וינגהR הוא תרופה מסורתית פופולרית לטיפול בהפרשות בנרתיק.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הפרשות הנרתיק.ניתן לקחת חומץ תפוחים בצורה תוספה או ליישם באופן אקטואלי על האזור.חשוב לציין כי חומץ תפוחים יכול לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, אז דברו עם ספק שירותי הבריאות לפני שתקחו אותו.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה מסורתית נוספת לטיפול בהפרשות בנרתיק.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הפרשות הנרתיק.ניתן לקחת שמן עץ התה בצורה תוספה או ליישם באופן מקומי על האזור.חשוב לציין ששמן עץ התה יכול לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, אז דברו עם ספק שירותי הבריאות לפני שתקחו אותו.

סיכום

הפרשות בנרתיק היא בעיה שכיחה שניתן לטפל בהן במגוון תרופות צמחיות ומסורתיות.תרופות צמחיות כמו שום ויוגורט יכולות לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בנרתיק, בעוד שתרופות של סבתא מסורתית כמו חומץ תפוחים ושמן עץ התה יכולים לעזור להפחית את תסמיני הפרשות הנרתיק.חשוב לדבר עם ספק שירותי הבריאות לפני שתשתמשו באחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות או לגרום לתגובות לוואי.

שאלות נפוצות

מהי פריקה בנרתיק?

פריקה בנרתיק היא חלק רגיל ממחזור הרבייה הנשי והיא בדרך כלל ברורה או בצבע חלבי.זה יכול להיגרם כתוצאה משינויים הורמונליים, זיהומים או גורמים אחרים ויכולים להשתנות בעקביות, ריח ובכמות.חשוב לדבר עם ספק שירותי הבריאות שלך אם הפריקה מוגזמת, יש לו צבע או ריח יוצא דופן, או מלווה בגרד או בוער.

האם תרופות צמחיות בטוחות לשימוש להפקה בנרתיק?

תרופות צמחי מרפא נחשבות בדרך כלל לבטוחות ויעילות לטיפול בשחרור בנרתיק, אך חשוב לדבר עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שנטילת תוספי מזון או יישום כלשהו.כמה תרופות צמחיות עשויות לקיים אינטראקציה עם תרופות או לגרום לתגובות לוואי.

כשמדובר בהפרשות בנרתיק, התרופות של הצמחים והסבתא המסורתית מציעים אלטרנטיבה בטוחה ויעילה לתרופות ללא מרשם.תרופות צמחיות כמו שום ויוגורט יכולות לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בנרתיק, בעוד שתרופות של סבתא מסורתית כמו חומץ תפוחים ושמן עץ התה יכולים לעזור להפחית את תסמיני הפרשות הנרתיק.חשוב לדבר עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות או לגרום לתגובות שליליות. פריקה בנרתיק הוא התרחשות נפוצה וטבעית,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן