דף הבית » תרופות סבתא » שייקים מפחיתים את הנפיחות בבטן – 18 תרופות סבתות באיכות גבוהה ואמינות
dadddaddd dedadddaaddd ddaa ddadaddddaa ddddf  daadaddad

שייקים מפחיתים את הנפיחות בבטן – 18 תרופות סבתות באיכות גבוהה ואמינות

נפיחות בטן היא מצב נפוץ ולא נוח שיכול להיגרם על ידי גורמים רבים, כולל אכילת יתר, מזונות מסוימים ומצבים רפואיים מסוימים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא מסורתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות בבטן.במאמר זה נחקור 18 תרופות סבתות איכותיות ואמינות בהן תוכלו להשתמש בכדי לסייע בהפחתת הנפיחות בבטן.

מה גורם לנפיחות בבטן?

נפיחות בטן היא מצב שכיח שיכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אכילת יתר, מזונות מסוימים ומצבים רפואיים מסוימים.הגורמים השכיחים לנפיחות בבטן כוללים:

  • לאכול יותר מדי או מהר מדי
  • אכילת מזונות גאסי מסוימים, כמו שעועית, ברוקולי וכרובית
  • תנאי עיכול, כמו תסמונת המעי הרגיז (IBS), עצירות וחוסר סובלנות לקטוז
  • חרדה ומתח
  • תרופות מסוימות, כגון אנטיביוטיקה ותרופות כימותרפיות

18 הסעדים של סבתא להפחתת הנפיחות בבטן

ישנם מספר תרופות של סבתא מסורתית שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות בבטן.להלן 18 תרופות סבתות איכותיות ואמינות בהן תוכלו להשתמש בכדי לסייע בהפחתת הנפיחות בבטן:

1.לשתות מים חמים

שתיית מים חמים יכולה לעזור להפחית את הנפיחות בבטן על ידי גירוי העיכול והקלה על עצירות.עדיף לשתות מים חמים דבר ראשון בבוקר ולאורך כל היום.

2.לאכול ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עזר עיכול טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות בבטן.אתה יכול לאכול ג’ינג’ר בצורתו הגולמית, או שאתה יכול להכין כוס תה ג’ינג’ר על ידי הוספת כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי למים רותחים.

3.אכלו זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה מסורתית לנפיחות.אתה יכול לאכול אותם גולמיים או שאתה יכול להכין תה עם זרעי שומר.להכנת תה שומר, הוסיפו כפית זרעי שומר אחת לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.

4.הימנע ממשקאות מוגזים

משקאות מוגזים, כמו סודה ומים נוצצים, יכולים לגרום לנפיחות בבטן.נסה להימנע ככל האפשר על המשקאות הללו ולשתות מים רגילים במקום.

5.לאכול בננות

בננות הן מקור טוב לאשלגן, שיכול לעזור להפחית את הנפיחות בבטן.נסה לאכול בננה או שתיים כל יום.

6.הימנע ממזון מטוגן

אוכל מטוגן יכול להיות קשה לעיכול ויכול לגרום לנפיחות בבטן.נסה להגביל את צריכת המזון המטוגן שלך ככל האפשר.

7.לאכול יוגורט

יוגורט הוא מקור טוב לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להפחית את הנפיחות בבטן.נסה לאכול כוס יוגורט רגיל כל יום.

8.לשתות תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה מסורתית לנפיחות.להכנת כוס תה קמומיל, הוסיפו כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.

9.הימנע ממוצרי חלב

מוצרי חלב יכולים להיות קשים לעיכול ויכולים לגרום לנפיחות בבטן.נסה להימנע ככל האפשר על מוצרי חלב ולבחור חלופות מבוססות צמח במקום זאת.

10.קח תוסף פרוביוטיקה

תוספי מזון פרוביוטיים יכולים לעזור להפחית את הנפיחות בבטן על ידי שחזור האיזון של חיידקים טובים במעיים.חפש תוסף פרוביוטיקה איכותי בחנות מזון הבריאות המקומי שלך.

11.הימנע מממתיקים מלאכותיים

ממתיקים מלאכותיים, כמו אספרטיים וסכרין, יכולים לגרום לנפיחות בבטן.נסה להימנע ככל האפשר ממתיקים אלה ולבחור בממתיקים טבעיים, כמו דבש וסירופ מייפל, במקום זאת.

12.לאכול אננס

אננס הוא מקור טוב לברומליין, אנזים שיכול לעזור להפחית את הנפיחות בבטן.נסה לאכול כוס אננס טרי כל יום.

13

תרופות טבעיות לנפיחות

ישנם תרופות טבעיות רבות לנפיחות שהועברו לאורך דורות.לרוב מכונים סעדים אלה “GRAהסעדים של נדמרה “מכיוון שהם שימשו את סבתותינו ואמהותיהן לפניהם.חלק מהתרופות הללו כוללות שימוש בתה צמחים, במזונות מסוימים ומוצרים טבעיים אחרים.להלן 18 תרופות סבתות איכותיות ואמינות להפחתת הנפיחות בבטן.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית את הנפיחות בבטן.תה קמומיל הוא אחד התה הפופולריים ביותר להפחתת הנפיחות.יש לזה השפעה מרגיעה על הקיבה ומסייעת להפחתת הדלקת.עשבי תיבול אחרים היעילים להפחתת הנפיחות כוללים מנטה, ג’ינג’ר, שומר ושן הארי.

אוכלים

מזונות מסוימים יכולים גם להועיל בהפחתת הנפיחות בבטן.אכילת ארוחות קטנות יותר היא דרך נהדרת להפחית את הנפיחות.אכילת מזונות עשירים בסיבים יותר כמו שיבולת שועל, קטניות ופירות יכולה גם לעזור להפחית את הנפיחות.שתיית מים רבים יכולה גם לעזור לשטוף רעלים ולהפחית את הנפיחות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת הנפיחות בבטן.זה עוזר לפרק מזון בבטן ולשפר את העיכול.שתיית כף של חומץ תפוחים בכוס מים לפני שהארוחות יכולות לעזור להפחית את הנפיחות.

יוגורט

יוגורט עשיר בפרוביוטיקה, שיכולים לעזור להפחית את הנפיחות בבטן.אכילת קערת יוגורט מדי יום יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ושיפור העיכול.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת הנפיחות בבטן.שתיית תה ג’ינג’ר או הוספת ג’ינג’ר טרי לארוחות יכולה לעזור להפחית את הנפיחות בבטן.

זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה טבעית נהדרת להפחתת הנפיחות בבטן.לעיסת כפית זרעי שומר לאחר הארוחות יכולה לעזור בשיפור העיכול ולהפחית את הנפיחות.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת הנפיחות בבטן.שתיית כוס תה קמומיל לאחר הארוחות יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ושיפור העיכול.

זרעי כמון

זרעי כמון הם תרופה טבעית נהדרת להפחתת הנפיחות בבטן.לעיסת כפית זרעי כמון לאחר הארוחות יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ושיפור העיכול.

מי לימון

מי לימון הם תרופה טבעית נהדרת להפחתת הנפיחות בבטן.שתיית כוס מי לימון לפני הארוחות יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ושיפור העיכול.

תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת הנפיחות בבטן.שתיית כוס תה מנטה לאחר הארוחות יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ושיפור העיכול.

תה ג’ינסנג

תה ג’ינסנג הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת הנפיחות בבטן.שתיית כוס תה ג’ינסנג לאחר הארוחות יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והשיפור העיכול.

חלב כורכום

חלב כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת הנפיחות בבטן.שתיית כוס חלב כורכום לאחר הארוחות יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ושיפור העיכול.

תה קינמון

תה קינמון הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת הנפיחות בבטן.שתיית כוס תה קינמון לאחר הארוחות יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והשיפור העיכול.

תה קר

תה הל הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת הנפיחות בבטן.שתיית כוס תה קר לאחר הארוחות יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ושיפור העיכול.

מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת הנפיחות בבטן.שתיית כוס מיץ אלוורה לאחר הארוחות יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ושיפור העיכול.

פפאיה

אכילת פפאיה היא תרופה טבעית נהדרת להפחתת הנפיחות בבטן.אכילת קערת פפאיה לאחר הארוחות יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ושיפור העיכול.

מסקנה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן