דף הבית » תרופות סבתא » מעי רגיז – 18 תרופות צמחיות המומלצות על ידי מומחים וטבעי
dedad daddd  daadaddaddaa dadeddddaa ddeddedcdaddaa dadc dd

מעי רגיז – 18 תרופות צמחיות המומלצות על ידי מומחים וטבעי

לחיות עם תסמונת המעי הרגיז (IBS) יכולים להיות מתישים גם פיזית וגם נפשית.זה יכול לגרום לאי נוחות רבה ולהקשות על חיי היומיום שלך.החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים שלך.במאמר זה נדון ב -18 תרופות צמחיות שהומלצו על ידי מומחים ל- IBS, כמו גם בכמה טיפים כיצד להשתמש בהם כראוי.

מהי תסמונת המעי הרגיז?

IBS היא הפרעת עיכול נפוצה הפוגעת במעי הגס.זה מאופיין בכאבי בטן, נפיחות, עצירות ושלשול.למרות ש- IBS אינו מסכן חיים, זה יכול להיות משבש להפליא לחיי היומיום.

הגורם המדויק ל- IBS אינו ידוע, אך על פי ההערכה, הוא נגרם על ידי שילוב של גורמים, כולל לחץ, תזונה, הורמונים וגנטיקה.הטיפול ב- IBS כולל בדרך כלל שינויים באורח החיים, כמו אכילת תזונה בריאה, קבלת פעילות גופנית וניהול לחץ.בנוסף, ישנם כמה תרופות צמחיות שיכולות לספק הקלה מתסמיני IBS.

18 תרופות צמחיות ל- IBS

1.שמן מנטה

שמן מנטה הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר עבור IBS.הוכח כי הוא מפחית את כאבי הבטן, נפיחות וגז.כאשר נלקחים בצורת כמוסה, שמן מנטה יכול לעזור להפחית את תדירות תסמיני ה- IBS.

2.קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מפחיתה את עוויתות השרירים במעיים, שיכולות לעזור להקל על תסמיני IBS.

3.שומר

שומר הוא אנטי -פסמודי טבעי, מה שאומר שהוא יכול לעזור להקל על התכווצויות ונפיחות.ההערכה היא כי היא גם מפחיתה את הדלקת בדרכי העיכול, שיכולות לעזור להקל על תסמיני IBS.

טיפים לשימוש בתרופות צמחי מרפא עבור IBS

כשמשתמשים בתרופות צמחי מרפא עבור IBS, חשוב לזכור שעשבי תיבול שונים יעבדו אחרת עבור אנשים שונים.עדיף להתחיל במינון נמוך ולהגדיל בהדרגה לפי הצורך.בנוסף, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שנטילת תרופות צמחיות כלשהן, מכיוון שחלקן עלולות לקיים אינטראקציה עם תרופות או שיש להם תופעות לוואי.

  • 4.שורש ליקוריץ
  • 5.ג’ינג’ר
  • 6.כורכום
  • 7.שן הארי
  • 8.Psyllium
  • 9.שורש מרשמלו
  • 10.אלם חלקלק
  • 11.אלוורה
  • 12.תמיסה ארומטית של בנזואין
  • 13.גדילן חלב
  • 14.Catnip
  • 15.שורש ולריאן
  • 16.תה קמומיל
  • 17.תמצית עלים ארטישוק
  • 18.לבנדר

אלה רק חלק מהתרופות הצמחיות שיכולות לעזור בתסמיני IBS.חשוב לזכור שגופו של כולם שונה ויגיב אחרת לתרופות שונות.זה עשוי לקחת ניסוי וטעייה כדי למצוא את התרופה הנכונה עבורך.

טיפ מועיל הוא לשמור על יומן ולרשום את הסעדים שניסית, כמו גם כל שינוי בתסמינים שלך.זה יכול לעזור לך לעקוב אחר הסעדים שעובדים ואילו לא, ויכולים לעזור לך למצוא את התרופה הנכונה עבורך.

תרופות צמחי מרפא עבור IBS

השימוש בתרופות צמחיות לטיפול ב- IBS הפך פופולרי יותר ויותר.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי לפני שנטילת תרופות צמחיות כלשהן.להלן 18 תרופות צמחי מרפא המומלצים על ידי מומחים לטיפול ב- IBS:

1.שמן מנטה

שמן מנטה משמש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מפחיתה את תסמיני ה- IBS, כולל כאבי בטן, נפיחות וגז.זה זמין בצורת כמוסות או כשמן אתרי.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול.על פי ההערכה, הוא מפחית כאבי נפיחות, גז ובטן.זה זמין בצורה כמוסה או כתה.

3.שומר

שומר הוא עשב פופולרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.על פי ההערכה, הוא מפחית כאבי נפיחות, גז ובטן.זה זמין בצורה כמוסה או כתה.

4.LICORICE ROOT

שורש ליקוריץ הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מפחיתה את תסמיני ה- IBS, כמו כאבי בטן, נפיחות וגז.זה זמין בצורה כמוסה או כתה.

5.קמומיל

קמומיל הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מפחיתה את תסמיני ה- IBS, כמו כאבי בטן, נפיחות וגז.זה זמין בצורה כמוסה או כתה.

6.כורכום

כורכום הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מפחיתה את תסמיני ה- IBS, כמו כאבי בטן, נפיחות וגז.זה זמין בצורה כמוסה או כתה.

7.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מפחיתה את תסמיני ה- IBS, כמו כאבי בטן, נפיחות וגז.זה זמין בצורה כמוסה או כתה.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מפחיתה את תסמיני ה- IBS, כמו כאבי בטן, נפיחות וגז.זה זמין בצורה כמוסה או כתה.

9.אלוורה

אלוורה הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מפחיתה את תסמיני ה- IBS, כמו כאבי בטן, נפיחות וגז.זה זמין בצורה כמוסה או כתה.

10.טופר החתול

טופר של חתול הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מפחיתה את תסמיני ה- IBS, כמו כאבי בטן, נפיחות וגז.זה זמין בצורה כמוסה או כתה.

11.Lemon Balm

Lemon Balm הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מפחיתה את תסמיני ה- IBS, כמו כאבי בטן, נפיחות וגז.זה זמין בצורה כמוסה או כתה.

12.שן הארי

שן הארי הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מפחיתה את תסמיני ה- IBS, כמו כאבי בטן, נפיחות וגז.זה זמין בצורה כמוסה או כתה.

13.קינמון

קינמון הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מפחיתה את תסמיני ה- IBS, כמו כאבי בטן, נפיחות וגז.זה זמין בצורה כמוסה או כתה.

14.גדילן חלב

גדילן חלב הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מפחיתה את תסמיני ה- IBS, כמו כאבי בטן, נפיחות וגז.זה זמין בצורה כמוסה או כתה.

15.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מפחיתה את תסמיני ה- IBS, כמו כאבי בטן, נפיחות וגז.זה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן