דף הבית » תרופות סבתא » טיפול במעי הרגיז – 18 תרופות של סבתא נפלאה ובריאה
dddaddc ddedad ddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd

טיפול במעי הרגיז – 18 תרופות של סבתא נפלאה ובריאה

תסמונת המעי הרגיז (IBS) היא הפרעת עיכול נפוצה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם.זה מאופיין בכאבי בטן, התכווצויות, נפיחות, עודף גז ותנועות מעי לא סדירות.אמנם אין תרופה ל- IBS, אך ישנם טיפולים שיכולים לעזור בניהול הסימפטומים שלה.טיפול אחד כזה הוא מנסה תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות.להלן 18 תרופות של סבתא נפלאה ובריאה לטיפול ב- IBS.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לטפל בתסמיני IBS.תה קמומיל ידוע שהוא מרגיע ומרגיע למערכת העיכול, ואילו תה ג’ינג’ר עוזר להפחית דלקת והתכווצויות.תה מנטה עוזר גם להקל על כאבי בטן ונפיחות.

זרעי שומר

זרעי שומר ידועים כתרופה יעילה ל- IBS.הם מכילים תרכובות המסייעות להפחתת דלקת, להרגיע התכווצויות בקיבה ולשפר את העיכול.תה שומר יכול להיות מיוצר על ידי זרעי שומר תלולים במים חמים למשך 10 דקות.

טיפ מועיל

עדיף להימנע ממזונות חריפים מאוד, אוכל מטוגן ומזון מעובד כשאתה מנסה לנהל תסמיני IBS.

שום

שום שימש במשך מאות שנים כתרופה ביתית לטיפול בהפרעות עיכול.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת הדלקת ולשפר את העיכול.ניתן להוסיף שום לארוחות או לקחת בצורה קפסולה.

Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא סוג של סיבים שמקורם בקליפות זרעי פסיליום.זה עוזר לווסת את מערכת העיכול על ידי הגדלת כמות המים במעיים, מה שמסייע להפחתת עצירות ושלשול.

זרעי פשתן

זרעי פשתן הם מקור עשיר לחומצות שומן אומגה 3, המסייעות להפחתת דלקת בדרכי העיכול.ניתן להוסיף אותם לארוחות או לקחת אותם בצורה כמוסה.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול בהפרעות עיכול.זה עוזר לאזן את רמות החומציות בדרכי העיכול, שיכולות לעזור להפחית תסמינים כמו נפיחות וגז.

קינמון

קינמון שימש במשך מאות שנים לטיפול בהפרעות עיכול.זה עוזר להפחתת דלקת, להרגיע התכווצויות בקיבה ולשפר את העיכול.

פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים לאזן את פלורת הבטן ולהפחית את הדלקת.נטילת פרוביוטיקה יומית יכולה לעזור להפחית את תסמיני ה- IBS.

קמומיל

קמומיל היא תרופה צמחית פופולרית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בהפרעות עיכול.זה עוזר להפחתת דלקת ולהרגיע התכווצויות בקיבה.

מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה יעילה ל- IBS.זה עוזר להפחתת דלקת, לשפר את העיכול ולהרגיע התכווצויות בטן.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה צמחית פופולרית עבור IBS.זה עוזר להפחתת דלקת, לשפר את העיכול ולהרגיע התכווצויות בטן.

תמצית זרעי אשכוליות

תמצית זרעי אשכוליות היא תרופה יעילה ל- IBS.זה עוזר להפחתת דלקת, לשפר את העיכול ולהרגיע התכווצויות בטן.

כורכום

כורכום הוא תרופה צמחית פופולרית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בהפרעות עיכול.זה עוזר להפחתת דלקת, לשפר את העיכול ולהרגיע התכווצויות בטן.

Chasteberry

Chasteberry היא תרופה צמחית פופולרית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בהפרעות עיכול.זה עוזר להפחתת דלקת, לשפר את העיכול ולהרגיע התכווצויות בטן.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה צמחית פופולרית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בהפרעות עיכול.זה עוזר להפחתת דלקת, לשפר את העיכול ולהרגיע התכווצויות בטן.

אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה צמחית פופולרית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בהפרעות עיכול.זה עוזר להפחתת דלקת, לשפר את העיכול ולהרגיע התכווצויות בטן.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה צמחית פופולרית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בהפרעות עיכול.זה עוזר להפחתת הדלקת, לשפר את החפירהESTION, ולהרגיע את התכווצויות הבטן.

לימון בלאם

לימון

תרופות טבעיות עבור IBS

IBS או תסמונת המעי הרגיז היא הפרעת עיכול נפוצה המשפיעה על אנשים רבים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את בריאות העיכול הכוללת.להלן 18 תרופות של סבתא נפלאה ובריאה לטיפול במעי הרגיז שתוכלו לשלב בשגרה היומית שלכם.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרגיע את הבטן.תה מנטה יעיל במיוחד בהקלה על תסמיני IBS, מכיוון שהוא עוזר להרפות את השרירים בדרכי העיכול ומקל על התכווצויות.תה קמומיל הוא תרופה צמחית נוספת שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הבטן.אתה יכול גם לנסות תה ג’ינג’ר, שידוע כמפחית את הבחילה ומשפר את העיכול.

פרוביוטיקה

ניתן ליטול פרוביוטיקה בצורה תוספה או למצוא במזון מותסס כמו יוגורט, כרוב כבוש וקימצ’י.תוספי פרוביוטיקה יכולים לעזור להחזיר את האיזון למיקרוביומה של הבטן ולהפחית את הדלקת.הם יכולים גם לעזור להפחית את הנפיחות והשיפור של בריאות העיכול הכוללת.

סיבים

סיבים מסיסים יכולים לעזור להפחית את העצירות ולהאט את העיכול, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני ה- IBS.מקורות טובים לסיבים מסיסים כוללים שיבולת שועל, שעועית, תפוחים ותפוזים.עם זאת, חשוב להגדיל לאט את צריכת הסיבים מכיוון שיותר מדי יכול להחמיר תסמיני IBS.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני ה- IBS.זה גם עוזר לאזן את ה- pH של הקיבה, שיכול לעזור בשיפור העיכול.אתה יכול לקחת אותו כתוסף או לערבב אותו עם מים ולשתות אותו לפני הארוחות.

פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את בריאות העיכול הכוללת.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו יוגה והליכה יכולים להועיל במיוחד לאנשים עם IBS.

ביטול מזונות טריגר

מזונות מסוימים יכולים לעורר תסמיני IBS, ולכן חשוב לזהות ולבטל מזונות מפעילים מהתזונה שלך.אוכל טריגר נפוץ כולל חלב, גלוטן, אוכל חריף ומזונות שומניים.

ביטול קפאין

קפאין יכול להחמיר תסמיני IBS, ולכן חשוב להגביל או לחסל קפאין מהתזונה שלך.זה כולל משקאות קפה, תה ומשקאות אנרגיה.

הפחתת מתח

מתח יכול להחמיר תסמיני IBS, ולכן חשוב למצוא דרכים להפחתת לחץ.טכניקות הרפיה כמו מדיטציה ונשימה עמוקה יכולות להועיל.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת רפואה סינית מסורתית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.זה יכול גם לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית.

עיסוי

עיסוי יכול לעזור להפחית את הלחץ ולהרגיע את השרירים בדרכי העיכול, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני IBS.

תוספי צמחים

תוספי צמחים כמו כורכום, ג’ינג’ר ושורש ליקריץ יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.

אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את השרירים בדרכי העיכול.

שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו שמן מנטה ושמן לבנדר כדי להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.

אכלו ארוחות קטנות ותכופות

אכילת ארוחות קטנות ותכופות יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והשיפור העיכול.

הימנע ממזון מעובד

מזון מעובד יכול להחמיר תסמיני IBS, ולכן חשוב להגביל או להימנע מהם.

הימנע מאלכוהול

אלכוהול יכול להחמיר תסמיני IBS, ולכן חשוב להגביל או להימנע ממנו.

שתו הרבה מים

שתיית מים רבים יכולה לעזור בשיפור העיכול ולהפחתת עצירות.

מסקנה

ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית תסמינים של תסמונת המעי הרגיז.החל מתה צמחים ופרוביוטיקה ועד שמנים ותרגיל אתרים, ישנם הרבה תרופות של סבתא נפלאה ובריאה שיכולים לעזור בשיפור העיכול א ‘והפחיתו את הדלקת.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפול חדש כלשהו.

שאלות נפוצות

ש: מהם הטבעיים הטובים ביותר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן