דף הבית » תרופות סבתא » המעי הרגיז – 12 הסעדים של סבתא אפקטיבית ומקובלת ברחבי העולם
ddedad ddaddd  ddadadddd dadc daddaad ddadadddddaa dde

המעי הרגיז – 12 הסעדים של סבתא אפקטיבית ומקובלת ברחבי העולם

מהי תסמונת המעי הרגיז?

תסמונת המעי הרגיז (IBS) היא הפרעה שכיחה של דרכי העיכול.זה משפיע על גברים ונשים כאחד ויכול לגרום לכאבי בטן, נפיחות, שלשול, עצירות ושינויים בתנועות המעי.התסמינים יכולים לנוע בין קל לחמור ויכולים להיות לסירוגין או כרוניים.IBS אינו מסכן חיים, אבל זה יכול להפריע מאוד לחיי היומיום של האדם.

הסעדים של סבתא ל- IBS

למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות סבתות מסורתיות ומקובלות ברחבי העולם שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של IBS.להלן 12 תרופות אפקטיביות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול במצב זה.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא דלקתי טבעי ויכול לסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול.זה יכול לעזור להפחית נפיחות, גז ובחילה הקשורים ל- IBS.ניתן לצרוך זנגביל בתה או להוסיף למזון.

2.מנטה

מנטה הוא אנטי -פסמודי טבעי ויכול לעזור להרפות את שרירי דרכי העיכול.שתיית תה מנטה יכולה לעזור להפחית את כאבי הבטן והתכווצויות הקשורים ל- IBS.

3.קמומיל

קמומיל הוא הרגעה קלה ויכולה לסייע בהפחתת לחץ וחרדה, העלולים לעורר תסמיני IBS.שתיית תה קמומיל יכולה לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את תסמיני ה- IBS.

4.שומר

שומר הוא עזר עיכול טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והגז הקשורים ל- IBS.ניתן לצרוך שומר בתה או להוסיף למזון.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול.זה יכול גם לעזור להרגיע את דרכי העיכול ולהפחית את תסמיני IBS.

6.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא הרס טבעי ויכול לעזור לציפוי דרכי העיכול ולהפחית את הגירוי.זה יכול גם לעזור להפחית את הנפיחות והגז הקשורים ל- IBS.

7.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא ריר טבעי ויכול לעזור במצפה ולהרגיע את דרכי העיכול.זה יכול גם לעזור להפחית את כאבי הבטן ונפיחות הקשורים ל- IBS.

8.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול.זה יכול גם לעזור להפחית את כאבי הבטן והתכווצויות הקשורים ל- IBS.

9.שן הארי

שן הארי הוא משתן טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות ושמירת המים הקשורים ל- IBS.ניתן לצרוך אותו בתה או להוסיף אותו למזון.

10.אלוורה

אלוורה היא עזרה לעיכול טבעי ויכולה לסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול.זה יכול גם לעזור להפחית את הנפיחות והגז הקשורים ל- IBS.

11.Psyllium Husk

קליפת Psyllium היא סיב טבעי ויכול לעזור להפחית את העצירות הקשורה ל- IBS.זה יכול גם לעזור להפחית את הנפיחות והגז הקשורים ל- IBS.

12.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומצה טבעית ויכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול.זה יכול גם לעזור להפחית את הנפיחות והגז הקשורים ל- IBS.

טיפ

טיפ: ניתן להשתמש רבים מהתרופות הללו בשילוב זה עם זה לטובת מקסימום.לדוגמה, שתיית כוס תה קמומיל עם כפית ג’ינג’ר וכפית חומץ סיידר תפוחים יכולה להיות תרופה יעילה מאוד עבור IBS.

חלק 2: תרופות של סבתא לתסמונת המעי הרגיז

סבתות ברחבי העולם העבירו תרופות שנבדקו בזמן לתסמונת המעי הרגיז (IBS).נמצא כי תרופות ביתיות אלה יעילות בטיפול בתסמיני IBS, כולל כאבי בטן, נפיחות, גז, עצירות ושלשול.להלן שתים עשרה מהתרופות הסבתא המקובלות והיעילות ביותר עבור IBS.

1.שמן מנטה

שמן מנטה הוכיח כתרופה יעילה ל- IBS.זה עוזר להרפות את שרירי דרכי העיכול, הפחתת עוויתות והתכווצויות שעלולות לגרום לאי נוחות וכאב.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להוסיף לכוס מים.

2.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים חייםהמועילים לבריאות הבטן.הם עוזרים להחזיר את איזון החיידקים הטובים והרעים במעיים, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני ה- IBS.פרוביוטיקה זמינה בצורה כמוסה, או שניתן למצוא אותה במזונות מותססים כמו יוגורט, כרוב כבוש וקימצ’י.

3.זרעי שומר

זרעי שומר ידועים בתכונותיהם האנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות.הם יכולים לעזור להפחית את הדלקת במעיים, כמו גם להפחית כאבים והתכווצויות.ניתן להוסיף זרעי שומר למים חמים ולהכין תה, או להילקח כתוסף.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והפנימוסודיות.זה עוזר להפחתת הדלקת במעיים ויכול לעזור להפחית את תסמיני ה- IBS.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להוסיף לכוס מים.

5.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת במעיים, כמו גם להפחית את הכאב והתכווצויות.זה יכול להיות משופע במים חמים וליהנות כתה, או להילקח כתוסף.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת במעיים, כמו גם להפחית כאבים והתכווצויות.ניתן לקחת ג’ינג’ר בצורת קפסולה או להוסיף לכוס מים.

7.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת במעיים, כמו גם להפחית כאבים והתכווצויות.ניתן לקחת כורכום בצורת קפסולה או להוסיף לכוס מים.

8.פלפל קאיין

פלפל קאיין ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת במעיים, כמו גם להפחית כאבים והתכווצויות.ניתן לקחת פלפל קאיין בצורת כמוסה או להוסיף לכוס מים.

9.זרעי פשתן

זרעי פשתן ידועים בתכונותיו האנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת במעיים, כמו גם להפחית כאבים והתכווצויות.ניתן לקחת זרעי פשתן בצורת קפסולה או להוסיף לכוס מים.

10.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת במעיים, כמו גם להפחית כאבים והתכווצויות.ניתן לקחת אלוורה בצורת קפסולה או להוסיף לכוס מים.

11.אלם חלקלק

ELM החלקלק ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת במעיים, כמו גם להפחית כאבים והתכווצויות.ניתן לקחת אלם חלקלק בצורת קפסולה או להוסיף לכוס מים.

12.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת במעיים, כמו גם להפחית כאבים והתכווצויות.ניתן לקחת חומץ תפוחים בצורת קפסולה או להוסיף לכוס מים.

סיכום

סבתות ברחבי העולם משתמשות בתרופות ביתיות יעילות לטיפול בתסמיני IBS במשך מאות שנים.סעדים אלה, כולל שמן מנטה, פרוביוטיקה, זרעי שומר,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן