דף הבית » תרופות סבתא » שיטות טיפול אלטרנטיביות – 15 סעדים מוסמכים של סבתא המועברים במשפחה
daddddaa dddaddc ddcddadaddddddaa  dadadddd deddadedb

שיטות טיפול אלטרנטיביות – 15 סעדים מוסמכים של סבתא המועברים במשפחה

שירותי בריאות הם תחום מתפתח ללא הרף עם טיפולים וטיפולים חדשים המפותחים מדי יום.ככל שההתקדמות ברפואה המודרנית ממשיכה לגדול, עדיין יש מקום לתרופות מסורתיות שהועברו מדור לדור.רבים מהתרופות הללו שימשו במשך שנים לטיפול במגוון מחלות, ויכולות להיות יעילות באותה מידה כמו רפואה מודרנית במקרים מסוימים.כאן נבחן 15 תרופות של סבתא מוסמכת שהועברו במשפחה ועדיין משמשות כיום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית למגוון מחלות.הוא שימש לטיפול בקלקוליות, צרבת ואפילו כאב גרון.על פי ההערכה, חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-פטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול במצבי עור כמו אקנה וקשקשים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, ערבב חומץ חלק אחד עם שני חלקים מים ושתייה או החל על האזור הפגוע.

דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות.הוא שימש לטיפול בהצטננות, כאב גרון ואפילו אלרגיות.דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול בפצעים ובמצבי העור.ניתן לצרוך דבש על ידי כפית מלאה או לערבב במים חמים כדי ליצור משקה מרגיע.

טיפ:

כאשר משתמשים בדבש כתרופה, חשוב לוודא שהוא אורגני וגולמי.זה יבטיח שתפיק את המרב מתכונות הריפוי של הדבש.

שום

שום שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ידוע כי הוא מגביר את מערכת החיסון ולפי ההערכה שיש לה תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.ניתן לאכול אותו גולמי, מבושל או לצרוך אותו כתוסף.ידוע כי שום מסייע בהורדת לחץ הדם הגבוה ואת הכולסטרול.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה מסורתית למגוון מחלות.הוא שימש לטיפול בנדודי שינה, חרדה ואפילו התכווצויות בטן.תה קמומיל ידוע בהשפעותיו האנטי דלקתיות והרגיעות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול בלחץ ולקידום הרפיה.להכנת תה קמומיל, פשוט תלול כמה שקיות תה קמומיליות במים חמים במשך מספר דקות לפני השתייה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה למגוון מחלות.ידוע שהוא מפחית בחילות, מרגיע את כאבי הראש ואף מפחית דלקת.ניתן לצרוך אותו טרי, מבושל או כתוסף.ידוע גם שג’ינג’ר הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול במגוון מצבים.

לימון

לימון הוא תרופה מסורתית למגוון מחלות.הוא שימש לטיפול בהצטננות, כאב גרון ואפילו בעיות עיכול.לימון ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול במצבי עור כמו אקנה.ניתן לצרוך לימון על ידי כפית מלאה או לערבב במים חמים כדי ליצור משקה מרגיע.

פלפל קאיין

קאיין פלפל הוא תרופה מסורתית למגוון מחלות.הוא שימש לטיפול בכאבי ראש, גודש ואפילו בעיות עיכול.פלפל קאיין ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול במצבי עור כמו אקנה.כדי להשתמש בפלפל קאיין, מערבבים כפית פלפל קאיין עם כוס מים חמים ושתייה.

כורכום

כורכום הוא תרופה מסורתית למגוון מחלות.הוא שימש לטיפול בהצטננות, כאב גרון ואפילו בעיות עיכול.כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול במגוון מצבים.ניתן לצרוך כורכום טרי, מבושל או כתוסף.

קינמון

קינמון הוא תרופה מסורתית למגוון מחלות.הוא שימש לטיפול בהצטננות, כאב גרון ואפילו בעיות עיכול.קינמון ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצוןS, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול במגוון תנאים.ניתן לצרוך קינמון בכפית או לערבב במים חמים כדי ליצור משקה מרגיע.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה מסורתית למגוון מחלות.הוא שימש לטיפול בגודש, כאב גרון ואפילו מצבי עור כמו אקזמה.שמן אקליפטוס ידוע ב

הסעדים של סבתא למחלות נפוצות

הסעדים של סבתא למחלות נפוצות הועברו לאורך דורות במשך מאות שנים, ויכולים להיות דרך נהדרת לטפל במחלות קלות מבלי להסתמך על תרופות מסורתיות.החל מגרונות כואבים מרגיעים וכלה בהקלה על כאבי ראש, כמה מהסעדים של סבתא מהימנים והמוסמכים ביותר הם פשוטים באופן מפתיע ועם זאת יעילים.להלן 15 סעדים של סבתא שהועברו במשפחה ומוסמכים על ידי מומחים.

1.תה ג’ינג’ר לכאבי גרון

גרון כאב הוא תלונה נפוצה, ותה ג’ינג’ר הוא תרופה מנוסה ואמיתית.להכנת התה, תוכלו לגרוט ג’ינג’ר טרי ולהוסיף אותו למים רותחים, ואז לאפשר את התערובת ולהוסיף דבש לפי הטעם.הדבש עוזר להרגיע את הגרון והג’ינג’ר עוזר להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.

2.דבש ולימון לשיעול

דבש ולימון הם שילוב קלאסי שיכול לעזור להקל על שיעול.מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון, וקח כפית מהתערובת כל כמה שעות.ידוע שדבש מצפה ומרגיע את הגרון, ואילו הלימון עוזר לדלל ריר.

3.שום לכאבי אוזניים

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור לטיפול בכאבי אוזניים.כדי להכין את התרופה, לרסק שתי שיני שום ומערבבים עם כף שמן זית.הכניסו שתי טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה, ויצאו למשך חמש דקות.השום יעזור להילחם בזיהום, בעוד ששמן הזית יעזור להרגיע את הכאב.

4.מי מלח לחניכיים כואבות

מי מלח הם תרופה פשוטה אך יעילה לחניכיים כואבות.פשוט ממיסים כפית מלח במים חמים ולהשתמש בשטיפת פה.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בחיידקים, ואילו המים החמים עוזרים להרגיע את החניכיים.

5.חומץ תפוחים לבטן עצומה

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לבטן נסערת.מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו לפני הארוחות.החומץ עוזר להפחית את החומציות ולהרגיע את הבטן.

6.תה מנטה לבחילה

תה מנטה הוא תרופה נהדרת לבחילה.תלויים כמה עלים של מנטה במים רותחים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.התה עוזר להרפות את הבטן ולהפחית את הבחילה.

7.חומץ לבן לעקיצות דבורים

חומץ לבן הוא תרופה נהדרת לעקיצות דבורים.משרים כדור כותנה בחומץ לבן והניח אותו על האזור הפגוע.החומץ מסייע בהפחתת הנפיחות ולהקל על הכאב.

8.אלוורה לשוויון שמש

אלוורה היא תרופה טבעית לשוויון שמש.חותכים עלה אלוורה טרי ומורחים את הג’ל ישירות על האזור המושפע.אלוורה עוזרת להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

9.סודה לשתייה לצרבת

סודה לשתייה היא תרופה נהדרת לצרבת.מערבבים כפית סודה לשתייה בכוס מים ושותים.הסודה לשתייה מסייעת לנטרל את החומצה בקיבה ולהפחית את צרבת.

10.ג’ינג’ר לחולי תנועה

ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לחולי תנועה.ללעוס כמה חתיכות ג’ינג’ר טרי או ללגום על תה ג’ינג’ר לאורך כל היום.הג’ינג’ר עוזר להפחית בחילות וליישב את הבטן.

11.אפל לעצירות

תפוחים הם תרופה טבעית לעצירות.אכלו כמה חתיכות תפוח טרייה בבוקר או שתו כוס מיץ תפוחים.הסיבים בתפוחים עוזרים לשמור על מערכת העיכול רגילה.

12.שיבולת שועל לחרדה

שיבולת שועל היא תרופה טבעית לחרדה.משרים קומץ שיבולת שועל בחלב חם בן לילה, ושותה את התערובת בבוקר.שיבולת השועל עוזרת להפחית את הלחץ ולקידום הרפיה.

13.כורכום לכאביםf

כורכום הוא תרופה טבעית להקלה בכאב.מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ומורחים את העיסה ישירות על האזור הפגוע.הכורכום מסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.

14.קמומיל לנדודי שינה

קמומיל הוא תרופה נהדרת לנדודי שינה.הכינו כוס תה קמומיל ושתו אותו לפני השינה.הקמומיל עוזר להרפות את הגוף ולקדם שינה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן