דף הבית » תרופות סבתא » צרבת בלילה – 13 תרופות סבתות זולות וזולות
dadaddaa ddcddcd  daadaddaddaa daddaaddaa dddcddaa ddddcddaa

צרבת בלילה – 13 תרופות סבתות זולות וזולות

מחלת ריפלוקס במערכת העיכול: סקירה כללית
מחלת ריפלוקס במערכת העיכול (GERD), המכונה גם ריפלוקס חומצה, היא מצב בו תוכן הקיבה עובר באופן לא הולם לוושט.תכולת הקיבה מכילה חומצה, העלולה לגרום לדלקת ולפגיעה בוושט.GERD שכיח, המשפיע על יותר מ 20 אחוז מהאוכלוסייה בארצות הברית.ההערכה היא כי עד 40 אחוז מהמבוגרים חווים צרבת בלילה, סימפטום של GERD.

צרבת בלילה: 13 תרופות סבתות זולות וזולות
צרבת בלילה יכולה להיות חוויה מתסכלת ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות זולות וזולות שסבתות משתמשות בהן כבר שנים כדי להקל על תסמיני צרבת.להלן שלוש עשרה מהפופולריות ביותר:

H2: הימנע מאכילה קרוב לשינה
הדרך הפשוטה והיעילה ביותר להימנע מצרבת בלילה היא להימנע מאכילה קרוב לפני השינה.אכילת ארוחה גדולה ממש לפני השכיבה יכולה להיות דרך בטוחה להפעיל צרבת.נסה לאכול ארוחת ערב לפחות שלוש שעות לפני השינה כדי לתת לגופך מספיק זמן לעכל את האוכל.

H2: שחרר את הבגדים שלך
בגדים הדוקים יכולים להפעיל לחץ נוסף על הקיבה ויכולים לגרום להתלקחות תסמיני צרבת.שחרר את הבגדים שלך או הסר כל בגדים הדוקים סביב המותניים או החזה.לבישת בגדים רופפים יכולה לעזור להפחית את תסמיני צרבת.

H3: טיפ ייחודי: שיהיה לך חטיף קל לפני השינה
אם אתה רוצה לאכול משהו לפני השינה, בחר בחטיף קל כמו חתיכת טוסט או כמה קרקרים.חטיף קל יכול לעזור ליישב את הקיבה ולמנוע התרחשות צרבת.

H2: הימנע ממזונות מסוימים
מזונות מסוימים יכולים לעורר צרבת.הימנע ממזונות חומציים, מאכלים חריפים, מזון שומני ומזונות שידועים כגורמים לצרבת.הימנע גם ממזונות שקשה לעיכול, כמו מזון מטוגן ומזון מעובד.

H2: אכל בננות ותפוחים
בננות ותפוחים עשירים בשניהם נוגדי חומצה טבעיים, שיכולים לעזור לנטרל חומצת קיבה ולהפחית את תסמיני הצרבת.אכילת תפוחים או בננות אחד או שניים לפני השינה יכולה לעזור למנוע את התרחשות הצרבת בלילה.

H2: שתו מיץ אלוורה
למיץ אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את הוושט ולהפחית את תסמיני צרבת.שתו כוס מיץ אלוורה לפני השינה כדי לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

H2: שתו תה קמומיל
תה קמומיל ידוע בהשפעותיו המרגיעות ויכול לעזור להרפות את שרירי הוושט ולהפחית את תסמיני הצרבת.שתו כוס תה קמומיל לפני השינה כדי לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

H2: לאכול שיבולת שועל
שיבולת שועל היא מקור נהדר לסיבים תזונתיים, שיכול לעזור לספוג עודף חומצת קיבה ולהפחית את תסמיני צרבת.אכילת קערת שיבולת שועל לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת ולעזור לך לישון לילה טוב.

H2: שתו מי סודה לשתייה
לסודה לשתייה יש תכונות טבעיות נוגדות חומצה שיכולות לעזור לנטרל חומצת קיבה ולהפחית את תסמיני הצרבת.מערבבים כפית סודה לשתייה בכוס מים ושותה אותה לפני השינה כדי לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

H2: לאכול יוגורט
יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ולהפחית את תסמיני צרבת.אכילת כוס יוגורט לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

H2: לאכול שקדים
שקדים הם מקור נהדר לשומנים בריאים, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.אכילת קומץ שקדים לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת ולעזור לך לישון לילה טוב.

H2: קח תוספי ג’ינג’ר
ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.נטילת תוסף ג’ינג’ר לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת ולעזור לך לישון לילה טוב.

H2: קח חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא בעל תכונות טבעיות נגד חומצהזה יכול לעזור לנטרל חומצת קיבה ולהפחית את תסמיני צרבת.נטילת כפית של חומץ תפוחים לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת ולעזור לך לישון לילה טוב.

H2: קח מלטונין
מלטונין הוא הורמון טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ולהפחית את תסמיני צרבת.נטילת תוסף מלטונין לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת ולעזור לך לישון לילה טוב.

חלק 2: תרופות טבעיות לצרבת בלילה

צרבת בלילה יכולה להיות סימפטום כואב ומפריע של מחלת ריפלוקס במערכת העיכול (GERD).למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות של סבתא זולה וזולה שיכולות לעזור להקל על תסמיני צרבת בלילה.רבים מהתרופות הטבעיות הללו קלות לגישה, זמינות ופשוטות להכנה.להלן 13 מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לצרבת בלילה.

1.תה ג’ינג’ר

לתה ג’ינג’ר יש היסטוריה ארוכה כתרופה עממית לבעיות עיכול, כולל צרבת.על פי ההערכה, היא יעילה בגלל ההשפעות האנטי דלקתיות והנוגדות.ניתן להכין תה ג’ינג’ר עם ג’ינג’ר טרי או אבקה וניתן ליהנות ממנו חם או קר.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר טרי מגורד או כפית של חצי כפית של ג’ינג’ר אבקה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים לפני השתייה.

2.תה קמומיל

תה קמומיל שימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול, כולל צרבת.ההשפעות המרגיעות והאנטי-דלקתיות שלה מאמינות כי הן מסייעות בהפחתת תסמיני צרבת.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים לפני השתייה.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש כתרופה עממית לבעיות עיכול, כולל צרבת.על פי ההערכה, הוא יעיל בגלל תכונותיו החומציות, המסייעות בנטרול חומצת הקיבה העלולה לגרום לצרבת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לצרבת, ערבב אחד עד שתיים כפיות של חומץ תפוחים בכוס מים ושתה אותו לפני הארוחות או כאשר מתעוררים תסמיני צרבת.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה עממית פופולרית לצרבת בגלל תכונותיו האלקליות, שיכולות לעזור לנטרל חומצת קיבה.כדי להשתמש בסודה לשתייה לצרבת, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים ושתה אותה כאשר מתעוררים תסמיני צרבת.אל תשתמש בסודה לשתייה יותר מפעם אחת לשבועיים, מכיוון שהיא יכולה לגרום לתופעות לוואי כמו גז ונפיחות.

5.שקדים גולמיים

שקדים גולמיים הם תרופה עממית פופולרית לצרבת בגלל התכולה הגבוהה שלהם בשומנים ושמנים בריאים.על פי ההערכה, שומנים אלה מסייעים בנטרול חומצת קיבה ולמנוע צרבת.כדי להשתמש בשקדים גולמיים לצרבת, אכלו קומץ שקדים גולמיים כאשר מתעוררים תסמינים.

6.חרדל

חרדל הוא תרופה עממית פופולרית לצרבת בגלל תכונותיו האלקליות, שיכולות לעזור לנטרל חומצת קיבה.כדי להשתמש בחרדל לצרבת, ערבבו כפית חרדל אחת בכוס מים ושתו אותו כאשר מתעוררים תסמיני צרבת.

7.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש שימש כתרופה עממית לבעיות עיכול, כולל צרבת, במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא יעילה בגלל ההשפעות האנטי דלקתיות והנוגדות.כדי להשתמש בשורש ליקריץ לצרבת, הכינו תה על ידי תלול כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס אחת של מים רותחים למשך 10 דקות.מתאמץ לפני השתייה.אל תשתמש בשורש ליקריץ אם אתה בהריון או שיש לך לחץ דם גבוה.

8.זרעי שומר

זרעי שומר שימשו כתרופה עממית לבעיות עיכול, כולל צרבת, במשך מאות שנים.על פי ההערכה, הוא יעיל בגלל ההשפעות הנוגדן והאנטי דלקתיות שלו.כדי להשתמש בזרעי שומר לצרבת, לעסו כפית אחת של זרעי שומר כאשר מתעוררים תסמינים.אתה יכול גם להכין תה עם זרעי שומר על ידי תלול כפית אחת שלזרעי שומר בכוס אחת של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים לפני השתייה.

9.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה עממית פופולרית לבעיות עיכול, כולל צרבת.על פי ההערכה, היא יעילה בגלל ההשפעות האנטי דלקתיות והנוגדות.כדי להשתמש באלם חלקלק לצרבת, הכינו תה על ידי תלול כפית אחת של אלם חלקלק בכוס אחת של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים לפני השתייה.

10.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו שימש כ-

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן