דף הבית » תרופות סבתא » שיטות טיפול אלטרנטיביות – 14 התרופות המומלצות של סבתא המסייעות בהחלמה
daddddaa dddaddc ddcddadaddddddaa  ddaadaddaddaa dded

שיטות טיפול אלטרנטיביות – 14 התרופות המומלצות של סבתא המסייעות בהחלמה

כאבים, כאבים ומחלות הם חלק מהחיים.עבור רבים הם בלתי נמנעים, אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לעשות משהו כדי להפוך את התהליך פחות לא נוח.הסעדים של סבתא הם דרך אחת לעזור לטפל בכמה מהנושאים הגופניים והנפשיים העומדים בפנינו.טיפולים אלטרנטיביים, כמו אלה שהועברו מדורות, יכולים לספק הקלה מכאב, חרדה ומגוון סוגיות אחרות.

במאמר זה נבחן 14 תרופות של סבתא מומלצות שיכולות לעזור בהתאוששות עם שימוש נכון.בואו נצלול ממש פנימה!

תרופות תה צמחים

תה צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על מחלות פיזיות ונפשיות שונות.לדוגמה, יד ידוע כי תה קמומיל מסייע בנדודי שינה, ואילו תה מנטה יכול לעזור בכאבי בטן ובקלקוליות.תה ג’ינג’ר ידוע גם כתרופה יעילה לבטן נסערת, ותה Echinacea יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים (ACV) הוא תרופה משק בית נפוצה שניתן להשתמש בה לטיפול במגוון מחלות.זה ידוע בתכונותיו האנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגרון, הצטננות ומחלות אחרות.זה יכול לשמש גם לטיפול במצבי עור, כמו אקזמה.

טיפ:

מדללים את ה- ACV במים לפני הצריכה, מכיוון שזה יכול להיות מגרה לבטן.

דבש

דבש הוא ממתיק טבעי שיש לו מגוון תכונות רפואיות.זה יכול לשמש לטיפול בגרון כאב, והוא ידוע כתרופה יעילה לשיעול והצטננות.ידוע שיש לו גם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לחתכים ושריטות.

שום

שום שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות.ידוע שהוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה, ויכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.בנוסף, ידוע שהיא תרופה יעילה לזיהומים בדרכי הנשימה העליונות וגודש בחזה.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא משקה מרענן שיש לו מגוון תכונות רפואיות.זה ידוע כתרופה יעילה לגרון כאב, מכיוון שהיא מסייעת להפחתת דלקת ולהרוג חיידקים.בנוסף, זה יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את תסמיני הצטננות ופלוס.

כורכום

כורכום הוא תבלין חזק שיש לו מגוון תכונות רפואיות.ידוע שהוא אנטי דלקתי יעיל, ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת פרקים ובעיות מפרקים אחרות.ידוע גם כי מדובר בתרופה יעילה לתנאי העור, כמו אקנה.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תבלין חזק שיש לו מגוון תכונות רפואיות.ידוע כי מדובר בתרופה יעילה לגרון כואב, ויכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לזיהומים בסינוסים.בנוסף, ידוע שהיא תרופה יעילה לכאבי ראש, מכיוון שהיא מסייעת להפחתת לחץ הדם ולשיפור זרימת הדם.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תבלין חזק שיש לו מגוון תכונות רפואיות.ידוע כי מדובר בתרופה יעילה לבחילות וקלקוליות, ויכולה לעזור להפחתת דלקת וכאבים הקשורים לדלקת פרקים.בנוסף, ידוע שהיא תרופה יעילה לכאבי ראש, מכיוון שהיא מסייעת להפחתת לחץ הדם ולשיפור זרימת הדם.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא שמן טבעי שיש לו מגוון תכונות רפואיות.ידוע כי מדובר בתרופה יעילה לתנאי עור, כמו אקזמה ופסוריאזיס, ויכולה לעזור להרטיב ולהזין את העור.בנוסף, ידוע שהיא תרופה יעילה לאובדן שיער, מכיוון שהיא מסייעת לקידום צמיחת השיער.

מיץ תפוחים

מיץ תפוחים הוא משקה מרענן שיש לו מגוון תכונות רפואיות.זה ידוע כתרופה יעילה לעצירות, מכיוון שהיא עוזרת לרכך צואה ולהפחתת תסמיני ההתכווצות.בנוסף, ידוע שהיא תרופה יעילה להצטננות ולפלוס, מכיוון שהיא עוזרת להגביר את מערכת החיסון.

חילופי חילוף


Fenugreek הוא תבלין רב עוצמה שיש לו מגוון תכונות רפואיות.זה ידוע כתרופה יעילה לבעיות עיכול, כמו קלקוליות ונפיחות.בנוסף, ידוע שהיא תרופה יעילה להצטננות ולפלוס

14 הסעדים של סבתא לעזור בהחלמה

תרופות מסורתיות וטבעיות שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור לרפא מגוון מחלות.רבים מהתרופות הללו הועברו מדור לדור, כאשר סודות תכונות הריפוי שלהם נשמרו בתוך משפחות.סבתות לאורך הדורות ידועות שיש להן תרופות מיוחדות משלהן בתנאים רבים, שחלקן הוכחו כיעילות מאוד.להלן 14 תרופות של סבתא שיכולות לעזור בהחלמה ממגוון תנאים.

1.כורכום לכאבי מפרקים

כורכום הוא תבלין הנפוץ במטבח הודי שידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות חזקות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות וכאב במפרקים, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לדלקת פרקים ולמצבים אחרים הקשורים למפרקים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כפית דבש וכף חלב חם.שתו את זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.ג’ינג’ר לבחילה

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כתרופה לבחילה.זה יכול לעזור להפחית את תחושת הבחילה ויכול אפילו לעזור במניעת הקאות.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי כפיות של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו לאט לתוצאות הטובות ביותר.

3.דבש לשיעול וגרון כואב

דבש משמש זה מכבר כתרופה לשיעול וגרון כואב.ידוע שהוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולנקות ריר משם.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי כפיות דבש עם כוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שום לכאבי אוזניים

ידוע ש

שום בעל תכונות אנטי -חיטוי ואנטיביוטיקה חזקות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי שיני שום טחון עם כפית שמן זית.מחממים את התערובת הזו עד שהיא חמה ואז מורחים אותה על האוזן הפגועה.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה של מים חמים.

5.חומץ תפוחים לצרבת

ידוע כי

חומץ תפוחים עוזר לאזן את רמות החומציות בבטן, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.קינמון לסוכרת

ידוע ש

קינמון מסייע בוויסות רמות הסוכר בדם, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לסוכרת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של קינמון טחון עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.לימון לאקנה

ידוע כי

לימון יש תכונות אנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את החיידקים הגורמים לאקנה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כפית דבש אחת.מרחי תערובת זו על האזור הפגוע והשאיר אותה דולקת למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

8.אלוורה ורה לשוויות שמש

ידוע כי

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות חזקות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת של כוויות שמש.כדי להשתמש בו, שברו עלה של אלוורה ושפשפו את הג’ל ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה של מים חמים.

9.אפל לעצירות

ידוע כי

תפוחים בעלי תכונות משלשלות טבעיות, שיכולות לעזור להקל על עצירות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של תפוח מגורד טרי עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.בצל לברונכיטיס

ידוע ש

בצל יש תכונות אנטיבקטריאליות חזקות, שיכולות לעזור להפחית את החיידקים הגורמים לברונכיטיס.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של בצל מגורד טרי עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזוe פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.מנטה לקלקוליות

ידוע כי

מנטה בעלת תכונות אנטי -פסמודיות עוצמתיות, שיכולות לעזור להקל על קלקול העיכול.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של קצוץ טרי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן