דף הבית » תרופות סבתא » הרגעה טבעית – 14 תרופות של סבתא נפלאה שכדאי להכיר
ddaddad dddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd dadbdd

הרגעה טבעית – 14 תרופות של סבתא נפלאה שכדאי להכיר

מהי הרגעה טבעית?

הרגעה טבעית היא שיטה להשגת הרפיה ונוחות באמצעות תרופות טבעיות.הרגעה טבעית משמשת לרוב כחלופה לתרופות, מכיוון שהיא יכולה לספק הקלה ממתח גופני ונפשי ללא תופעות לוואי או תלות של תרופות.במאמר זה נחקור 14 סעדים של סבתא שכדאי להכיר את הרגעה טבעית.

14 הסעדים של סבתא להרגעה טבעית

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תה צמחים פופולרי המשמש במשך מאות שנים כתרופה ביתית להרפיה והקלה על כאבים.על פי ההערכה, יש לכך השפעות מרגיעות והרגעה על הגוף, מה שהופך אותו לתרופה טבעית נהדרת להקלה על לחץ, נדודי שינה וחרדה.

2.לבנדר

לבנדר הוא עשב ריחני שידוע שיש לו השפעות מרגיעות והרגעה על הגוף.שאיפת שמן אתרי לבנדר או השריה באמבטיה עם ריחני לבנדר יכולה לעזור להפחית את הלחץ והחרדה.זה יכול לשמש גם לטיפול בנדודי שינה.

3.שורש ולריאן

שורש ולריאן הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כתרופת הרגעה טבעית.על פי ההערכה, יש לכך השפעות מרגיעות, אנטי-חרדה ומעוררות שינה על הגוף.ניתן ליטול שורש ולריאן כתה או תוסף להרגעה טבעית.

4.Passionflower

Passionflower הוא עשב המשמש לטיפול בחרדה, נדודי שינה ולחץ.על פי ההערכה, יש לכך השפעות מרגיעות והרגעה על הגוף.ניתן ליטול פסיפלורה כתה או תוסף להרגעה טבעית.

5.Kava Kava

קאווה קאווה הוא עשב המשמש לטיפול בחרדה ונדודי שינה.על פי ההערכה, יש לכך השפעות מרגיעות והרגעה על הגוף.ניתן ליטול קאווה קאווה כתה או תוסף להרגעה טבעית.

6.Lemon Balm

Lemon Balm הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כתרופת הרגעה טבעית.על פי ההערכה, יש לכך השפעות מרגיעות, אנטי-חרדה ומעוררות שינה על הגוף.ניתן ליטול מזור לימון כתה או תוסף להרגעה טבעית.

7.Ashwagandha

Ashwagandha הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בחרדה ולחץ.על פי ההערכה, יש לכך השפעות מרגיעות והרגעה על הגוף.ניתן לקחת אשווגנדה כתה או תוסף להרגעה טבעית.

8.Skullcap

Skullcap הוא עשב המשמש לטיפול בחרדה, נדודי שינה ולחץ.על פי ההערכה, יש לכך השפעות מרגיעות והרגעה על הגוף.ניתן ליטול גולגולת כתה או תוסף להרגעה טבעית.

9.וורט של סנט ג’ון

וורט של סנט ג’ון הוא עשב המשמש לטיפול בחרדה, נדודי שינה ולחץ.על פי ההערכה, יש לכך השפעות מרגיעות והרגעה על הגוף.ניתן ליטול וורט של סנט ג’ון כתה או תוסף להרגעה טבעית.

10.Hops

Hops הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כתרופת הרגעה טבעית.על פי ההערכה, יש לכך השפעות מרגיעות, אנטי-חרדה ומעוררות שינה על הגוף.ניתן לקחת כשות כתה או תוסף להרגעה טבעית.

11.Catnip

Catnip הוא עשב המשמש לטיפול בחרדה, נדודי שינה ולחץ.על פי ההערכה, יש לכך השפעות מרגיעות והרגעה על הגוף.ניתן ליטול קטניפ כתה או תוסף להרגעה טבעית.

12.ולריאן

ולריאן הוא עשב המשמש לטיפול בחרדה, נדודי שינה ולחץ.על פי ההערכה, יש לכך השפעות מרגיעות והרגעה על הגוף.ולריאן ניתן לקחת כתה או תוסף להרגעה טבעית.

13.פירות פסיפלורה

פירות פסיפלורה הם עשב המשמש לטיפול בחרדה, נדודי שינה ולחץ.על פי ההערכה, יש לכך השפעות מרגיעות והרגעה על הגוף.ניתן לקחת פירות פסיפל כתה או תוסף להרגעה טבעית.

14.Kava

8.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה טבעית פופולרית לטיפול בנדודי שינה, אי שקט וחרדה.יש לו אפקט מרגיע ומרגיע וניתן להשתמש בו במגוון דרכים.ניתן להוסיף שמן לבנדר לאמבטיה שלך, להפזר באוויר או ליישם באופן אקטואלי.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות LAVאנדר שמן לכרית שלך כדי לעזור לך להירגע ולהיסחף לישון.

9.ולריאן

ולריאן הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בנדודי שינה, חרדה וחוסר שקט.זה עובד על ידי הגדלת כמות ה- GABA, מעביר עצבי המסייע למוח להירגע.ניתן לקחת ולריאן בצורת תה, קפסולה או תמיסת תמיסה.חשוב לציין כי ולריאן יכול לגרום לתופעות לוואי מסוימות, כמו כאבי ראש, ולכן חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בהם.

10.קמומיל

קמומיל הוא הרגעה קלה ששימשה במשך מאות שנים לטיפול באופן טבעי בנדודי שינה וחוסר שקט.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.לקמומיל השפעה מרגיעה על מערכת העצבים והיא בטוחה לרוב האנשים להשתמש בהם.

11.Passionflower

Passionflower הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בחרדה, אי שקט ונדודי שינה.זה עובד על ידי הגדלת רמות החומצה הגמא-אמינובוטרית (GABA) במוח, המסייעת להפחתת חרדה.ניתן ליטול פסיפלורה כתה או בצורת קפסולה.

12.Kava

Kava הוא שורש יליד איי דרום האוקיאנוס השקט ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בחרדה, אי שקט ונדודי שינה.קאווה פועלת על ידי הגדלת כמות ה- GABA במוח, המסייעת להפחתת חרדה ולקידום הרפיה.ניתן ליטול קאווה כתה או בצורת קפסולה.

13.מלטונין

מלטונין הוא הורמון המיוצר באופן טבעי בגוף ומסייע בוויסות מחזור שעון השינה של הגוף.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה כדי לסייע בטיפול בנדודי שינה וחוסר שקט.ניתן ליטול מלטונין בכדור, כמוסה או צורה נוזלית.

14.מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל הממלא תפקיד בתהליכים ביולוגיים רבים, כולל ויסות השינה.ניתן לקחת מגנזיום בצורה תוספה כדי לסייע בקידום הרפיה וטיפול בנדודי שינה.ניתן למצוא מגנזיום גם במזונות כמו אגוזים, זרעים וירקות עלים כהים.

ניתן להשתמש ב

תרופות הרגעה הטבעיות הללו לטיפול באופן טבעי בנדודי שינה, אי שקט וחרדה.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים עבורך.בשימוש נכון, תרופות תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור לך לקבל את השינה הנמוכה שאתה צריך.

שאלות נפוצות

מהי הרגעה טבעית?

הרגעה טבעית היא השימוש בתרופות טבעיות כמו עשבי תיבול, שמנים אתרים ותוספי מזון המסייעים בטיפול בנדודי שינה, אי שקט וחרדה.הרגעה טבעית יכולה לעזור לקדם הרפיה ולשפר את איכות השינה.

האם תרופות הרגעה טבעיות בטוחות?

תרופות תרופות טבעיות יכולות להיות בטוחות כאשר משתמשים בהן.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים עבורך.

הרגעה טבעית יכולה להיות דרך נהדרת לטפל באופן טבעי בנדודי שינה, אי שקט וחרדה.עם שימוש נכון בסדיבות טבעית כמו שמן לבנדר, ולריאן, קמומיל, פסיפלפלור, קאווה, מלטונין ומגנזיום, תוכלו לעזור לקדם רגיעה ולשפר את איכות השינה.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים עבורך.עם הידע והשימוש הנכונים, הרגעה טבעית יכולה להיות דרך נהדרת לעזור לך לקבל את השינה הנמוכה שאתה צריך.

למידע נוסף על הרגעה טבעית, wikipedia.org מציע הגדרה מקיפה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן