דף הבית » תרופות סבתא » מחשבות מעצבנות – 23 תרופות צמחי מרפא המומלצות על ידי מומחים וטבעי
deddadddaa dedadaddaddaa  daadaddaddaa dadedd dedadad ddedde

מחשבות מעצבנות – 23 תרופות צמחי מרפא המומלצות על ידי מומחים וטבעי

מחשבות מעצבנות – 23 תרופות צמחי מרפא המומלצות על ידי מומחים וטבעי טבע

לכולנו יש רגעים של מחשבות אקראיות, מסיחות דעת ולפעמים מתסכלות שפשוט לא ייעלמו.מחשבות מעצבנות יכולות להשאיר אותנו להרגיש מוצפים, לחוצים וחרדים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות וצמחי מרפא שיכולות לעזור לספק הקלה.

במאמר זה נדון ב -23 התרופות הצמחייות המומלצות על ידי מומחים וטבעי טבע כדי לעזור להפחית מחשבות מעצבנות.אנו נכלול גם טיפ מועיל כיצד לשלב תרופות אלה בשגרת היומיום שלך לצורך יעילות מקסימאלית.

H2: עשבי תיבול ותרופות טבעיות למחשבות מעצבנות

העשבים הבאים מומלצים לעזור להפחית את המחשבות המעצבנות.

• קמומיל – עשב זה שימש באופן מסורתי להפחתת חרדה, לחץ ונדודי שינה.זה יכול גם לעזור להפחית את עוצמת המחשבות המעצבנות.

• ולריאן – ולריאן הוא עשב הרגעה המשמש במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על חרדה ולחץ.זה יכול גם לעזור להפחית את תדירות המחשבות המעצבנות.

• לבנדר – עשב זה ידוע בהשפעותיו המרגיעות והמרגיעות.זה יכול לעזור להפחית את עוצמת המחשבות המעצבנות ולספק תחושת הרפיה.

• לימון מזור – עשב זה שימש במשך מאות שנים להפחתת חרדה, לחץ ונדודי שינה.זה יכול גם לעזור להפחית את תדירות המחשבות המעצבנות.

• פסיפלורה – עשב זה שימש באופן מסורתי להפחתת חרדה, לחץ ונדודי שינה.זה יכול גם לעזור להפחית את עוצמת המחשבות המעצבנות.

• אשווגנדה – עשב זה שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית לחץ וחרדה.זה יכול גם לעזור להפחית את תדירות המחשבות המעצבנות.

• קבה – עשב זה שימש באופן מסורתי להפחתת חרדה, לחץ ונדודי שינה.זה יכול גם לעזור להפחית את עוצמת המחשבות המעצבנות.

• Wort של סנט ג’ון – עשב זה שימש באופן מסורתי להפחתת חרדה, לחץ ונדודי שינה.זה יכול גם לעזור להפחית את תדירות המחשבות המעצבנות.

• ג’ינסנג – עשב זה שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת לחץ וחרדה.זה יכול גם לעזור להפחית את עוצמת המחשבות המעצבנות.

H2: תרופות טבעיות אחרות למחשבות מעצבנות

בנוסף לעשבי תיבול, ישנם כמה תרופות טבעיות אחרות שיכולות לעזור להפחית את המחשבות המעצבנות.

• מדיטציה – מדיטציה שימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת לחץ וחרדה.זה יכול גם לעזור להפחית את עוצמת המחשבות המעצבנות.

• פעילות גופנית – פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית לחץ וחרדה.זה יכול גם לעזור להפחית את תדירות המחשבות המעצבנות.

• יוגה – יוגה שימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת לחץ וחרדה.זה יכול גם לעזור להפחית את עוצמת המחשבות המעצבנות.

• נשימה עמוקה – תרגילי נשימה עמוקים יכולים לעזור להפחית את הלחץ והחרדה.הם יכולים גם לעזור להפחית את תדירות המחשבות המעצבנות.

• ארומתרפיה – ארומתרפיה שימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת לחץ וחרדה.זה יכול גם לעזור להפחית את עוצמת המחשבות המעצבנות.

• דיקור סיני – דיקור סיני שימש באופן מסורתי להפחתת חרדה, לחץ ונדודי שינה.זה יכול גם לעזור להפחית את תדירות המחשבות המעצבנות.

• עיסוי – עיסוי שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת לחץ וחרדה.זה יכול גם לעזור להפחית את עוצמת המחשבות המעצבנות.

• טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT) – CBT הוא סוג של טיפול המשמש במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית לחץ וחרדה.זה יכול גם לעזור להפחית את תדירות המחשבות המעצבנות.

H3: טיפ מועיל

כדי להפיק את המרב מהתרופות הטבעיות הללו, חשוב למצוא שגרה שעובדת עבורך.נסה לשלב כמה מהתרופות הללו בשגרת היומיום שלך, כמו מדיטציה, פעילות גופנית, נשימה עמוקה, ארומתרפיה ועיסוי.זה יעזור להפחית את העוצמה והתדירות של המחשבות המעצבנות שלך.

חלק 2: תרופות ביתיות למחשבות מעצבנות

מחשבות יכולות להיות כמו רכבת בורחת וזה יכולהיה קשה לכבות את החשיבה המדאיגה והחרדה.אם אתה נאבק במחשבות מעצבנות, תרופות ביתיות יכולות להיות מקום טוב להתחיל בו.להלן 23 תרופות צמחיות המומלצות על ידי מומחים ואנשי מקצוע בתחום הבריאות הטבעית כדי להקל על מחשבות מעצבנות.

1.לבנדר

לבנדר נמצא בשימוש נרחב להשפעותיו המרגיעות והמרגיעות.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית לחץ, חרדה ודיכאון.ניתן להשתמש בבנדר בארומתרפיה, או שניתן לקחת אותה כתה או תוסף.ניתן ליישם שמנים אתריים לבנדר באופן אקטואלי כדי לספק אפקט מרגיע.

2.קמומיל

קמומיל הוא תרופה צמחית פופולרית להשפעותיו המרגיעות והמרגיעות.ניתן לקחת אותו כתה או תוסף, או שניתן ליישם אותו באופן אקטואלי כשמן אתרי.שתיית תה קמומיל היא דרך פשוטה לעזור להפחתת לחץ וחרדה.

3.Kava Kava

קאווה קאווה הוא עשב מסורתי המשמש לטיפול בחרדה ודיכאון.על פי ההערכה, יש לכך השפעה מרגיעה ומרגיעה על הגוף.Kava Kava זמין כתה, תוסף או תמיסה.

4.Ashwagandha

אשווגנדה הוא עשב עתיק המשמש ברפואה איורוודית.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית לחץ, חרדה ודיכאון.זה יכול להילקח כתוסף או תמיסה.

5.שורש ולריאן

שורש ולריאן משמש לטיפול בנדודי שינה וחרדה.על פי ההערכה, יש לכך השפעה מרגיעה ומרגיעה על הגוף.שורש ולריאן זמין כתה, תוסף או תמיסה.

6.רודיולה רוזאה

רודיולה רוזאה היא עשב המשמש לטיפול בחרדה ודיכאון.על פי ההערכה, יש לכך השפעה מרגיעה ומעוררת אנרגיה על הגוף.רודיולה רוזאה זמינה כתה, תוסף או תמיסה.

7.Wort’s St. John של סנט ג’ון

ST.וורט של ג’ון הוא עשב פופולרי המשמש לטיפול בדיכאון.על פי ההערכה, יש לכך השפעה מרגיעה ומרוממת על הגוף.וורט של סנט ג’ון זמין כתה, תוסף או תמיסה.

8.Passionflower

Passionflower הוא עשב המשמש לטיפול בחרדה ונדודי שינה.על פי ההערכה, יש לכך השפעה מרגיעה והרגעה על הגוף.Passionflower זמין כתה, תוסף או תמיסה.

9.Lemon Balm

לימון בלאם הוא עשב המשמש לטיפול בחרדה ודיכאון.על פי ההערכה, יש לכך השפעה מרגיעה ומרוממת על הגוף.Lemon Balm זמין כתה, תוסף או תמיסה.

10.בזיליקום קדוש

בזיליקום קדוש הוא עשב המשמש לטיפול בחרדה ודיכאון.על פי ההערכה, יש לכך השפעה מרגיעה ומרוממת על הגוף.בזיליקום קדוש זמין כתה, תוסף או תמיסה.

11.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא עשב המשמש לטיפול בחרדה ודיכאון.על פי ההערכה, יש לכך השפעה מרגיעה ומעוררת אנרגיה על הגוף.שורש ליקריץ זמין כתה, תוסף או תמיסת תה.

12.Ginkgo biloba

גינקו בילובה הוא עשב המשמש לטיפול בחרדה ודיכאון.על פי ההערכה, יש לכך השפעה מרגיעה ומעוררת אנרגיה על הגוף.Ginkgo Biloba זמין כתה, תוסף או תמיסה.

13.Bark Magnolia

קליפת מגנוליה היא עשב המשמש לטיפול בחרדה ודיכאון.על פי ההערכה, יש לכך השפעה מרגיעה ומרוממת על הגוף.קליפת מגנוליה זמינה כתה, תוסף או תמיסה.

14.Catnip

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן