דף הבית » תרופות סבתא » שום – 9 תרופות סבתות מבוססות חוויה ומוסמכות
daddd  daadaddaddaa daddaaddaa dedddadaddaa ddddd ddeddade

שום – 9 תרופות סבתות מבוססות חוויה ומוסמכות

שום-9 תרופות סבתות מבוססות חוויה ומוסמכות

שום שימש מאז ימי קדם כדי להוסיף טעם למזון ולמטרות רפואיות.יש לו היסטוריה ארוכה של שימוש ברפואה המסורתית לטיפול במגוון מחלות.להלן 9 הסעדים של סבתא מבוססי ניסיון ומוסמכים שעושים שימוש בשום כדי לשפר את בריאותך ורווחתך.

1.טיפול בהצטננות

ניתן להשתמש בשום לטיפול בקול הנפוץ.לשם כך, חתכו כמה שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים חמים.תן לתערובת תלולה כמה דקות ואז לשתות אותה.ידוע כי תרופה זו מפחיתה את חומרתו ומשך הקול הנפוץ.

2.שיפור העיכול

שום יכול לעזור בשיפור העיכול על ידי גירוי ייצור מיצי עיכול.זה גם עוזר להפחית את הנפיחות והגז.כדי להשתמש בשום למטרה זו, הוסף כמה שיני שום כתוש לקערת מרק או תבשיל.

3.ביטול טפילי מעיים

ידוע כי שום עוזר לחסל טפילי מעיים.כדי להשתמש בשום למטרה זו, ערבבו כמה שיני שום כתושות עם קצת יוגורט ואכלו אותו.תרופה זו צריכה להיעשות על בסיס יומיומי למשך מספר שבועות על מנת להיות אפקטיבית.

4.טיפול בדלקות אוזניים

ניתן להשתמש בשום לטיפול בזיהומים באוזניים.לשם כך מערבבים כמה שיני שום כתוש עם כמה טיפות שמן זית.מחממים את התערובת ואז משתמשים בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות ממנה לאוזן הפגועה.

5.הפחתת לחץ דם גבוה

שום יכול לעזור להפחית את לחץ הדם הגבוה.כדי להשתמש בשום למטרה זו, אכלו כמה שיני שום על בסיס יומי.תרופה זו צריכה להיעשות במשך מספר שבועות על מנת להיות אפקטיבית.

6.טיפול במצבי עור

ניתן להשתמש בשום לטיפול במצבי עור כמו אקנה, אקזמה ופסוריאזיס.לשם כך, מערבבים כמה שיני שום כתושות עם קצת דבש ואז מורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.

7.שיפור פונקציית החיסון

שום יכול לעזור בשיפור תפקוד החיסון על ידי גירוי ייצור תאי דם לבנים.כדי להשתמש בשום למטרה זו, אכלו כמה שיני שום בכל יום.

8.הריגת חיידקים

ידוע כי שום יעיל כנגד מגוון חיידקים.כדי להשתמש בשום למטרה זו, הוסף כמה שיני שום כתוש לכוס מים ושתה אותו.תרופה זו צריכה להיעשות על בסיס יומיומי למשך מספר שבועות על מנת להיות אפקטיבית.

9.נלחמים בזיהומים פטרייתיים

ניתן להשתמש בשום כדי להילחם בזיהומים פטרייתיים כמו כף הרגל של ספורטאי.כדי להשתמש בשום למטרה זו, ערבבו כמה שיני שום כתוש עם שמן זית ואז מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש בשום למטרות רפואיות, חשוב לזכור לרסק את הציפורן לפני השימוש בהן.זה יעזור לשחרר את התרכובות המועילות הכלולות בתוך השום ולהפוך אותם ליעילים יותר.

תרופות המשתמשות בשום לריפוי טבעי

במשך מאות שנים אנשים הסתמכו על התכונות הרפואיות של שום כדי לסייע בטיפול במגוון מחלות ומצבים.להלן תשעה תרופות סבתות מבוססות ניסיון ומוסמך העוסקות בשום לריפוי טבעי.

1.תה שום

תה שום הוא תרופה קלה ויעילה להצטננות, שיעול וגרון כאב.פשוט מרתיחים כמה שיני שום במים, מסננים את הנוזל ושותים אותו מספר פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף כף דבש וסחיטת לימון לטעם.

2.שום לכאבי אוזניים

לשום תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה ביתית נהדרת לכאבי אוזניים.פשוט מערבבים חלקים שווים של שמן שום ושמן זית, ואז מכניסים כמה טיפות לאוזן הפגועה.אתה יכול גם להכניס חתיכת שום קטנה לאוזן להקלה נוספת.

3.שום לעומס סינוס

שום יכול לעזור להקל על גודש בסינוסים על ידי פינוי הריר והפחתת הדלקת.להכנת תה שום, מערבבים כמה שיני שוםכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל, מוסיפים כפית דבש ושותים אותו מספר פעמים ביום.

4.שום לכאבי שיניים

שום הוא אחד התרופות הטבעיות העתיקות ביותר לכאבי שיניים.פשוט מועכים כמה שיני שום ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם להכין עוף על ידי ערבוב אבקת שום ומים לעיסה ומריחתו על השן.

5.שום לחתכים וחבורות

שום הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום כאשר הוא מיושם על חתכים וחבורות.פשוט מועכים כמה שיני שום ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם להכין עוף על ידי ערבוב אבקת שום ומים לעיסה ומריחתו על הפצע.

6.שום לבחילה

שום יכול לעזור להקל על בחילות והקאות.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומוסיפים אותו לכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום להקלה.

7.שום לעקיצות חרקים

שום יכול לעזור להפחית את אי הנוחות והגרד הקשורים לעקיצות חרקים.פשוט מועכים כמה שיני שום ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם להכין עוף על ידי ערבוב אבקת שום ומים לעיסה ומריחתו על הנגיסה.

8.שום לקלקוליות

שום הוא עזר עיכול טבעי ויכול לעזור להפחית את תסמיני קלקוליות.פשוט מועכים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כפית דבש.אכלו את התערובת מספר פעמים ביום להקלה.

9.שום לתנאי עור

לשום תכונות טבעיות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה ביתית נהדרת לתנאי עור כמו אקזמה ופסוריאזיס.פשוט מועכים כמה שיני שום ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם להכין עוף על ידי ערבוב אבקת שום ומים לעיסה ומריחתו על העור.

מסקנה

שום הוא אחד התרופות הטבעיות הוותיקות והיעילות ביותר למגוון מחלות נפוצות.תשע הסעדים של סבתא מבוססי חוויה ומוסמכים המפורטים לעיל הם דרכים קלות ויעילות להשתמש בשום לריפוי טבעי.

שאלה נפוצה

מה היתרונות של שום?

לשום מגוון רחב של יתרונות רפואיים, כולל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.זוהי גם תרופה טבעית יעילה להצטננות, שיעול, גרון כאב, כאבי אוזניים, גודש בסינוסים, כאבי שיניים, חתכים וחבורות, בחילה, עקיצות חרקים, עיכול ותנאי עור כמו אקזמה ופסוריאזיס.בנוסף, על פי wikipedia , ידוע כי שום בעל נוגדי חמצון, אנטי -ויראלי ונטוי דמות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן