דף הבית » תרופות סבתא » רגל נפוחה מהגאוט – 8 תרופות של סבתא המועברות במשפחה וישנה
daddc dadaddd deddddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddad

רגל נפוחה מהגאוט – 8 תרופות של סבתא המועברות במשפחה וישנה

מהי רגל נפוחה מ- Gout?

רגל נפוחה מהגאוט היא מצב שקשור לכאבי מפרקים ודלקת.גאוט הוא סוג של דלקת פרקים הנגרמת על ידי הצטברות חומצת שתן בגוף.חומצת שתן היא תוצר לוואי של פירוק הפורינים, שהם תרכובות שנמצאות במזונות כמו פירות ים, בשר אדום וסוגים מסוימים של ירקות.כאשר יותר מדי חומצת שתן מצטברת בגוף, היא יכולה להתגבש ולגרום לדלקת ולנפיחות במפרקים.רגל נפוחה מהגאוט היא סימפטום שכיח למצב ויכול להיות כואב ומושבת.

8 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה

החדשות הטובות הן שישנן דרכים רבות להתייחס לרגל נפוחה מהגאוט.להלן 8 סעדים שהועברו במשפחה ומוכחים כיעילים בהקלה על כאבים ודלקת הקשורים למצב זה:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת הקשורים לגאוט.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ושותה אותו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.אמבטיה מלח אפסום

מלח אפסום עשיר במגנזיום, שידוע כמרגיע שרירים יעיל ומכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כוס אחת של מלח אפסום לאמבטיה חמה והשרו בתוכה במשך 20 דקות.

3.קומפרסים חמים וקרים

שימוש בקומפרסים חמים וקרים יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת הקשורים לרגל נפוחה מהגאוט.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, החלף בין דחיסה חמה וקרה כל 15 דקות.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת הקשורים לגאוט.מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר טחון בכוס מים חמים ושותה אותם פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והקלה על הכאב וניתן להשתמש בו להפחתת נפיחות ודלקת הקשורים לגאוט.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שמן קיק

שמן קיק ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והקלה על הכאב וניתן להשתמש בו להפחתת נפיחות ודלקת הקשורים לגאוט.עיסוי שמן קיק על האזור הפגוע פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שורש ברדוק

שורש ברדוק ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והקלה על הכאב וניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות ודלקת הקשורים לגאוט.הרתיחו כפית אחת של שורש ברדוק מיובש בכוס מים אחת למשך 10 דקות ושותים אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא משכך אנטי דלקתי וטבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת הקשורים לגאוט.מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין בכוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לשתות הרבה מים כשסובלים מרגל נפוחה מהגאוט.שתיית מים עוזרת לשטוף את חומצת השתן הגורמת לדלקת ולנפיחות.מכוון לשתות לפחות שמונה כוסות מים של 8 אונקיות ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני הגאוט.

תרופות טבעיות לרגל נפוחה מ- Gout

גאוט הוא סוג מורכב של דלקת פרקים שיכולה לגרום לכאבים קשה ונפיחות במפרקים, במיוחד ברגליים.בעוד שלרפואה המודרנית יש טיפולים רבים בגאוט, ישנם גם מספר תרופות טבעיות שהועברו מדורות של סבתות.להלן 8 תרופות מסורתיות ששימשו להפחתת הנפיחות והכאב של גאוט.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר להפחתת דלקת וכאב במפרקים.ניתן לקחת אותו בכוס מים חמים או להחיל ישירות על האזור הפגוע.

2.מלחי אפסום

מלחי אפסום הם מקור טבעי למגנזיום, המסייע להפחתת דלקת וכאב.ניתן להוסיף אותם לאמבטיה חמה ו- Sנאלץ פנימה לפחות 20 דקות.

3.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות עוצמתיות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב של גאוט.ניתן לקחת אותו כתה או לאכול באוכל.

4.דובדבנים

דובדבנים עשירים באנתוציאנינים, המסייעים להפחתת הדלקת.ניתן לאכול אותם טריים או לקחת אותם כתוסף.

5.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ומשמש במשך מאות שנים להפחתת כאב ונפיחות.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון.

6.עלה סרפד

עלה סרפד הוא עוד אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב של גאוט.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף אותו לאוכל.

7.שמן קיק

שמן קיק משמש זה מכבר להפחתת כאבים ודלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לקחת אותו כתוסף.

8.פלפל קאיין

פלפל קאיין עשיר בקפסאיצין, שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון.

מסקנה

רגל נפוחה מ- Gout היא מצב כואב ומתיש, אך ניתן לנהל אותה באמצעות הטיפול הנכון.תרופות טבעיות כמו חומץ תפוחים, מלחי אפסום, ג’ינג’ר, דובדבנים, כורכום, עלה סרפד, שמן קיק ופלפל קאיין יכולים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שתתחיל בטיפול כלשהו בגאוט.

שאלות נפוצות

האם תרופות טבעיות יכולות לעזור ברגל נפוחה מהגאוט?

כן, תרופות טבעיות כמו חומץ תפוחים, מלחי אפסום, ג’ינג’ר, דובדבנים, כורכום, עלה סרפד, שמן קיק ופלפל קאיין יכולים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שתתחיל בטיפול כלשהו בגאוט.

מה זה Gout?

גאוט הוא סוג מורכב של דלקת פרקים שיכולה לגרום לכאבים קשה ונפיחות במפרקים, במיוחד ברגליים. הגדרת Wikipedia.org על גאוט.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן