דף הבית » תרופות סבתא » ראומטיזם – 13 התרופות של סבתא מצוינות זמינות בבית
dadddeddddd  ddaadaddaddaa dadc daddaad dedadddaddaa dded

ראומטיזם – 13 התרופות של סבתא מצוינות זמינות בבית

ראומטיזם – 13 התרופות של סבתא זמינות בבית

ראומטיזם הוא מצב כרוני הפוגע במיליוני אנשים ברחבי העולם.זה יכול לגרום לכאב, נפיחות ונוקשות של המפרקים, כמו גם עייפות, חום ואנמיה.אמנם אין תרופה לראומטיזם, אך ישנם כמה תרופות וטיפולים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי להקל על התסמינים.כאן נדון ב -13 על הסעדים של הסבתא הפופולרית ביותר לראומטיזם, וכיצד ניתן להשתמש בהם כדי לספק הקלה מאי נוחות ותסמינים אחרים.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית מצוינת לראומטיזם.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב במפרקים.כדי להשתמש בג’ינג’ר לצורך ראומטיזם, ניתן לקחת אותו בצורה קפסולה, או שניתן יהיה לגרד את השורש הטרי ולהוסיף למים חמים להכנת תה.ניתן להוסיף אותו גם למזון כמו מרקים וקארי.

2.כורכום

כורכום הוא עוד אנטי-דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של ראומטיזם.הוא מכיל כורכומין, תרכובת שלפי ההערכה היא בעלת תכונות אנטי דלקתיות.כדי להשתמש בכורכום לראומטיזם, ניתן לקחת אותו בצורה קפסולה, או שניתן להוסיף את השורש הטרי למזון או לשקיות.

טיפ:

ניתן להוסיף כורכום לאמבטיה חמה לאפקט מרגיע ומרגיע.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לראומטיזם.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב במפרקים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לראומטיזם, ניתן לקחת אותו בצורה קפסולה, או שניתן לערבב את הנוזל במים ולצרוך מדי יום.

4.מלחי אפסום

מלחי אפסום ידועים גם בשם מגנזיום סולפט, והם מהווים תרופה יעילה לראומטיזם.הם מכילים מגנזיום, שהוא מינרל חיוני לגוף, וגופרית שיש לה תכונות אנטי דלקתיות.כדי להשתמש במלחי אפסום לראומטיזם, ניתן להוסיף אותם לאמבטיה חמה ולהשפיע לפחות 20 דקות.

5.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, רוזמרין ואקליפטוס הם כולם תרופות טבעיות מצוינות לראומטיזם.הם מכילים תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב במפרקים.כדי להשתמש בשמנים אתרים לראומטיזם, ניתן להוסיף אותם לדחיסה חמה ולהחיל על האזור הפגוע, או שניתן להוסיף אותם למפזר ולשאוף.

6.קומפרסים חמים וקרים

ניתן להשתמש בקומפרסים חמים וקרים כדי להקל על הסימפטומים של ראומטיזם.הדחיסה החמה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב, בעוד שהדחיסה הקרה יכולה לעזור להפחית נפיחות ונוקשות.כדי להשתמש בקומפרסים חמים וקרים לראומטיזם, ניתן להחליף אותם על האזור המושפע למשך 10 דקות כל אחד.

7.תה צמחים

ניתן להשתמש בתה צמחים כמו קמומיל, לבנדר וג’ינג’ר כדי לספק הקלה מהתסמינים של ראומטיזם.הם מכילים תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב במפרקים.כדי להשתמש בתה צמחי מרפא לראומטיזם, הם יכולים להיות ספוגים במים חמים ולצרוך מדי יום.

8.קרם קפסאיצין

קרם קפסאיצין הוא טיפול מקומי אשר ניתן להשתמש בו כדי לספק הקלה מהתסמינים של ראומטיזם.הוא מכיל קפסאיצין, תרכובת שלפי ההערכה היא בעלת תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים.כדי להשתמש בקרם קפסאיצין לראומטיזם, ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

9.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית עוצמתית לראומטיזם.הוא מכיל קפסאיצין, תרכובת שלפי ההערכה היא בעלת תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים.כדי להשתמש בפלפל קאיין לצורך ראומטיזם, ניתן לקחת אותו בצורה כמוסה, או שניתן להוסיף אותו למזון או למשקאות.

10.שום

שום הוא עוד תרופה טבעית מצוינת לראומטיזם.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב במפרקים

סבתאהסעדים לראומטיזם

ראומטיזם הוא מונח המשמש לתיאור מערך של תנאים המשפיעים על המפרקים והשרירים.אמנם אין תרופה לראומטיזם, אך ישנם כמה תרופות ביתיות מסורתיות שהועברו מסבתות דרך הדורות.להלן שלוש עשרה מהתרופות הטובות ביותר לסבתות להתמודדות עם ראומטיזם:

1.קומפרסים חמים וקרים

ניתן להשתמש בקומפרסים חמים וקרים כדי להקל על הכאב והנוקשות הקשורים לראומטיזם.להכנת דחיסה חמה, מלאו גרב או שקית בד באורז לא מבושל, ואז מיקרוגל למשך דקה עד שתי דקות.מניחים את הדחיסה החמה על האזור הפגוע למשך 15 דקות ואז עוברים לדחיסה קרה למשך 15 דקות.חזור על תהליך זה עד להקל על הכאב.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה ביתית לראומטיזם.להכנת דחיסה, מערבבים כוס אחת של חומץ תפוחים עם שתי כוסות מים.משרים בד בתערובת ומרחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.חזור על תהליך זה פעם ביום עד שהכאב שוכך.

3.מלחי אפסום

מלחי אפסום הם תרופה ביתית פופולרית לראומטיזם.להכנת דחיסה, מערבבים כוס אחת של מלחי אפסום עם שתי כוסות מים חמים.משרים בד בתערובת ומרחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.חזור על תהליך זה פעם ביום עד שהכאב שוכך.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ומשמש כתרופה ביתית לראומטיזם.להכנת דחיסה, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם שתי כוסות מים חמים.משרים בד בתערובת ומרחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.חזור על תהליך זה פעם ביום עד שהכאב שוכך.

5.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ומשמש כתרופה ביתית לראומטיזם.להכנת דחיסה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם שתי כוסות מים חמים.משרים בד בתערובת ומרחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.חזור על תהליך זה פעם ביום עד שהכאב שוכך.

6.שמן קיק

שמן קיק ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ומשמש כתרופה ביתית לראומטיזם.להכנת דחיסה, מערבבים כף אחת של שמן קיק עם שתי כוסות מים חמים.משרים בד בתערובת ומרחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.חזור על תהליך זה פעם ביום עד שהכאב שוכך.

7.שמן חרדל

שמן חרדל ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ומשמש כתרופה ביתית לראומטיזם.להכנת דחיסה, מערבבים כף אחת של שמן חרדל עם שתי כוסות מים חמים.משרים בד בתערובת ומרחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.חזור על תהליך זה פעם ביום עד שהכאב שוכך.

8.שום

שום הוא אנטי דלקתי חזק ומשמש כתרופה ביתית לראומטיזם.להכנת דחיסה, מערבבים כפית אחת של שום מרוסק טרי עם שתי כוסות מים חמים.משרים בד בתערובת ומרחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.חזור על תהליך זה פעם ביום עד שהכאב שוכך.

9.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן תרופה ביתית פופולרית לראומטיזם.כדי להכין אמבטיה, מערבבים שתי כוסות מלחי אפסום עם אמבטיה חמה.משרים את התערובת למשך 15 דקות ואז שטפו.חזור על תהליך זה פעם ביום עד שהכאב שוכך.

10.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ומשמש כתרופה ביתית לראומטיזם.להכנת תה, תלולה כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים את התה פעם ביום עד שהכאב שוכך.

11.תה כורכום

תה כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ומשמש כתרופה ביתית לראומטיזם.להכנת תה, תלולה כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים את התה פעם ביום עד שהכאב שוכך.

<h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן