דף הבית » תרופות סבתא » קר במהלך ההיריון – 23 תרופות של סבתא מאושרת ולא מרשם
dada ddeddcda ddddadddf  daadaddaddaa dadc daddaad dedddada

קר במהלך ההיריון – 23 תרופות של סבתא מאושרת ולא מרשם

השפעות הקור במהלך ההיריון

ההשפעות של הצטננות במהלך ההיריון יכולות להיות חמורות מאוד.נשים בהריון פגיעות במיוחד להשפעות הקור מכיוון שמערכות החיסון שלהן אינן חזקות כמו שהן בדרך כלל.הצטננות עלולה לגרום לאישה בהריון לחוות מגוון של תסמינים לא נעימים, כולל חום, כאב גרון, גודש ושיעול.זה יכול גם לגרום להתייבשות, שיכולה להיות מסוכנת הן לאם והן לתינוק.

למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים הזמינים להצטננות במהלך ההיריון.למרות שבדרך כלל תרופות ללא מרשם אינן מומלצות לנשים בהריון, ישנן כמה אפשרויות שהן הן בטוחות ויעילות.במאמר זה נדון ב -23 סעדים של סבתא מאושרת ולא מרשם להצטננות במהלך ההיריון.

הסעדים של סבתא לקור במהלך ההיריון

1.מרק עוף

מרק עוף הוא תרופה קלאסית להצטננות.הוא עמוס בחומרים מזינים ויכול לעזור להקל על העומס.מרק עוף מועיל במיוחד לנשים בהריון מכיוון שהוא עדין על הבטן ויכול לעזור לשמור עליה.

2.משקאות חמים

שתיית משקאות חמים יכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהקל על העומס.תה חם עם דבש ולימון מועיל במיוחד, מכיוון שהדבש יכול לעזור לציפוי הגרון והלימון יכול לעזור לפנות את הסינוסים.מים חמים עם קורט מלח מועילים גם הם, מכיוון שהמלח יכול לעזור להפחית נפיחות בגרון.

3.מכשיר אדים

מכשיר אדים יכול לעזור להקל על העומס ולהקל על הנשימה.זה יכול גם לעזור לשמור על האוויר לחדר לח, מה שעלול להועיל במיוחד אם אתם סובלים משיעול יבש.

  • 4.תה ג’ינג’ר
  • 5.Steam
  • 6.תה שום
  • 7.מקלחת חמה
  • 8.ויטמין C
  • 9.תה מנטה
  • 10.תה ליקריץ

תה ג’ינג’ר, קיטור, תה שום, מקלחות חמות, ויטמין C, תה מנטה ותה ליקריץ הם כולם תרופות נהדרות להצטננות במהלך ההיריון.תה ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את הבחילה ולהקל על העומס.קיטור יכול לעזור לפתוח את הסינוסים ולהפחית דלקת.תה שום יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.מקלחות חמות יכולות לעזור לפנות את הסינוסים ולהקל על הנשימה.ויטמין C יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.תה מנטה יכול לעזור להפחית את העומס ולהקל על כאב גרון.תה ליקריץ יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

  • 11.תה כורכום
  • 12.Echinacea
  • 13.פרוביוטיקה
  • 14.קומפרס חם
  • 15.טיח חרדל
  • 16.עוף שום
  • 17.מותק
  • 18.חומץ תפוחים
  • 19.קאיין פלפל
  • 20.מיץ לימון

תה כורכום, אקינצאה, פרוביוטיקה, קומפרס חם, טיח חרדל, עוף שום, דבש, חומץ תפוחים, פלפל קאיין ומיץ לימון הם כולם תרופות נהדרות להצטננות במהלך ההיריון.תה כורכום יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.Echinacea יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.פרוביוטיקה יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.קומפרס חם יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.טיח חרדל יכול לעזור להפחית את העומס ולפתוח את הסינוסים.עוף שום יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.דבש יכול לעזור לציפוי בגרון ולהפחית את הדלקת.חומץ סיידר תפוחים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.פלפל קאיין יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.מיץ לימון יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

  • 21.גרגר מי מלח
  • 22.שמן אורגנו
  • 23.תה טימין

גרגר מי מלח, שמן אורגנו ותה טימין הם כולם תרופות נהדרות להצטננות במהלך ההיריון.גרגר מי מלח יכול לעזור להפחית נפיחות בגרון ולהרגיע את כאב הגרון.אורגנו

יתרונות פוטנציאלייםשל התרופות של סבתא לקור במהלך ההיריון

נשים בהריון רגישות במיוחד להצטננות ושפעת מכיוון שמערכות החיסון שלהן נחלשות במהלך ההיריון.למרבה המזל, הוכח כי מגוון הסעדים של סבתא יעילים בטיפול בהצטננות במהלך ההיריון.תרופות טבעיות אלה יכולות לספק הקלה מהצטננות ותסמיני שפעת ללא סיכון לתופעות לוואי שליליות.הסעדים של סבתא יכולים גם לעזור להגביר את בריאותה ורווחתה הכללית של אישה בהריון.

ECHINACEA להצטננות

Echinacea הוא עשב ששימש זה מכבר לטיפול בהצטננות ושפעת.מחקרים הראו כי עשב זה יכול להפחית את משך החומרה של הצטננות, וזה מועיל במיוחד לנשים בהריון.ניתן ליטול Echinacea בצורה של תה או תאים, והוא זמין גם בצורה קפסולה.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שלקח תרופות צמחיות כלשהן.

ג’ינג’ר להצטננות

ג’ינג’ר הוא עשב חזק ששימש במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות.ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית דלקת, להפחית חום ולהפחית את משך ההצטננות.זה יכול גם לעזור להפחית בחילות והקאות, שהם תסמינים שכיחים של הצטננות במהלך ההיריון.ניתן ליטול ג’ינג’ר בצורה של תה או תאים, והוא זמין גם בצורה קפסולה.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שלקח תרופות צמחיות כלשהן.

הסעדים הנוספים של סבתא לקור במהלך ההיריון

בנוסף לתרופות שהוזכרו לעיל, ישנם כמה צמחי מרפא ותוספים אחרים שנמצאו מועילים לטיפול בהצטננות במהלך ההיריון.אלה כוללים שום, דבש, לימון, חומץ תפוחים ופרוביוטיקה.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שלקח תרופות צמחיות כלשהן.

שום להצטננות

שום משמש זה מכבר לטיפול בהצטננות ושפעת.יש לו תכונות אנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את חומרת ההצטננות ומשך הזמן.ניתן ליטול שום בצורה של תה או תנאים, והוא זמין גם בצורה קפסולה.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שלקח תרופות צמחיות כלשהן.

דבש להצטננות

דבש משמש זה מכבר לטיפול בהצטננות ושפעת.מחקרים מצאו כי דבש יכול להפחית את משך הזמן ואת חומרת הצטננות, וזה יכול גם לעזור להפחית את השיעול.ניתן ליטול דבש בצורה של תה או תווך, והוא זמין גם בצורה כמוסה.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שלקח תרופות צמחיות כלשהן.

לימון להצטננות

לימון שימש במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות ושפעת.זה גבוה בוויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את חומרתם ומשך ההצטננות.ניתן ליטול לימון בצורה של תה או תמיסות, והוא זמין גם בצורה קפסולה.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שלקח תרופות צמחיות כלשהן.

חומץ תפוחים להצטננות

חומץ סיידר תפוחים משמש זה מכבר לטיפול בהצטננות ושפעת.הוא עשיר בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את חומרת ההצטננות ומשך הזמן.ניתן לקחת חומץ תפוחים בצורה של תה או תנודות, והוא זמין גם בצורה קפסולה.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שלקח תרופות צמחיות כלשהן.

פרוביוטיקה להצטננות

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את חומרת ההצטננות ומשך הזמן.ניתן ליטול פרוביוטיקה בצורה של תה או תמיסות, והם זמינים גם בצורה כמוסה.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שלקח תרופות צמחיות כלשהן.

מסקנה

קור במהלך ההיריון יכול להיות חוויה קשה ולא נוחה עבור נשים רבות.למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים של סבתא שיכולים לספק הקלה מהצטננות ותסמיני שפעת ללא סיכון לתופעות לוואי שליליות.Echinacea, ג’ינג’ר, שום, דבש, לימון, חומץ תפוחים ומקצועניםביוטיקה נמצאה כל אחד מועילים בטיפול בהצטננות במהלך ההיריון.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שלקח תרופות צמחיות כלשהן.

שאלות נפוצות: האם זה בטוח לקחת את הסעדים של סבתא לקור במהלך ההיריון?

כן, הסעדים של סבתא יכולים להיות בטוחים ויעילים לטיפול בהצטננות במהלך ההיריון.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שהוא נוטל תרופות צמחיות כלשהן,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן