דף הבית » תרופות סבתא » הצטננות ושיעול – 24 תרופות סבתות מבוססות חוויה ויעילות
ddaddadaddaa ddaddaddc  daadaddaddaa daddaaddaa dedddadaddaa

הצטננות ושיעול – 24 תרופות סבתות מבוססות חוויה ויעילות

מהו קר ושיעול?

הצטננות ושיעול היא מחלה המשפיעה על מערכת הנשימה העליונה.הסימפטומים של הצטננות ושיעול יכולים להשתנות אך בדרך כלל כוללים כאב גרון, נזלת או מחניק, עיטוש וגודש.הצטננות ושיעול יכולים להיגרם על ידי מגוון נגיפים, והצטננות היא אחת המחלות הנפוצות ביותר.

הסעדים של סבתא להצטננות ושיעול

סבתות ידועות שיש להן מגוון תרופות להצטננות ושיעול.תרופות אלה הועברו מדור לדור ורבים מהם עדיין משמשים כיום.להלן 24 תרופות סבתות מבוססות ניסיון ויעילות לטיפול בהצטננות ובשיעול.

1.מרק שום

שום שימש זה מכבר כתרופה להצטננות ושיעול.סבתות מציעות לעתים קרובות להכין מרק שום כתרופה להצטננות ושיעול.קל להכין את המרק הזה והוא ארוז במרכיבים מגבירים חיסוניים.התחל בטענה של שום בשמן זית.לאחר מכן, הוסיפו ירקות, כמו גזר, סלרי ובצל.מוסיפים מעט מרק ומבשלים במשך 15 דקות.לבסוף, הוסיפו כמה עשבי תיבול טריים, כמו פטרוזיליה או אורגנו, ותיהנו מרק השום שלכם.

2.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת להצטננות ולשיעול.זה אנטי דלקתי ויכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הרתיחו מעט מים והוסיפו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז להוסיף דבש או לימון לפי הטעם.תיהנו מתה הג’ינג’ר שלכם.

3.דבש ולימון

דבש ולימון הם תרופה קלאסית להצטננות ולשיעול.הדבש מרגיע באופן טבעי והלימון עוזר לפרק ריר.להכנת תרופה דבש ולימון, פשוט מערבבים כפית דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום כדי להקל על הקור והשיעול שלכם.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת להצטננות ולשיעול.זה עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור לשחרר ריר.כדי להכין תרופת חומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.הוסף כפית דבש לדחיפה נוספת של טעם.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום כדי להקל על הקור והשיעול שלכם.

5.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור להקל על תסמיני קור ושיעול.הקיטור עוזר לשחרר ריר ויכול לעזור להפחית את הדלקת.כדי ליצור תרופה לשאיפת אדים, הרתיחו מעט מים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך מספר דקות.

טיפ ייחודי

הקפד לשתות שפע נוזלים כשיש לך הצטננות או שיעול.זה יעזור לדלל ריר ולהקל על הגירוש.תה חם, מרקים ומרקמים מועילים במיוחד לכך.

המשך עם 19 הסעדים האחרים …

חלק 2: הסעדים של סבתא לטיפול בהצטננות ובשיעול

סבתות היו מקור לחוכמה ונוחות במשך דורות, והן היו גם מקור לתרופות טבעיות לטיפול במחלות נפוצות כמו הצטננות ושיעול.בעוד שביקור אצל הרופא מומלץ תמיד לייעוץ רפואי, הנה 24 תרופות מבוססות ניסיון מסבתות שעדיין יעילות כיום:

1.גרגר מי מלח

סבתות המליצו מזמן לגלגל מי מלח כדי להקל על הכאב ואי הנוחות של כאב גרון.מערבבים כפית מלח אחת עם 8 אונקיות מים חמים וגרגרו אותו למשך 30 שניות.לירוק את התערובת ואז לשטוף את הפה שלך במים רגילים.

2.מרק עוף

סבתות תמיד ידעו שמרק עוף טוב יותר מסתם הנשמה.השילוב של תבלינים, ירקות ומרק יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הנשימה.הקפד להשתמש במרק נתרן נמוך כדי להימנע מתרומה ללחץ דם גבוה.

3.דבש

דבש שימש מאז ימי קדם לטיפול במגוון מחלות.תכונותיו האנטיבקטריאליות הופכות אותו לתרופה יעילה לכאבי גרון ושיעול.זה יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.מערבבים כף דבש אחת עם 8 אונקיות מים חמים ושותים אותם לאט לאורך כל היום.

4.תה חם

סבתות הושיטו לעתים קרובות כוס תה חמה כאשר הצטננות ושיעול נפגעו.סוגים מסוימים של תה, כמו קמומיל או ג’ינג’ר, יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הסימפטומים.לקבלת יתרונות נוספים, הוסף כפית דבש או מיץ לימון.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית להצטננות ושיעול.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולנקות ריר מהריאות.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם 8 גרם מים חמים ושותים אותם לאט.

6.Steam

סבתות ידעו שקיטור הוא דרך יעילה לעזור לפנות את דרכי הנשימה.מלאו קערה במים חמים והחזיקו את הפנים מעליה במגבת עטופה מעל הראש.קח נשימות עמוקות ותן לקיטור לנקות את דרכי הנשימה שלך.

7.שום ובצל

שום ובצל הם חיטוי טבעי ויכולים לעזור להפחית את הדלקת.קוצצים ציפורן שום או בצל ומכניסים אותו לסיר עם מים רותחים.תן לזה להתבשל במשך 10 דקות ואז מסננים את התערובת.שתו את הנוזל לאט לאט לאורך היום.

8.כורכום

כורכום הוא תבלין המשמש לעתים קרובות לטיפול בהצטננות ושיעול.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.מערבבים כפית כורכום אחת עם 8 גרם מים חמים ושותים אותם לאט.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.תלול כפית של שורש ליקריץ בשמונה גרם מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים את הנוזל לאט לאט לאורך היום.

שאלות נפוצות

ש: האם הסעדים של סבתא בטוחים?

ת: מרבית הסעדים של סבתא בטוחים ויעילים לטיפול בהצטננות ושיעול.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בסעדים טבעיים כלשהם, במיוחד אם אתה בהריון או סיעוד.

מסקנה

סבתות היו מקור לתרופות טבעיות במשך דורות, ורבות מהתרופות שלהן עדיין יעילות כיום.החל ממי מלח גרגרניים ועד שתיית תה שורש ליקריץ, ישנן דרכים רבות לטפל בהצטננות ובשיעול באופן טבעי.לפני שתנסה את כל הסעדים הללו, הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לקבלת ייעוץ רפואי.

הצטננות ושיעול יכולים להיות לא נוחים ולא נוחים, אך בעזרת הסעדים של סבתא, ניתן לנהל אותם ביתר קלות.אז בפעם הבאה שתמצאו את עצמכם עם הצטננות או שיעול, הושטו לאחד מהתרופות שנבדקו בזמן וחזרו להרגיש טוב יותר תוך זמן קצר.

למידע נוסף על הצטננות ושיעול, עיין ב הגדרת Wikipedia.org זו .p>

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן