דף הבית » תרופות סבתא » מרק ירקות – 14 התרופות של סבתא מסורתית וריפוי
dedada ddadaddaa  ddaadaddaddaa dadc daddaad dedaddadaaddaa ddad

מרק ירקות – 14 התרופות של סבתא מסורתית וריפוי

מרק ירקות: 14 התרופות של סבתא מסורתית וריפוי
ירקות מספקים חומרים מזינים חיוניים, ויטמינים, מינרלים וסיבים חיוניים לבריאותנו.וכשמדובר בהזנת גופך, שום דבר לא משתווה לקערת מרק ירקות.כאן נשתף 14 תרופות של סבתא מסורתית ומרפאת למרק ירקות שיזין את גופך ויביא קצת נחמה לנשמתך.

היתרונות של מרק ירקות
מרק ירקות הוא דרך נהדרת להשיג את כל הוויטמינים והמינרלים הדרושים לך במנה אחת.זה גם דל בקלוריות ושומן, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לארוחה בריאה.זה גם מקור טוב לסיבים, המסייע לשמור על עיכול קבוע ועיזוב.בנוסף, קל להכין אותו וניתן להכין אותו עם כל המרכיבים שיש לך בהישג יד.

כוח הריפוי של הסעדים של סבתא
סבתות מכינות מרק ירקות במשך דורות, והמתכונים שלהן מלאים באהבה, חוכמה וכוח ריפוי.סבתות יודעות שמרק ירקות יכול להוות מקור לנוחות והזנה, וכי הוא יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.המתכונים שלהם מלאים בצמחי מרפא ותבלינים בעלי תכונות ריפוי ויכולים לעזור להרגיע את הגוף והנפש.

H2 – מתכונים מסורתיים
סבתות מכינות מרק ירקות במשך מאות שנים, והמתכונים שלהן ספוגים במסורת.להלן כמה מהמתכונים המסורתיים הפופולריים ביותר שהועברו לאורך דורות.

• מרק מינסטרון: מרק בסגנון איטלקי זה מיוצר עם ירקות, שעועית ופסטה.זה מרק לבבי וממלא מושלם לליל חורף קר.

• מרק בצל צרפתי: המרק הצרפתי הקלאסי הזה מיוצר עם בצל, מרק בקר וגבינה.זה מרק עשיר וטעם שמושלם לארוחת ערב נעימה.

• תבשיל ירקות: תבשיל לבבי זה מיוצר עם מגוון ירקות, כמו גזר, תפוחי אדמה וסלרי.זו מנה קלה להכין ובטוח שתמלא אותך.

• מרק ירקות עם אטריות: מרק זה מיוצר עם מגוון ירקות, כמו כרוב, סלרי וגזר.זה מרק מנחם וממלא שמושלם ליום קר.

H2 – מתכוני ריפוי
סבתות משתמשות בצמחי מרפא ותבלינים כדי לרפא במשך מאות שנים, והמתכונים שלהן מלאים בכוח ריפוי.להלן כמה ממתכוני הריפוי הפופולריים ביותר שהועברו לאורך דורות.

• מרק גזר: מרק מזין זה מיוצר עם גזר, ג’ינג’ר ושום.זו דרך נהדרת להשיג את המינון היומי שלך של ויטמין A, ולג’ינג’ר ושום יש תכונות אנטי דלקתיות.

• מרק תרד: מרק עשיר בתזונה זה מיוצר עם תרד, שום ובצל.זהו מקור נהדר לוויטמין A, ולשום ובצל יש תכונות אנטי דלקתיות.

• מרק עגבניות: מרק טעם זה עשוי עגבניות, שום ובצל.זהו מקור נהדר לוויטמין C, ולשום ובצל יש תכונות אנטי דלקתיות.

• מרק כרוב: מרק מזין זה מיוצר עם כרוב, בצל ושום.זהו מקור נהדר לוויטמין K, ולבצל ולשום יש תכונות אנטי דלקתיות.

H3 – טיפ ייחודי ומועיל
בעת הכנת מרק ירקות, נסו להשתמש בחומרים טריים.מרכיבים טריים יספקו יותר חומרים מזינים וטעם ויהפכו את המרק שלכם לטעים יותר.בנוסף, תוכלו להשתמש בירקות קפואים אם אין לכם גישה לחומרים טריים.

היתרונות של מרק ירקות

מרק ירקות ארוז בוויטמינים ומינרלים שיכולים להועיל לבריאות הכללית.זה יכול לספק מקור טוב לברזל, סידן וסיבים תזונתיים, כמו גם ויטמינים A, B ו- C. אכילת קערת מרק ירקות יכולה גם לעזור להוריד את לחץ הדם ולהפחתת הדלקת.בנוסף, הירקות במרק מספקים מקור טוב לנוגדי חמצון שיכולים לעזור להגן על תאים מפני נזק ולהפחית את הסיכון למחלות כרוניות.

14 הסעדים של סבתא מסורתית וריפוי

מרק ירקות היה מזמן חלק ממנהגי הריפוי המסורתיים.להלן 14 סבתא מסורתית וריפויהסעדים של ER להכנת מרק ירקות:

1.מרק עם בצל ושום

בצל ושום הם שני המרכיבים החשובים ביותר במרק ירקות.ידוע שהם עוזרים להגביר את החסינות, להפחית את הדלקת ואפילו לסייע בעיכול.להכנת המרק הזה, מטגנים בצל ושום במעט שמן עד שהם ריחניים.ואז הוסף את הירקות האהובים עליך, כמו גזר, סלרי ותפוחי אדמה, ומבשלים עד שהם רכים.מוסיפים מעט מרק או מים, תיבול ועשבי תיבול, ותנו לזה להתבשל במשך 20 דקות.

2.מרק עם ירקות שורש

ירקות שורש הם מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים.להכנת המרק הזה, מטגנים בצל ושום במעט שמן עד שהם ריחניים.לאחר מכן הוסף ירקות שורש כמו גזר, שורש סלרי, סניפים ותפוחי אדמה, ומבשלים עד שהם רכים.מוסיפים מעט מרק או מים, תיבול ועשבי תיבול, ותנו לזה להתבשל במשך 20 דקות.

3.מרק עם קייל ופטריות

קייל ופטריות הם שניים מהירקות הבריאים ביותר שאפשר לאכול.להכנת המרק הזה, מטגנים בצל ושום במעט שמן עד שהם ריחניים.ואז מוסיפים קייל ופטריות, ומבשלים עד שהם רכים.מוסיפים מעט מרק או מים, תיבול ועשבי תיבול, ותנו לזה להתבשל במשך 20 דקות.

4.מרק עם כרוב ושעועית

כרוב ושעועית הם מקור נהדר לסיבים תזונתיים וחלבון.להכנת המרק הזה, מטגנים בצל ושום במעט שמן עד שהם ריחניים.ואז מוסיפים כרוב ושעועית, ומבשלים עד שהם רכים.מוסיפים מעט מרק או מים, תיבול ועשבי תיבול, ותנו לזה להתבשל במשך 20 דקות.

5.מרק עם אפונה וגזר

אפונה וגזר מהווים שילוב נהדר במרק.להכנת המרק הזה, מטגנים בצל ושום במעט שמן עד שהם ריחניים.ואז מוסיפים אפונה וגזר, ומבשלים עד שהם רכים.מוסיפים מעט מרק או מים, תיבול ועשבי תיבול, ותנו לזה להתבשל במשך 20 דקות.

6.מרק עם ברוקולי ותרד

ברוקולי ותרד הם שניים מהירקות הבריאים ביותר שאפשר לאכול.להכנת המרק הזה, מטגנים בצל ושום במעט שמן עד שהם ריחניים.ואז מוסיפים ברוקולי ותרד, ומבשלים עד שהם רכים.מוסיפים מעט מרק או מים, תיבול ועשבי תיבול, ותנו לזה להתבשל במשך 20 דקות.

7.מרק עם קישואים ועגבניות

קישואים ועגבניות הם שילוב נהדר במרק.להכנת המרק הזה, מטגנים בצל ושום במעט שמן עד שהם ריחניים.ואז מוסיפים קישואים ועגבניות, ומבשלים עד שהם רכים.מוסיפים מעט מרק או מים, תיבול ועשבי תיבול, ותנו לזה להתבשל במשך 20 דקות.

8.מרק עם דלעת ותפוחי אדמה

דלעת ותפוחי אדמה הם מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים.להכנת המרק הזה, מטגנים בצל ושום במעט שמן עד שהם ריחניים.לאחר מכן מוסיפים דלעת ותפוחי אדמה, ומבשלים עד שהם רכים.מוסיפים מעט מרק או מים, תיבול ועשבי תיבול, ותנו לזה להתבשל במשך 20 דקות.

9.מרק עם תירס ופלפלים

תירס ופלפלים מהווים שילוב נהדר במרק.להכנת המרק הזה, מטגנים בצל ושום במעט שמן עד שהם ריחניים.ואז מוסיפים תירס ופלפלים, ומבשלים עד שהם רכים.מוסיפים מעט מרק או מים, תיבול ועשבי תיבול, ותנו לזה להתבשל במשך 20 דקות.

10.מרק עם שעועית לימה וסלרי

שעועית לימה וסלרי הם א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן