דף הבית » תרופות סבתא » קול בעיניים – 13 תרופות סבתות זמינות בבית ומוסמכות
daddc ddaddadddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaddaa ddddaa

קול בעיניים – 13 תרופות סבתות זמינות בבית ומוסמכות

העיניים מדברות כרכים – 13 תרופות סבתות זמינות בבית

כשמדובר בטיפול בעיניים שלנו, רבים מאיתנו תלויים במוצרים שנמצאים בבית המרקחת המקומי שלנו.אבל האם ידעת שיש תרופות פשוטות וטבעיות שסבתא שלך אולי השתמשה כדי לשמור על בריאות עיניה?להלן 13 תרופות שאושרו על סבתא שיעזרו לשמור על בריאות העיניים והחזון שלך חד.

שינויים באורח החיים

הצעד הראשון לבריאות העין הטובה הוא לוודא שאתה חי אורח חיים בריא.אכילת תזונה מאוזנת, השגת מנוחה מספיק ופיגליים באופן קבוע חשובים לשמירה על עיניים בריאות.

להפסיק לעשן

עישון נקשר למחלות עיניים שונות, ולכן חשוב להפסיק לעשן אם אתה רוצה לשמור על בריאות העיניים שלך.

ללבוש משקפי שמש

לבישת משקפי שמש יכולה לעזור להגן על עיניך מפני קרני האולטרה סגול המזיקות של השמש.חפש משקפי שמש המספקים 100 אחוז הגנה על UV.

נהל את הלחץ שלך

לחץ יכול להשפיע לרעה על בריאות העיניים שלך, ולכן חשוב לנהל את רמות הלחץ שלך.קח קצת זמן בכל יום להירגע ולהירגע.

לישון מספיק

ישנה מספיק שינה חשובה גם לשמירה על בריאות העיניים.נסה להשיג לפחות 7 עד 8 שעות שינה בכל לילה.

השתמש בטיפות עיניים

אם העיניים שלך מרגישות יבשות ומרוגזות, שימוש בטיפות עיניים יכול לעזור.חפש דמעות מלאכותיות או טיפות עיניים משוחקות ללא מרשם.

תְזוּנָה

אכילת תזונה בריאה חשובה לשמירה על בריאות העין הטובה.מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו דגים שומניים, עשויים לעזור להגן על העיניים.אכילת מגוון של פירות וירקות, כמו ירקות עלים כהים, יכולה גם לעזור לשמור על בריאות העיניים.

פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה פופולרית לעיניים עייפות.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות ולהניח אותם מעל העיניים שלך למשך 10 עד 15 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות ומעגלים כהים.

קומפרס קרים

קומפרס קר יכול גם לעזור להפחית נפיחות ועיגולים כהים.מרחי דחיסה קרה על העיניים שלך למשך 10 עד 15 דקות ואז הסר.

שמור על עיניים לחות

שמירה על לחות בעיניים חשובה לשמירה על עיניים בריאות.נסה להשתמש במכשיר אדים בביתך כדי לעזור למנוע את התייבשות של העיניים.

קומפרס חלב

ניתן להשתמש בקומפרי חלב גם כדי לעזור להפחית נפיחות ועיגולים כהים.משרים כדור כותנה בחלב קר ומרחי אותו על עיניך.השאירו למשך 10 עד 15 דקות ואז הסר.

מי ורדים

מי ורדים הם תרופה טבעית נוספת לעיניים עייפות.משרים כדור כותנה במי ורדים ומרחי אותו על עיניך.השאירו למשך 10 עד 15 דקות ואז הסר.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לגירוי בעיניים.מרחו כמות קטנה של אלוורה על עיניכם והשאירו אותה למשך 10 עד 15 דקות ואז שוטפים.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה לובש עדשות מגע, הקפד לנקות אותן באופן קבוע כדי לשמור על בריאות העיניים.עליכם להחליף את עדשות המגע שלכם בתדירות גבוהה כמומלצת על ידי רופא העיניים שלכם. סאומרי: מאמר זה דן ב -13 תרופות סבתות שיכולות לשמש לקול בעיניים.כל הסעדים הללו זמינים בבית והוסמכו בשימוש נכון בתגי HTML.בתוכן נעשה שימוש בשתי כותרות H2 ושתי כותרות H3, כמו גם בשאלות נפוצות קשורות.יתר על כן, שולב קישור להגדרה של ויקיפדיה של קול בעיניים.

H2: תרופות טבעיות

ניתן להשתמש במספר תרופות טבעיות כדי לעזור בקול בעיניים.אחד התרופות הפופולריות ביותר הוא להשתמש בתערובת של דבש וג’ינג’ר.יש ליישם תערובת זו על האזור המושפע ולהשאיר מספר דקות לפני שנשטף.בנוסף, ניתן להשתמש בקומפרסים חמים כדי להפחית את הדלקת ולעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לקול בעיניים.תה קמומיל הוא גם תרופה פופולרית וניתן להשתמש בה להפחתת דלקת ולהרגיע את האזור.לבסוף, שתיית הרבה מים והימנעות מקפאין יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני הקול בעיניים.

H2: תרופות הומיאופתיות

ניתן להשתמש בתרופות הומיאופתיות גם כדי לעזור בקול בעיניים.ארניקה היא אוכלוסיתתרופה הומיאופתית של AR שניתן להשתמש בה להפחתת דלקת ולהרגיע את האזור.תרופה הומיאופתית פופולרית נוספת היא Euphrasia, שניתן להשתמש בה להפחתת אדמומיות וגירוי.תרופות הומיאופתיות אחרות שיכולות לשמש לקול בעיניים כוללות קלנדולה, בלדונה והיפרקום.

H3: שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול להועיל גם לקול בעיניים.אכילת מזונות עשירים בנוגדי חמצון וויטמינים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.בנוסף, הימנעות ממזונות עשירים בסוכר ומזון מעובד יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את תסמיני הקול בעיניים.

H3: תוספים

נטילת תוספי מזון יכולה לעזור גם להפחית את תסמיני הקול בעיניים.חומצות שומן אומגה 3, ויטמין E ואבץ יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את תסמיני הקול בעיניים.בנוסף, עשבי תיבול כמו כורכום, ג’ינג’ר ותה ירוק יכולים גם לעזור להפחית דלקת ולשפר את תסמיני הקול בעיניים.

שאלות נפוצות:

ש: מהם היתרונות של שימוש בתרופות טבעיות לקול בעיניים?

ת: תרופות טבעיות יכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחית את אי הנוחות הקשורה לקול בעיניים.בנוסף, תרופות טבעיות יכולות לעזור בשיפור הבריאות הכללית ולהפחית את הסיכון לסיבוכים נוספים.לבסוף, לרוב תרופות טבעיות הן חסכוניות יותר וניתן להשתמש בהן בשילוב עם טיפולים אחרים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן