דף הבית » תרופות סבתא » קהות בחלק מהרגל – 2 תרופות סבתות חשובות ושימושיות
dadddaa dddcda deddaddc  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa d

קהות בחלק מהרגל – 2 תרופות סבתות חשובות ושימושיות

קהות בחלק מהרגל – 2 תרופות של סבתא
קהות ברגל יכולה להיות סימן למשהו רציני יותר או נושא זמני.בלי קשר, חשוב לטפל בבעיה במהירות האפשרית.אמנם ייעוץ רפואי חיוני, אך ישנם גם תרופות טבעיות שהועברו במשך דורות, המכונה תרופות של סבתא.כאן, נסתכל על שניים מהתרופות הפופולריות ביותר שיכולות לעזור להקל על חוסר תחושה בחלק מהרגל.

1.טיפול בחום וקור

טיפול בחום וקור הוא תרופה פופולרית לטיפול בחוסר תחושה בחלק מהרגל.זה כרוך בחילופין של יישום חום וקור לאזור הפגוע.זה עוזר להפחית דלקת וחוסר תחושה.

כדי למרוח את החום והטיפול הקור, התחל על ידי יישום דחיסה חמה או בקבוק מים חמים על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.זה יעזור להגדיל את זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.לאחר 10-15 הדקות, עברו לחבילת קרח או קומפרס קר למשך 10-15 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות וחוסר תחושה.חזור על תהליך זה עד 30 דקות.

2.אמבטיה מלח אפסום

Epsom Salt הוא תרופה טבעית ששימשה לטיפול במגוון מחלות, כולל קהות בחלק מהרגל.הוא עשוי משילוב של מגנזיום סולפט והוא ידוע בתכונות הריפוי שלו.

כדי להשתמש במלח אפסום לחוסר תחושה, מלא את האמבטיה שלך במים חמים והוסף 2 כוסות מלח אפסום.משרים באמבטיה למשך 30 דקות.זה יעזור להפחית דלקת וחוסר תחושה.

טיפ ייחודי

אם אין לך גישה לאמבטיה, אתה יכול גם להכין דחיסת מלח אפסום.לשם כך מערבבים 1 כוס מלח אפסום בקערת מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת וסובבים את עודפי הנוזל.החל את הבד על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה עד 30 דקות.

אלה שניים מהתרופות הפופולריות ביותר לחוסר תחושה בחלק מהרגל.אמנם סעדים אלה עשויים לא תמיד לספק תרופה, אך הם יכולים לעשות את ההבדל הגדול בהפחתת הדלקת והכאב.כמו תמיד, חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם הבעיה נמשכת או מחמירה.

הסעדים של סבתא לחוסר תחושה בחלק מהרגל

חוסר תחושה ברגליים הוא סימפטום שכיח של מצבים רפואיים רבים, כולל טרשת נפוצה וסוכרת.אמנם מקרים מסוימים עשויים לדרוש התערבות רפואית, אך ישנם כמה תרופות של סבתות שיכולות לעזור להפחית את הקהות ולשפר את איכות החיים עבור אלו הסובלים ממצב זה.להלן שניים מהתרופות הפופולריות והשימושיות ביותר.

תרופה 1: קומפרס חם וקור

דחיסה חמה וקרה היא תרופה פשוטה הכוללת יישום של קומפרסים חמים וקרים חלופיים לאזור הפגוע.יש ליישם את הדחיסה החמה למשך חמש דקות, ואז יש ליישם את הדחיסה הקרה למשך חמש דקות, ואחריו חמש דקות נוספות של קומפרס חם.יש לחזור על כך בסך הכל 20 דקות.הדחיסה החמה צריכה להיות חמה מספיק כדי להיות נוחה אך לא חמה מדי מכיוון שזה עלול לגרום לשריפה.הדחיסה הקרה צריכה להיות קרת מספיק כדי להפחית נפיחות ולספק הקלה מחוסר תחושה.

תרופה 2: עיסוי

עיסוי יכול לעזור להפחית את הרדימות ברגליים ולשפר את זרימת הדם.העיסוי צריך להתחיל בחלק התחתון של הרגליים ולעבוד לעבר הירכיים.יש להשתמש בתנועות מעגליות קלות, ולבצע את העיסוי כמה דקות בכל פעם.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הקהות.

שאלות נפוצות על הסעדים של סבתא לחוסר תחושה בחלק מהרגל

ש: באיזו תדירות עלי למרוח קומפרס חם וקור?

ת: יש ליישם את הדחיסה החמה והקר בסך הכל 20 דקות בכל יום.

ש: כמה זמן עלי לעסות את האזור המושפע?

ת: העיסוי צריך להיעשות במשך כמה דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.

הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת להפחית את הקהות ברגליים ולשפר את איכות החיים עבור אלו הסובלים ממצב זה.COmpress ועיסוי הם שניים מהתרופות הפופולריות והשימושיות ביותר של סבתא.אמנם סעדים אלה אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי, אך הם יכולים לספק הקלה ולעזור בשיפור המצב.בנוסף, הבנת מה גורם לחוסר תחושה ברגליים ולנקוט בצעדים כדי לטפל בה, כמו שמירה על תזונה בריאה ולהתאמן באופן קבוע, יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים.

חוסר תחושה ברגליים הוא סימפטום שכיח של מצבים רפואיים רבים ויכול להיות לא נוח ולא נוח.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הקהות ולשפר את איכות החיים.הסעדים של סבתא, כמו קומפרסים חמים וקרים, הם שניים מהפופולריים והשימושיים ביותר.

למידע נוסף על קהות ברגליים , אנא בקרו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן