דף הבית » תרופות סבתא » צרידות – 7 הסעדים של סבתא הזמינים בבית ועם תוצאות מוכחות
dadaddddaa  ddadadddd dadc daddaad dddeddaddd ddddaa dda

צרידות – 7 הסעדים של סבתא הזמינים בבית ועם תוצאות מוכחות

צרידות – 7 הסעדים של סבתא הזמינים בבית ועם תוצאות מוכחות

אתה כבר לא צריך לדאוג לצרידות.יש כמה תרופות פשוטות וטבעיות שהועברו מדורות של סבתות שיכולות לעזור לך להחזיר את קולך.כאן נדון בשבעה מהתרופות הללו, וכיצד הם יכולים לעזור לך להתאושש מצד.

הוכח כי לכל תרופה השפעות חיוביות על צרידות אם משתמשים בהן כראוי.בנוסף, כל תרופה זמינה בקלות בבית, ואינך צריך לבזבז הרבה זמן או כסף כדי להשיג את התוצאות הדרושות לך.בואו נסתכל על שבע הסעדים עכשיו.

1.דבש ולימון

דבש ולימון הם שני מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להרגיע את גרונך ולהקל על צרידות.מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של מיץ לימון ומעט מים חמים.קח את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרונך ולהפחית את הצרידות.מוסיפים חצי כפית מלח לכוס מים חמים ומגרדים את התערובת למשך מספר דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להפחית את הצרידות.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים את התערובת הזו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

4.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולהפחית את הצרגנות.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושותים את התערובת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הצרידות.מערבבים כפית אחת של מיץ ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ושותים את התערובת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

6.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולהפחית את הצרידות.מערבבים כפית אחת של שורש מרשמלו מיובש עם כוס מים חמים ושותים את התערובת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולהפחית את הצרידות.מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקריץ עם כוס מים חמים ושותים את התערובת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם סובלים מצד, חשוב להישאר לחות.שתו הרבה מים לאורך כל היום כדי לסייע בשומן גרונכם ולהפחית את הדלקת.בנוסף, נסו להימנע משיחות במשך תקופות ארוכות ולהימנע מדברים בסביבות רמות.

לסיכום, צרידות יכולות להיות מעצבנות מאוד ולהקשות על התקשורת.עם זאת, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור להפחית את הצרידות.שבע הסעדים שנדונו במאמר זה זמינים בקלות בבית, והוכחו כי הם בעלי השפעות חיוביות על צרידות אם משתמשים בהן כראוי.

צרידות, או דלקת גרון, הוא מצב שכיח המשפיע על תיבת הקול, וכתוצאה מכך טון קולני או מתוח.אף על פי שזה יכול להיגרם על ידי מגוון דברים, כמו אלרגיות, עישון או אפילו הצטננות, סבתות יש סעדים מזמן שיכולים לעזור להקל על תסמיני הצרידות.במאמר זה נחקור 7 תרופות של סבתא שונות הזמינות בבית והוכחו כי הם עובדים עם שימוש נכון.

1.סירופ ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש הם שניהם תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.כאשר הם מעורבבים זה בזה, הם יוצרים סירופ שניתן ליטול דרך הפה כדי לעזור להפחית את הדלקת בגרון ומיתרי הקול.כדי להכין סירופ זה, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי וכפית דבש אחת עם כוס מים חמים.מערבבים עד שהדבש התמוסס לחלוטין ושותה את התערובת.זה מחדשניתן לקחת את מדי עד שלוש פעמים ביום.

2.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח משמש זה מכבר כתרופה טבעית לצרידות.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.ניתן לבצע תרופה זו עד שלוש פעמים ביום.

3.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב שניתן להשתמש בו כדי לסייע בטיפול בצרידות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, ערבבו כפית אחת של העשב המיובש עם כוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 15 דקות ואז מסננים את התערובת.שתו את התה עד פעמיים ביום.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל צרידות.זהו עשב אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את גירוי הגרון ולהפחית את הדלקת במיתרי הקול.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, ערבבו כפית אחת של העשב המיובש עם כוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 15 דקות ואז מסננים את התערובת.שתו את התה עד פעמיים ביום.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בצרגניות.הוא מלא בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כפית אחת של החומץ עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.ניתן לבצע תרופה זו עד שלוש פעמים ביום.

6.לימון ודבש

לימון ודבש הם שניהם תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל צרידות.כאשר הם מעורבבים זה בזה, הם יוצרים סירופ שניתן ליטול דרך הפה כדי לעזור להפחית את הדלקת בגרון ומיתרי הקול.כדי להכין סירופ זה, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי וכפית דבש אחת עם כוס מים חמים.מערבבים עד שהדבש התמוסס לחלוטין ושותה את התערובת.ניתן לקחת תרופה זו עד שלוש פעמים ביום.

7.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך פשוטה ויעילה לטיפול בצרידות.זה עוזר להפחית דלקת ולנקות את דרכי הנשימה, מה שמקל על הנשימה והדיבור.כדי להשתמש בשאיפת קיטור, הביאו סיר מים לרתיחה ואז הסרם מהאש.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הסיר, והקפידו להרחיק את הפנים לפחות שישה סנטימטרים מהקיטור.שאפו את הקיטור למשך חמש דקות ואז הסירו את המגבת.ניתן לבצע תרופה זו עד שלוש פעמים ביום.

מסקנה

סבתות החזיקו מזמן תרופות לצרידות הזמינות בבית והוכחו כי הן עובדות בשימוש נכון.במאמר זה חקרנו 7 תרופות של סבתא שונות שיכולות לעזור להקל על תסמיני הצרידות.תרופות אלה כוללות סירופ ג’ינג’ר ודבש, גרגר מי מלח, שורש מרשמלו, שורש ליקריץ, חומץ תפוחים, סירופ לימון ודבש ושאיפת קיטור.בעזרת השימוש הנכון בסעדים אלה, ניתן להקל על צרידות וניתן לשחזר את הקול.

שאלות נפוצות

ש: האם צרידות רציניות?

ת: צרידות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן