דף הבית » תרופות סבתא » צרידות – 7 הסעדים של סבתא הזמינים בבית ועם תוצאות מוכחות
dadaddddaa  ddadadddd dadc daddaad dddeddaddd ddddaa dda

צרידות – 7 הסעדים של סבתא הזמינים בבית ועם תוצאות מוכחות

צרידות – 7 הסעדים של סבתא זמינים בבית

צרידות יכולות להיות מטרד, אך חשוב מכך, זה יכול להיות סימן לבעיה בריאותית רצינית.חשוב להתייעץ עם רופא אם צרידות נמשכות יותר משבועיים.עם זאת, ישנם מספר תרופות ביתיות המשמשות שנים רבות עם תוצאות מוכחות.להלן 7 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לצרידות.

תה דבש ולימון

תה דבש ולימון הוא אחד התרופות הביתי הפופולריות ביותר לצרידות.הדבש עוזר לציפוי הגרון ולהפחית את הגירוי, ואילו הלימון עוזר לפרק ריר.להכנת התה, פשוט הוסף כפית דבש אחת ומיץ של חצי לימון לכוס מים חמים.מערבבים ושותים.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לצרידות.לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון.להכנת התה, פשוט הוסף כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 5 דקות, ואז מסננים ושותים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לצרידות.זה עוזר לפרק ריר ולהפחתת דלקת בגרון.כדי ליצור תרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.מערבבים ושותים.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה פשוטה אך יעילה לצרידות.המלח מסייע בפירוק הריר ולהפחתת הדלקת בגרון.להכנת הגרגר, פשוט מערבבים כפית אחת של מלח ים עם כוס מים חמים.לשטוף ולגרגר למשך 30 שניות ואז לירוק החוצה.

תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה נהדרת לצרידות.למנטה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון.להכנת התה, פשוט הוסף כפית אחת של עלי מנטה מיובשים לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 5 דקות, ואז מסננים ושותים.

פלפל קיין

קאיין פלפל הוא תרופה פופולרית לצרידות.זה עוזר להפחתת הדלקת בגרון.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים חמים.מערבבים ושותים.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה פופולרית לצרידות.זה עוזר לציפוי בגרון ולהפחית את הגירוי.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית אחת של שורש מרשמלו עם כוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 5 דקות, ואז מסננים ושותים.

טיפ ייחודי ומועיל

כשמשתמשים באחת מהתרופות הביתיות הללו לצרידות, חשוב לוודא שאתה שותה הרבה נוזלים.להישאר לחות הוא המפתח לסייע בהפחתת הדלקת בגרון ולעזור להיפטר מצדות.

צרידות הוא מצב מעצבן ולעתים קרובות כואב שאנשים רבים סובלים ממנו.אמנם קיימים טיפולים רפואיים, אך אנשים רבים מעדיפים לפנות לתרופות של סבתא שניתן להכין ולהשתמש בה בקלות בבית.להלן שבעה מהתרופות הביתיות הפופולריות והיעילות ביותר לצרידות ששימשו במשך דורות:

1.דבש ולימון

תרופה פופולרית לצרידות היא לערבב חלקים שווים דבש ומיץ לימון טרי.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום במשך מספר ימים עד שהצרידות שככה.תרופה זו מרגיעה את הגרון ומסייעת להפחתת הדלקת.אומרים שהוא גם מספק הקלה מסוימת מהכאב הקשור לצרידות.

2.כורכום

תרופה נוספת היא לערבב כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם.שתו תערובת זו מספר פעמים לאורך היום עד שהצרידות השתפרה.לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולספק הקלה מכאבי צרידות.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לצרידות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר טרי עם מגדלים בכוס מים חמים ושתו אותו מספר פעמים ביום.ידוע שג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי יעיל וזה יכול לעזור להפחית נפיחות בגרוןD לספק הקלה מסוימת מצד.

4.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לצרידות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש מרשמלו בכוס מים חמים.שתו את זה מספר פעמים ביום עד שהצרידות השתפרה.ידוע כי שורש המרשמלו הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות בגרון.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה ביתית יעילה לצרידות.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו מספר פעמים ביום.ידוע כי חומץ סיידר תפוחים הוא אנטי דלקתי יעיל ויכול לעזור להפחית נפיחות בגרון ולספק הקלה מסוימת מהכאב הקשור לצרידות.

6.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה ביתית פופולרית נוספת לצרידות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של זרעי חילבה בכוס מים חמים ושתה אותם מספר פעמים ביום.זרעי חילבה ידועים כאנטי-דלקתיים יעילים ויכולים לעזור להפחית דלקת בגרון ולספק הקלה מסוימת מהכאב הקשור לצרידות.

7.שום

שום הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לצרידות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית שום אחת בכוס מים חמים ושתה אותו מספר פעמים ביום.ידוע כי שום בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות בגרון ולספק הקלה מסוימת מהכאב הקשור לצרידות.

תוצאות מוכחות עם שימוש נכון

שבע הסעדים של סבתא אלה לצרידות הם קלים להכנה ולהשתמש בהם בבית.עם זאת, חשוב לזכור שהם אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי ויש להשתמש בהם רק בשילוב עם ייעוץ מקצועי.בשימוש נכון, תרופות ביתיות אלה יכולות לספק הקלה מצד ויכולות לעזור להפחית את אי הנוחות והכאב הקשורים למצב.

שאלות נפוצות

  • האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

    כן, תרופות אלה נחשבות בדרך כלל לבטוחות לשימוש.עם זאת, חשוב לזכור שאסור להשתמש בהם כתחליף לטיפול רפואי ויש להשתמש בהם רק בשילוב עם ייעוץ מקצועי.

  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

    עדיף להשתמש בתרופות אלה מספר פעמים ביום עד שהצרידות השתפרה.עם זאת, חשוב לזכור לעקוב אחר ההוראות על התרופה ולעולם לא לחרוג מהמינון המומלץ.

צרידות יכולות להיות מצב מעצבן וכואב, אך עם שבע הסעדים של סבתא אלה, ניתן למצוא קצת הקלה ולשפר את המצב.קל להכין את הסעדים הללו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן