דף הבית » תרופות סבתא » צרידות ושיעול – 23 תרופות אפקטיביות של סבתא לטיפול מהיר
dadaddddaa ddaddaddc  daadaddaddaa ddadaddddddaa dadc dad

צרידות ושיעול – 23 תרופות אפקטיביות של סבתא לטיפול מהיר

שיעול וצרידות: 23 הסעדים של סבתא לטיפול מהיר

ככל שמתקרב החורף, זה לא נדיר לחוות שיעול או צרידות יבשות ומתמשכות.אך אל תדאגו, ישנם טיפולים פשוטים ויעילים ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את הסימפטומים הללו.להלן 23 סעדים של סבתא שיעזרו להקל על אי הנוחות של שיעול וצרידות.

1.דבש

דבש שימש כתרופה טבעית לשיעול וצרידות במשך מאות שנים.מחקרים מראים כי דבש יכול להיות יעיל באותה מידה כמו תרופות לשיעול ללא מרשם.למעשה, מחקר אחד מצא כי דבש היה יעיל עוד יותר מדקסטרומתורפן, מרכיב נפוץ בתרופות שיעול רבות ללא מרשם.כדי להשתמש בדבש להקלה על שיעול וצרידות, פשוט קח כפית אחת של דבש גולמי ואורגני עד שלוש פעמים ביום.

2.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולהפחית שיעול יבש.לצרידות, נסה תה המיוצר עם שורש מרשמלו, שורש ליקוריץ, קליפת אלם חלקלקים ו/או מוללין.לשיעול יבש, נסה תה המיוצר עם מולין, קולטספוט, שורש ג’ינג’ר ו/או זרעי אניס.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בכפית 1 של כל עשב לכל כוס מים רותחים.תלול למשך 10-15 דקות, מתאמץ ותיהנה.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה הן לצרידות והן לשיעול.לשימוש, מערבבים 1-2 כפיות חומץ סיידר תפוחים עם 8 גרם מים חמים ודבש.שתו תערובת זו 3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.Steam

קיטור הוא דרך נהדרת לעזור לשחרר ריר ולהרגיע את כאב הגרון.לשימוש, פשוט מלאו קערה במים חמים ומהבילים.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה.נשמו את הקיטור למשך 10-15 דקות.

5.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לקול צרוד ולשיעול יבש.לשימוש, מערבבים 1 כפית מלח עם כוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

6.לימון ודבש

לימון ודבש הם שניהם תרופות יעילות לשיעול יבש וצרידות.לשימוש, פשוט מערבבים מיץ של לימון אחד עם 2 כפות דבש.שתו תערובת זו 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.מנטה

מנטה היא תרופה נהדרת לשיעול יבש וצרידות.מחקרים מראים ששאיפת שמן מנטה יכולה לעזור להפחית את השיעול.לשימוש, פשוט הוסיפו כמה טיפות שמן מנטה לקערת מים מהבילים ושאפו את הקיטור.

8.גרגר עם סודה לשתייה

גרגר עם סודה לשתייה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע גרון יבש.לשימוש, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

9.שום

שום הוא משווה טבעי, מה שאומר שהוא עוזר לשחרר ריר ולהפחית שיעול יבש.לשימוש, פשוט ללעוס כמה שיני שום או הוסף שום לארוחות.

10.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד משותף טבעי שיכול לעזור להפחית שיעול יבש וצרידות.לשימוש, פשוט הוסף כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר טרי לכוס מים רותחים ותן לתלול למשך 10 דקות.שתו תה זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה נהדרת לשיעול יבש וצרידות.לשימוש, פשוט הוסף כפית שורש מרשמלו לכוס מים רותחים.תן לתלול למשך 10 דקות, לסננות ולשתות כתה.

12.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה נהדרת נוספת לצרידות ושיעול יבש.לשימוש, פשוט הוסף 1 כפית שורש ליקוריץ לכוס מים רותחים.תן לתלול למשך 10 דקות, לסננות ולשתות כתה.

סיכום

במאמר זה אנו דנים ב -23 תרופות אפקטיביות של סבתא שניתן להשתמש בהן לטיפול בצרגנות ולשתעל במהירות.אנו מסתכלים על התרופות השונות והשפעותיהם על הגוף, כמו גם את החשיבות של השימוש בהם נכון.אנו דנים גם בשאלות נפוצות קשורות על צרידותולשתעל ולשלב קישור להגדרת Wikipedia.org.

הסעדים של סבתא לטיפול מהיר

סבתות משתמשות בתרופות לטיפול בצרידות ושיעול מזה זמן רב.סעדים אלה יעילים לרוב, אך יש להשתמש בהם נכון כדי להיות יעילים.כאן אנו מסתכלים על 23 מהתרופות הללו והשפעותיהם על הגוף.

1.מיץ לימון ודבש

מיץ לימון ודבש משמשים לעתים קרובות יחד לטיפול בצרגניות ושיעול.מיץ הלימון עוזר לפרק את הריר הגורם לצרידות ולשיעול, בעוד שהדבש מרגיע את הגרון ומסייע בהפחתת הדלקת.

2.שום

שום הוא תרופה פופולרית נוספת לצרידות ושיעול.שום מכיל תרכובת הנקראת אליצין, שנחשבת להיות אחראית לתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.אכילת שום באופן קבוע יכולה לסייע בהפחתת צרידות ושיעול.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לצרידות ושיעול.ג’ינג’ר מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.ניתן לצרוך אותו כתה או לקחת אותו בצורה קפסולה.

4.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית נוספת לצרידות ושיעול.הכורכום מכיל מרכיב פעיל בשם כורכומין, שנחשב להיות אחראי לתכונותיו האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות.נטילת כורכום באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את צרידות השיעול והשיעול.

5.גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם תרופה יעילה לצרידות ושיעול.המלח עוזר להרוג כל חיידקים שעשויים להיות בגרון, ואילו המים החמים עוזרים להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.

6.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית נוספת לצרידות ושיעול.הבצל מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.נטילת מיץ בצל באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את צרידות השיעול והשיעול.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לצרידות ושיעול.החומץ מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.נטילת חומץ תפוחים באופן קבוע יכולה לסייע בהפחתת צרידות ושיעול.

8.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה פופולרית נוספת לצרידות ושיעול.השמן מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.נטילת שמן אקליפטוס באופן קבוע יכולה לסייע בהפחתת צרידות ושיעול.

9.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה פופולרית נוספת לצרידות ושיעול.הפלפל מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.נטילת פלפל קאיין באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את צרידות השיעול.

10.ליקריץ

ליקריץ הוא תרופה פופולרית נוספת לצרידות ושיעול.הליקריץ מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.נטילת ליקריץ באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את צרידות השיעול והשיעול.

11.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה פופולרית נוספת לצרידות ושיעול.השורש מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.נטילת שורש מרשמלו באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את צרידות השיעול והשיעול.

12.חילבה

חילבה היא תרופה פופולרית נוספת לצרידות ושיעול.החילבה מכילה תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.נטילת חילבה באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את הצרגנות והשיעול.

13.טימין

טימין הוא תרופה פופולרית נוספת לצרידות ושיעול.התימין מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.נטילת טימין באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את צרידות השיעול והשיעול.

14.אורגנו

אורגנו היא תרופה פופולרית נוספת לצרידות ושיעול.האורגנו מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן