דף הבית » תרופות סבתא » ידיים יבשות – 6 תרופות סבתות טבעיות וטבעיות
dddddd dddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa dddda

ידיים יבשות – 6 תרופות סבתות טבעיות וטבעיות

מה גורם לידיים יבשות?

ידיים יבשות יכולות להיות סימן למספר דברים, פשוט לא לשתות מספיק מים וכלה במצב עור כמו אקזמה.גורמים אחרים לידיים יבשות כוללים שטיפה תכופה, גורמים סביבתיים, הזדקנות ומצבים רפואיים.לא משנה מה הסיבה, ידיים יבשות יכולות להיות לא נוחות ומביכות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע וללחות ידיים יבשות.

6 תרופות טבעיות וסבתות לידיים יבשות

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אחד התרופות הטבעיות הטובות ביותר לידיים יבשות.הוא עשיר בחומצות שומן, המסייעות בהזנת העור ולהתייבש.כדי להשתמש בשמן קוקוס לידיים יבשות, פשוט לעסות כמות קטנה לידיים עד שהוא נספג במלואו.אתה יכול גם להשתמש בו כטיפול בן לילה על ידי החלתו על הידיים שלך לפני השינה ולבישת כפפות כותנה בזמן שאתה ישן.

2.שמן זית

שמן זית הוא עוד תרופה טבעית מצוינת לידיים יבשות.הוא ארוז בנוגדי חמצון, המסייעים בהגנה על העור מפני נזק סביבתי.כדי להשתמש בשמן זית לידיים יבשות, פשוט לעסות כמות קטנה לידיים עד שהוא נספג במלואו.אתה יכול גם לערבב אותו עם כמה טיפות של שמנים אתרים כמו לבנדר או קמומיל לקבלת יתרונות נוספים.

3.דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי ואנטיספטי המסייע בהזנת ידיים יבשות ולהרטיב.כדי להשתמש בדבש לידיים יבשות, פשוט מערבבים חלקים שווים של דבש ומים פושרים ומרחים אותו על הידיים.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי המסייע להרגעת ידיים יבשות.כדי להשתמש בו, פשוט למרוח שכבה דקה של ג’ל אלוורה על הידיים ועסה אותה עד שהיא נספגת במלואה.אתה יכול גם להשתמש בו כטיפול בן לילה על ידי החלתו על הידיים שלך לפני השינה ולבישת כפפות כותנה בזמן שאתה ישן.

5.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי המסייע בהסרת תאי עור מתים ולהרטיב ידיים יבשות.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כוס שיבולת שועל עם מספיק מים חמים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על הידיים שלך, השאר אותו למשך 10 דקות ואז שוטף במים חמים.

6.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית מצוינת לידיים יבשות.הוא עמוס בפרוביוטיקה, המסייעים להזין ולהתייבש את העור.כדי להשתמש ביוגורט לידיים יבשות, פשוט מערבבים כף יוגורט עם כפית דבש ועסה אותו לידיים.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

טיפ מועיל:

כדי לשמור על ידיים לחות ולמנוע יובש, הקפידו ללבוש כפפות בעת ביצוע כל סוג של ניקוי או שטיפת כלים.זה יגן על הידיים שלך מפני הכימיקלים הקשים במוצרי ניקוי וימנע מהם לייבוש.

חלק 2: תרופות טבעיות וסבתות לטיפול בידיים יבשות

זה יכול להיות קשה למצוא את הזמן והכסף לטיפול בידיים יבשות עם קרמים וקרמים יקרים.למרבה המזל, כמה מהתרופות העתיקות בעולם נמצאות כאן כדי לעזור.התרופות הטבעיות והסבתות הללו לידיים יבשות הם נוחים, קלים לשימוש, והם קיימים במשך דורות.להלן כמה מהתרופות הטובות ביותר לטיפול בידיים יבשות.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לידיים יבשות.זה נהדר לריפוי וללחות עור יבש וסדוק.הוא עשיר בחומצות שומן שיכולות לעזור לנעול לחות ולהגן על העור מפני נזק נוסף.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמות קטנה של שמן קוקוס לידיים מספר פעמים ביום ועליך להתחיל לראות שיפור.

2.דבש

דבש ידוע זה מכבר בתכונות הריפוי שלו והוא נהדר לטיפול בידיים יבשות.הסוכרים הטבעיים בדבש יכולים לעזור לפילינג בעדינות את העור ולהסיר תאי עור יבשים ומתים.זהו גם חומר הומנט טבעי, שמשמעותו שהוא יכול לעזור למשוך לחות לעור כדי לשמור עליו לחות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית דבש עם כף שמן זית ועיסוי בידיים שלךוהשאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.אלוורה

אלוורה היא תרופה נהדרת לטיפול בידיים יבשות.הוא עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו שיכולות לעזור להרגיע ולהזין את העור.זהו גם אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמות קטנה של ג’ל אלוורה לידיים ולהשאיר אותה במשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.אבוקדו

אבוקדו הוא תרופה טבעית נהדרת לטיפול בידיים יבשות.הוא עשיר בחומצות שומן חיוניות שיכולות לעזור להזין ולהגן על העור.הוא מכיל גם ויטמינים A, D ו- E שיכולים לעזור בתיקון ולחדש את העור.כל שעליך לעשות הוא לחוות חצי אבוקדו ולעסות אותו לידיים שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.חלב

חלב הוא תרופה טבעית נהדרת לטיפול בידיים יבשות.הוא מכיל חומצה לקטית שיכולה לעזור לפילינג בעדינות את העור ולהסיר תאי עור מתים.הוא עשיר גם בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להזין את העור.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף חלב עם כפית דבש ועסה לידיים שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית נהדרת לטיפול בידיים יבשות.הוא עשיר בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להרגיע ולהזין את העור.זהו גם חומר הומנט טבעי שיכול לעזור למשוך לחות לעור.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף שיבולת שועל עם כפית דבש ועסה לידיים שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

התרופות הטבעיות והסבתות הללו לידיים יבשות הן פשוטות, סבירות ויעילות.הם יכולים לעזור לרפא ולהגן על העור, תוך מתן הקלה מאי הנוחות של ידיים יבשות.נסה אחד או יותר מהתרופות הללו ועליך להתחיל לראות שיפור בשום זמן.

שאלות נפוצות

  • מהם התרופות הטובות ביותר לטיפול בידיים יבשות?

    התרופות הטובות ביותר לטיפול בידיים יבשות הם שמן קוקוס, דבש, אלוורה, אבוקדו, חלב ושיבולת שועל.

  • האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

    כן, התרופות הללו כולן טבעיות ובטוחות לשימוש.

  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

    עליך להשתמש בתרופות אלה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סיכום

ידיים יבשות יכולות להוות מטרד אמיתי, אך למרבה המזל יש כמה תרופות טבעיות וסבתות שיכולות לעזור להרגיע ולהגן על העור.שמן קוקוס, דבש, אלוורה, אבוקדו, חלב ושיבולת שועל הם כולם אפשרויות נהדרות לטיפול בידיים יבשות.הם נוחים, קלים לשימוש ויש להם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן