דף הבית » תרופות סבתא » צרידות – 10 תרופות של סבתא להכנה מהירה ויעילה
dadaddddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbdad dedddad ddda

צרידות – 10 תרופות של סבתא להכנה מהירה ויעילה

צרידות: 10 תרופות של סבתא להקלה מהירה ויעילה

צרידות היא מצב שיכול להשפיע על כל אחד, הנגרם לרוב על ידי מצב בסיסי כמו אלרגיות, דלקת גרון או ריפלוקס חומצי.זה יכול להקשות על דיבור, לשיר או אפילו לאכול.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות פשוטות שניתן להשתמש בהן כדי להקל במהירות וביעילות.להלן 10 תרופות של סבתא שיכולות לעזור להחזיר אותך למסלול.

1.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא דרך פשוטה ויעילה להקל על הצרידות.מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולנקות ריר מהגרון.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.לשתות שפע נוזלים

שתיית שפע של נוזלים חיונית לשמירה על גרון לחי וצלול.מים, תה ונוזלים חמים אחרים יכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.הימנע ממשקאות קרים מכיוון שהם יכולים לגרום לגרון להיות מודלק יותר.

3.הימנע מגירויים

גירויים כמו עשן, אבק וריחות חזקים יכולים להחמיר את תסמיני הצרידות.הימנעות מאלה יכולה לעזור להפחית דלקת ולפנות את הגרון.

4.קח שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולנקות ריר מהגרון.הרתיחו סיר מים, מוציאים אותו מהאש ומוסיפים כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.השתמש בדבש ולימון

דבש ולימון הם תרופות טבעיות עוצמתיות לצרידות.מערבבים כף דבש עם מיץ של חצי לימון ושותים אותו מספר פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולפנות את הגרון.

6.גרגר עם חומץ תפוחים

גרגר עם חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות ריר מהגרון.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.השתמש בתה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ליקוריץ ושורש מרשמלו יכולים לעזור להפחית דלקת ולנקות ריר מהגרון.תלול כפית אחת של העשב בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום.

8.נסה ג’ינג’ר ודבש

זנגביל ודבש יכולים לשמש יחד כדי לעזור להפחית את הדלקת וניקוי הריר מהגרון.מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד עם כף דבש ואוכלים אותו מספר פעמים ביום.

9.לשתות חלב שקדים

חלב שקדים הוא מקור נהדר לוויטמין E, שיכול לעזור להפחית דלקת וניקוי ריר מהגרון.שתו כוס חלב שקדים מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.לאכול כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית דלקת וניקוי ריר מהגרון.הוסף כפית כורכום לכוס חלב חם ושותה אותו מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל: השתמש במכונת אדים

שימוש במכונת אדים בבית או במשרד יכול לעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את הדלקת בגרון.זה יכול לעזור להקל על צרגנות ולקדם ריפוי.

צרידות יכולות להיות מצב מתסכל ולא נוח, אך עם הסעדים הנכונים ושינויי אורח החיים, ניתן לטפל בו במהירות וביעילות.נסה כמה מהתרופות הפשוטות של סבתא אלה כדי לעזור להקל על הצרידות שלך ולחזור לדבר, לשיר ולאכול בקלות.

הסעדים של סבתא: טיפולי צרידות מהירים וקלים

צרידות היא סימפטום שכיח לבעיות נשימה עליונות רבות, כמו דלקת גרון, ויכול להיגרם על ידי כל דבר, החל משימוש יתר בקול לאלרגיות או אפילו זיהום.לרוב, צרידות היא נושא זמני שניתן לתקן בטיפולים פשוטים.להלן 10 תרופות של סבתא להכנה מהירה ויעילה כדי לעזור להחזיר את קולך לכושר.

1.תנוח את הקול שלך

השלב הראשון בטיפול בצרידות הוא לנוח את קולך.המשמעות היא הימנעות מדיבורים ככל האפשר ולהימנע מלדבר בגוונים רועשים או גבוהים.מתסכל ככל שיהיה, חשוב לאפשר לקפלים הקוליים שלך לרפא ולהתאושש לפני שתמתח עליהם עוד יותר.

2.לשתות שפע נוזלים

להישאר לחות חיוני לטיפול בצרידות.שתיית שפע נוזלים עוזרת לשמור על גרונך ומיתרי הקול שלך, מה שמסייע להקל על המתח עליהם.מים הם הבחירה הטובה ביותר, אך גם תה צמחים, מרקים חמים ומיצי פירות יכולים לעזור גם כן.

3.הימנע מגירויים

עישון, אלכוהול וכימיקלים מסוימים יכולים לגרות את הגרון ולגרום לצרידות.הימנעות מגירויים אלה היא חלק מהותי בטיפול בצרידות.בנוסף, נסו להימנע מסביבות עם אוויר יבש או מאובק.

4.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את גרונך.כדי להכין את הפיתרון, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים, ואז לגרגר למשך מספר שניות לפני יריקה החוצה.חזור על מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.אדים את גרונך

שאיפת קיטור יכולה לעזור לשחרר ריר ולהפחית את הדלקת.הרתיחו סיר מים, ואז הוציאו אותו מהאש ועורפו מגבת מעל הראש.נשען מעל הסיר כך שהפנים שלך קרובות לאדים ונושמות נשימות איטיות ועמוקות.

התרופות הנוספות של סבתא לריודה

6.השתמש בדבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם מרכיבים טבעיים עם תכונות מרגיעות.מערבבים 1 כפית דבש עם כפית מיץ לימון וכוס מים חמים.שתו תערובת זו 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.לשתות חלב חם וכורכום

חלב חם וכורכום ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי דלקתיות.מערבבים 1 כפית כורכום בכוס חלב חם ושותים את התערובת הזו לפני השינה.זה עוזר להרגיע את גרונך ולהפחית את הדלקת.

8.השתמש בחומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מרכיב טבעי נוסף עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים את התערובת הזו מספר פעמים ביום.

9.למצוץ לימון

יניקת לימון יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.חותכים לימון לפרוסות ומוצצים אותם לאורך כל היום.זה עוזר להפחית את הגירוי ושומר על גרון השומן.

10.להתקלח חם

התקלחות חמה עוזרת לשחרר ריר ולהפחתת דלקת.המים החמים והאדים עוזרים להרגיע את גרונכם ולשחרר כל ריר הצטברות.

סיכום

צרידות היא סימפטום שכיח לבעיות נשימה עליונות רבות, כמו דלקת גרון, ויכול להיגרם על ידי כל דבר, החל משימוש יתר בקול לאלרגיות או אפילו זיהום.לרוב, צרידות היא נושא זמני שניתן לתקן בטיפולים פשוטים.הסעדים של סבתא להכנה מהירה ויעילה כוללים מנוחה של קולך, שתיית שפע נוזלים, הימנעות מגרירים, גרגר עם מי מלח, אידוי גרונך, שימוש בדבש ולימון, שתיית חלב חם וכורכום, בעזרת חומץ תפוחים, יניקה על לימון,ומתקלח חם.

שאלות נפוצות

ש: כמה זמן לוקח לצרידות להיעלם?

ת: משך הזמן שלוקח לצרידות להיעלם תלוי בסיבה הבסיסית.אם הסיבה היא זיהום או שימוש יתר בקול, בדרך כלל זה לוקח לפחות א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן