דף הבית » תרופות סבתא » צרבת חמורה – 24 תרופות סבתות בריאות וטבעיות
dadaddaa ddeddad  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa ddddad

צרבת חמורה – 24 תרופות סבתות בריאות וטבעיות

צרבת חמורה: 24 תרופות סבתא בריאה וטבעית
צרבת היא בעיה שכיחה וכואבת שיכולה להשפיע על אנשים רבים.זה נגרם כתוצאה מתחושת השריפה בחזה ולעתים קרובות מלווה בטעם חמוץ בפה.צרבת יכולה לנוע בין קלה לחמורה ועלולה לדרוש טיפול רפואי אם התסמינים הופכים לבלתי נסבלים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות הקשורה לצרבת.סבתות הסתמכו זה מכבר על תרופות טבעיות כדי להקל על כאב הצרבת.להלן 24 תרופות של סבתא בריאה וטבעית להקלה על צרבת קשה.

H2: שינויים בתזונה

אחת הדרכים הטובות ביותר להקל על אי הנוחות של צרבת היא לבצע שינויים בתזונה שלך.הימנעות ממזונות עשירים במזונות שומן ומתובלים יכולה לעזור להפחית את עוצמת הצרבת.אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר יכולה גם לעזור.בנוסף, שתיית הרבה מים לאורך היום יכולה לעזור לשטוף את החומצה הגורמת לתחושת הבריבה.

H2: תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להקל על תסמיני צרבת.תה ג’ינג’ר יעיל במיוחד בטיפול בצרבת.זה עוזר להפחית דלקת ויכול להרגיע את הבטן.תה קמומיל הוא גם תרופה פופולרית לצרבת.זה עוזר להפחית את רמות החומצה ויכול לעזור להפחית את תחושת השריפה.

H3: טיפ מועיל

לקבלת דחיפה נוספת של הקלה, הוסף כפית דבש לכוס תה הצמחים שלך.ידוע שדבש מסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות של צרבת ויכול לספק הקלה מהירה.

H2: סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה משק בית נפוצה לצרבת.זה עוזר לנטרל את חומצת הקיבה הגורמת לתחושת השריפה.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה לכוס מים ושתייה.סודה לשתייה היא תרופה בטוחה ויעילה לצרבת, אך אין להשתמש בה במשך יותר משבועיים.

H2: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לצרבת.זה עוזר לאזן את רמות החומצה בקיבה ויכול לעזור להפחית את תחושת השריפה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים ושתייה אחת.

H2: מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית נוספת לצרבת.זה עוזר להפחית את כמות החומצה בקיבה ויכול לעזור להפחית את תחושת הבריבה.כדי להשתמש במיץ אלוורה, מערבבים כפית אחת של מיץ אלוורה עם כוס מים ושתייה אחת.

H2: זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה מסורתית לצרבת.הם עוזרים להפחית את החומציות בבטן ויכולים לספק הקלה מהירה.כדי להשתמש בזרעי שומר, לעסו כפית אחת של זרעי שומר לאחר הארוחות.

H2: ליקוריץ

ליקריץ הוא תרופה טבעית פופולרית לצרבת.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול להפחית את תחושת השריפה.כדי להשתמש בשושן, לעסו כפית אחת של שורש ליקריץ לאחר הארוחות.

H2: DGL (Deglycyrrhiziled Licorice)

DGL (DEGLYCYRRHIZILINILED LICORICE) הוא סוג של ליקוריץ שמנוסח במיוחד להיות עדין יותר על הבטן.זוהי תרופה פופולרית לצרבת מכיוון שהיא מסייעת להפחתת דלקת ויכולה להפחית את תחושת הבריבה.כדי להשתמש ב- DGL, לעסו כפית אחת של DGL לאחר הארוחות.

H2: קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית פופולרית לצרבת.זה עוזר להפחית את רמות החומצה ויכול לעזור להפחית את תחושת השריפה.כדי להשתמש בקמומיל, תלול כפית קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

H2: שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית פופולרית לצרבת.זה עוזר להפחית את רמות החומצה ויכול לעזור להפחית את תחושת השריפה.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

H2: אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה מסורתית לצרבת.זה עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור להפחית את תחושת השריפה.כדי להשתמש ב- ELM חלקלק, מערבבים כפית אחת של אבקת אבקת חלקלקים עם כוס מים ושתייה אחת.

H2: כורכום

כורכום הואתרופה מסורתית לצרבת.זה עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור להפחית את תחושת השריפה.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים ושתייה אחת.

H2: חלב

חלב הוא תרופה נפוצה לצרבת.זה עוזר לנטרל את החומצה בקיבה ויכול לספק הקלה מהירה.כדי להשתמש בחלב, שתו כוס אחת של חלב קר לאחר

הבנת הגורמים לצרבת קשה

צרבת קשה היא מצב שכיח שיכול להשפיע על גברים ונשים כאחד בכל הגילאים.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אכילת יתר, אכילת סוגים מסוימים של מזונות, עישון, שתיית יותר מדי אלכוהול ולקיחת תרופות מסוימות.חשוב להבין את הגורמים לצרבת קשה כדי למצוא את הטיפול היעיל ביותר.

הגורם השכיח ביותר לצרבת קשה הוא ריפלוקס חומצי, המתרחש כאשר חומצת הקיבה נעה מגבה את הוושט.זה יכול לגרום לכאב ולחיושות שריפה בחזה ובגרון, כמו גם טעם חמוץ או מרה בפה.גורמים אחרים לצרבת חמורים יכולים לכלול לחץ, תרופות מסוימות ובקע היאטל.

24 הסעדים של סבתא בריאה וטבעית עבור צרבת קשה

כשמדובר בטיפול בצרבת קשה, ישנם הרבה תרופות של סבתא טבעית ובריאה שיכולות להביא להקלה.להלן 24 מהתרופות הטבעיות הטובות ביותר עבור אלו הסובלים מצרבת קשה:

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לטיפול בצרבת.זה עוזר להפחית את כמות החומצה בקיבה וניתן לקחת אותו בצורה של תה או לאכול גולמי.אתה יכול גם להשתמש בשמן אתרי ג’ינג’ר כדי לעסות את שטח החזה שנפגע על ידי צרבת.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לצרבת קשה.זה עוזר לאזן את רמות החומצה בקיבה וניתן לקחת אותו כמשקה או להוסיף למזון.שתיית כוס מים מעורבבת עם שתי כפיות של חומץ תפוחים לפני הארוחות יכולה לעזור להפחית את צרבת.

3.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית לצרבת המסייעת להפחתת דלקת ולהרגיע את תחושת הבריבה בחזה.זה יכול להילקח כמשקה או להוסיף אותו לאוכל.חשוב לציין כי אין לקחת אלוורה אם אתה בהריון או מניקה.

4.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית לצרבת המסייעת להפחתת הדלקת ולקדם הרפיה.ניתן לקחת אותו כמשקה חם או קר.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש לקחת זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית לצרבת המסייעת בנטרול חומצת קיבה ולהפחתת תחושות שריפה בחזה.ניתן לקחת אותו בצורה של משקה על ידי ערבוב כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים קרים.

6.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה טבעית לצרבת המסייעת להפחתת דלקת ולהקל על הכאב.ניתן לקחת אותו בצורה של תה או בצורה קפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש לקחת זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית לצרבת המסייעת להפחתת דלקת ולקדם ריפוי.ניתן לקחת אותו בצורה של תה או בצורה קפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש לקחת זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

8.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית לצרבת המסייעת להפחתת דלקת ולהרגיע את תחושת הבריבה בחזה.ניתן לקחת אותו בצורה של תה או בצורה קפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש לקחת זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

9.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה טבעית לצרבת המסייעת להפחתת דלקת ולקדם ריפוי.ניתן לקחת אותו בצורה של תה או בצורה קפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש לקחת זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

10.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית לצרבת שעוזרתS כדי להפחית דלקת ולהרגיע את תחושת הבריבה בחזה.ניתן לקחת אותו בצורה של תה או בצורה קפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש לקחת זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

11.אלם חלקלק

אלם חלקלק

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן