דף הבית » תרופות סבתא » מה לעשות נגד צרבת – 24 תרופות סבתות טבעיות ומקובלות ברחבי העולם

מה לעשות נגד צרבת – 24 תרופות סבתות טבעיות ומקובלות ברחבי העולם

צרבת היא סוגיית עיכול נפוצה העלולה לגרום לתחושות שריפה בחזה או בגרון.לעתים קרובות זה נגרם כתוצאה מאכילת מזונות מסוימים, שתיית אלכוהול ונטילת תרופות מסוימות.אמנם צרבת יכולה להיות לא נוחה, אך ישנם הרבה תרופות סבתות טבעיות ומקובלות ברחבי העולם שיכולות לעזור להקל עליה.במאמר זה נדון ב -24 מהם וכיצד להשתמש בהם כראוי.

קח ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לבעיות עיכול רבות, כולל צרבת.יש לזה השפעה מרגיעה על מערכת העיכול ויכולה לעזור להרגיע את תחושת הבריבה הקשורה לצרבת.אתה יכול לקחת ג’ינג’ר בצורות רבות, כמו תה ג’ינג’ר, כמוסות או אבקת ג’ינג’ר.

שתו תה קמומיל
תה קמומיל הוא תרופה טבעית פופולרית לבעיות עיכול.יש לו תכונות מרגיעות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לצרבת.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולקדם ריפוי.

אכלו שקדים
שקדים הם מקור נהדר לשומנים וחלבונים בריאים, שיכולים לעזור להפחית את צרבת.הם יכולים גם לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולקדם ריפוי.אכילת קומץ שקדים ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

הגדל את צריכת הסיבים שלך
הגדלת צריכת המזונות העשירים בסיבים יכולה לעזור להפחית את צרבת.סיבים מסייעים לספוג עודף חומצה בקיבה ויכולים לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לצרבת.אכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים, יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

לאכול בננות
בננות הן מקור נהדר לסיבים ויכולים לעזור להפחית את תסמיני צרבת.הם מכילים גם נוגדי חומצה טבעיים, שיכולים לעזור להרגיע את התחושה הבוערת הקשורה לצרבת.אכילת בננה ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

קח חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לבעיות עיכול רבות, כולל צרבת.יש לו טעם חומצי, שיכול לעזור לנטרל את חומצת הקיבה ולהפחית את תחושת השריפה הקשורה לצרבת.נטילת כף אחת של חומץ תפוחים מעורבב עם כוס מים ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

אכלו יוגורט
יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ולקדם ריפוי.בנוסף, זה יכול לעזור להרגיע את תחושת השריפה הקשורה לצרבת.אכילת כוס יוגורט ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

קח סודה לשתייה
סודה לשתייה היא תרופה טבעית פופולרית לבעיות עיכול רבות, כולל צרבת.הוא מכיל ביקרבונט, שיכול לעזור לנטרל את חומצת הקיבה ולהפחית את תחושת השריפה הקשורה לצרבת.נטילת כפית אחת של סודה לשתייה מעורבבת עם כוס מים ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

שתה חלב
שתיית כוס חלב יכולה לעזור להרגיע את תחושת השריפה הקשורה לצרבת.חלב מכיל סידן, שיכול לעזור לנטרל את חומצת הקיבה ולהפחית את תחושת השריפה.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולקדם ריפוי.

הגדל את צריכת הוויטמין C שלך
הגדלת צריכת המזונות העשירים בוויטמין C יכולה לעזור להפחית את צרבת.ויטמין C מסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול ויכול לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לצרבת.אכילת מזונות עשירים בוויטמין C, כמו פירות הדר, עגבניות וירקות עליים, יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

השתמש בשמנים אתרים
שמנים אתריים, כמו לבנדר ומנטה, יכולים לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לצרבת.הם יכולים גם לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולקדם ריפוי.שימוש בכמה טיפות של שמן אתרי בכוס מים ביום יכול לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

לאכול שורש ליקריץ
שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית פופולרית לבעיות עיכול רבות, כולל צרבת.זה יכול לעזור להרגיע את תחושת השריפה הקשורה לצרבת אND יכול גם לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ולקדם ריפוי.אכילת כמה חתיכות שורש ליקריץ ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

ללעוס מסטיק
מסטיק לעיסה יכול לסייע בהפחתת תחושת השריפה הקשורה לצרבת.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולקדם ריפוי.לעיסת חתיכת מסטיק ללא סוכר ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

לאכול שומר
שומר הוא תרופה טבעית פופולרית לסוגיות עיכול רבות, כולל צרבת.יש לזה השפעה מרגיעה על מערכת העיכול ויכולה לעזור להרגיע את תחושת הבריבה הקשורה לצרבת.אכילת כמה חתיכות שומר ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

קח אלם חלקלק
Elm החלקלק הוא תרופה טבעית פופולרית לבעיות עיכול רבות, כולל צרבת.יש לזה השפעה מרגיעה על מערכת העיכול ויכולה לעזור להרגיע את תחושת הבריבה הקשורה לצרבת.לקחת טיפים וטריקים

להימנעות מצרבת

צרבת היא סוגיית עיכול נפוצה שיכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות סבתות טבעיות ומקובלות ברחבי העולם שיכולות לעזור להפחית ואף למנוע צרבת.להלן 24 תרופות סבתות טבעיות ומקובלות ברחבי העולם שיכולות לעזור בצרבת.

1.הימנע מאוכל חריף

ידוע כי אוכל חריף מפעיל צרבת אצל אנשים מסוימים, אז נסו להימנע מהם במידת האפשר.אם אתה בוחר לאכול אוכל חריף, יתכן ויועיל לקרר את החריפות על ידי הוספת חלב, יוגורט או מוצרי חלב אחרים.

2.אכלו ארוחות קטנות יותר

אכילת ארוחות גדולות יכולה להפעיל לחץ נוסף על הקיבה, מה שעלול להוביל לצרבת.אכילת ארוחות קטנות יותר ותדירות יותר יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולמזער את הסיכון לצרבת.

3.הימנע ממזון טריגר

מזונות מסוימים יכולים לעורר צרבת אצל אנשים מסוימים.מזונות טריגר נפוצים כוללים סודה, פירות הדרים, שוקולד, קפאין ועגבניות.יכול להיות מועיל לשמור על יומן מזון כדי לזהות אילו מזונות מפעילים את צרבתך.

4.הימנע מאכילה מאוחרת בלילה

אכילה מאוחרת בלילה יכולה להפעיל לחץ נוסף על הקיבה ויכולה להגביר את הסיכון לצרבת.נסה לסיים לאכול לפחות שעתיים -שלוש לפני השינה.

תרופות טבעיות לצרבת

בנוסף לטיפים לעיל, ישנם גם מספר תרופות טבעיות ששימשו כדי לעזור בצרבת.להלן 24 תרופות סבתות טבעיות ומקובלות ברחבי העולם שעשויות לעזור בצרבת:

  • חומץ תפוחים
  • ג’ינג’ר
  • סודה לשתייה
  • מיץ אלוורה
  • זרעי שומר
  • שורש ליקוריץ
  • שמיר
  • תה קמומיל
  • כמון
  • מנטה
  • חרדל
  • כורכום
  • שום
  • פלפל קאיין
  • זרעי קארוויי
  • הל
  • תה ג’ינג’ר
  • נביחת אלם חלקלקה
  • חומוס
  • מיץ לימון
  • זרעי סלרי
  • כוסברה
  • מיץ פפאיה
  • דבש

מסקנה

צרבת יכולה להיות מצב לא נוח ואף כואב, אך היא לא חייבת להיות בלתי ניתנת לניהול.על ידי ביצוע העצות והטריקים שלמעלה, כמו גם לנסות כמה תרופות סבתות טבעיות ומקובלות ברחבי העולם, ניתן לצמצם או אפילו למנוע צרבת.

שאלות נפוצות

מהי התרופה הטבעית הטובה ביותר לצרבת?

אין תשובה אחת מתאימה לכולם לשאלה זו שכן גופם וטריגרי כולם שונים.עם זאת, חלק מהתרופות הטבעיות הנפוצות ביותר לצרבת כוללות חומץ תפוחים, ג’ינג’ר, סודה לשתייה, מיץ אלוורה וזרעי שומר.

האם צרבת היא מצב קשה?

ברוב המקרים, צרבת אינה מצב קשה.עם זאת, אם אתה חווה צרבת על בסיס תכוף או חמור, חשוב לדבר עם הרופא שלך מכיוון שזה יכול להיות סימן למצב בסיסי חמור יותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן