דף הבית » תרופות סבתא » ציפוי – 7 תרופות סבתות ישנות ומומלצות

ציפוי – 7 תרופות סבתות ישנות ומומלצות

ריר: התרופה של סבתא ותיקה ומומלצת

הצפייה היא גירוש הריר והפרשות אחרות מדרכי הנשימה.זהו תהליך גוף רגיל והכרחי לשמירה על ריאות בריאות.במשך מאות שנים המליצו על סבתות תרופות ביתיות שונות כדי לעזור להקל על הצטיינות ולהקל על שיעול.להלן שבעה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר.

מותק ולימון

דבש ולימון הם שניים מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לתיקון.השילוב של דבש ולימון עוזר לצבוע את הגרון ולהרגיע את הגירוי, ואילו התכונות האנטיבקטריאליות הטבעיות והאנטי דלקתיות של דבש יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את כמות הריר המיוצר.כדי להכין תרופה ביתית, פשוט מערבבים מיץ של לימון אחד עם כף דבש וגרגר עם התערובת.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לתיקון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות טבעיות ויכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.כדי ליצור תרופה, הרתיחו חתיכת ג’ינג’ר קטנה במים למשך כעשר דקות ואז מסננים את הנוזל.מוסיפים כף דבש ושותה אותו חם, 2-3 פעמים ביום.

מי מלח

מי מלח שימשו זה מכבר כתרופה טבעית לתיקון.זה עוזר להפחית דלקת וגירוי בגרון ויכול גם לעזור לשחרר ריר, ומאפשר לגרש אותו ביתר קלות.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר עם הפיתרון מספר פעמים ביום.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחד התרופות היעילות הביתיות ביותר לתיקון.הקיטור עוזר לשחרר ריר ולהפחתת הדלקת, תוך מתן הקלה משיעול.כדי ליצור תרופה, פשוט מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות אקליפטוס או שמן מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 5-10 דקות.

כּוּרכּוּם

כורכום הוא תבלין הנפוץ במטבח ההודי.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.כדי ליצור תרופה, מערבבים קמצוץ כורכום בכוס חלב חם ושתה אותו פעמיים ביום.

שום

שום הוא תרופה ביתית אפקטיבית לניפוי.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.כדי להכין תרופה, מערבבים ציפורן שום כתוש בכוס מים חמים ושתה אותו 2-3 פעמים ביום.

בצל

Onion הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לתיקייה.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.כדי להכין תרופה, מערבבים כף מיץ בצל עם כף דבש ושותה אותו שלוש פעמים ביום.

טיפ: אם אתם חווים שיעול מופרז, נסו להוסיף כף דבש לכוס מים חמים ולשתות אותם לאט לאורך כל היום.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון, כמו גם לספק הקלה משיעול.

סיכום

הצפייה היא תהליך רגיל והכרחי לשמירה על ריאות בריאות.סבתות המליצו על סעדים ביתיים שונים במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על ההצטיינות ולהקל על שיעול.שבע התרופות הפופולריות והיעילות ביותר כוללות דבש ולימון, ג’ינג’ר, מי מלח, שאיפת קיטור, כורכום, שום ובצל.תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת והגירוי בגרון, תוך מתן הקלה משיעול.

תרופות צמחי מרפא עבור Sieporation

השימוש בעשבי תיבול לתיקון נוהג מאז ימי קדם.לתרופות צמחיות יש תכונות אנטי-דלקתיות והן מה שהופך אותם לאפשרות טיפול אידיאלית לאנשים עם שיעול וגודש בחזה.רבים מעשבי התיבול הללו שימשו במשך מאות שנים ברפואה המסורתית, והמחקר המודרני אישר את יעילותם.להלן 7 הסעדים של סבתא ישנים ומומלצים לעזור להקל על הסימפטוםS של הצטיינות:

1.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב מסורתי המשמש בדרך כלל לניפוח.יש לו תכונות ציפיות ואנטי דלקתיות המסייעות בהפחתת עומס החזה ולשחרר ריר.זה יכול להילקח כתה או כמתן.

2.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ הוא עשב נוסף מסורתי.הוא מכיל גליצירריזין, שהוא אנטי דלקתי טבעי ומציפה.זה עוזר להפחית את גודש החזה ולהרגיע גרון כאב.זה יכול להילקח כתה או כמתן.

3.טימין

טימין הוא עשב עם תכונות אנטי-דלקתיות ומצפיות.זה עוזר להפחית את גודש החזה ולשחרר ריר.זה יכול להילקח כתה או כמתן.

4.Mullein

מולין הוא עשב עם תכונות מצפיינות ואנטי דלקתיות.זה עוזר להפחית את גודש החזה ולהרגיע גרון כאב.זה יכול להילקח כתה או כמתן.

5.מנטה

מנטה הוא עשב עם תכונות מצפיפות ואנטי דלקתיות.זה עוזר להפחית את גודש החזה ולהרגיע גרון כאב.זה יכול להילקח כתה או כמתן.

6.אקליפטוס

אקליפטוס הוא עשב עם תכונות מצפיינות ואנטי דלקתיות.זה עוזר להפחית את גודש החזה ולשחרר ריר.זה יכול להילקח כתה או כמתן.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב עם מאפיינים מופיעים ואנטי דלקתיים.זה עוזר להפחית את גודש החזה ולהרגיע גרון כאב.זה יכול להילקח כתה או כמתן.

סיכום

הצפייה היא גירוש הריר מהריאות והגרון.לתרופות צמחיות יש תכונות אנטי-דלקתיות והן מה שהופך אותם לאפשרות טיפול אידיאלית לאנשים עם שיעול וגודש בחזה.7 הסעדים של סבתא הזקנה והמומלצת למאמר זה נדונו במאמר זה כוללים שורש מרשמלו, שורש ליקריץ, טימין, מולין, פפרמינט, אקליפטוס וג’ינג’ר.ניתן לקחת את כל עשבי התיבול הללו כתה או תמיסות כדי לעזור להפחית את עומס החזה ולשחרר ריר.

שאלות נפוצות

מהו Sifortion?

הצפייה היא גירוש הריר מהריאות והגרון.

מהן כמה תרופות צמחי מרפא עבור SifeToration?

כמה תרופות צמחי מרפא לתיקון כוללות שורש מרשמלו, שורש ליקריץ, טימין, מולין, מנטה, אקליפטוס וג’ינג’ר.ניתן לקחת את כל עשבי התיבול הללו כתה או תמיסות כדי לעזור להפחית את עומס החזה ולשחרר ריר.

למידע נוסף על Siferoration, אנא בקרו ב ההגדרה של ויקיפדיה של הצפייה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן