דף הבית » תרופות סבתא » פריחות על הפנים – 14 תרופות ביתיות מוסמכות
dadaddddaa dadc ddadaddd  daadaddaddaa dddaadddaa deddadedbd

פריחות על הפנים – 14 תרופות ביתיות מוסמכות

פריחה בפנים: 14 תרופות ביתיות מוסמכות כדי להקל על עורכם

פריחות פנים יכולות להיות כואבות ומביכות כאחד.אמנם הם יכולים להשתנות בחומרה, אך פריחות פנים יכולות להיגרם על ידי מספר דברים שונים, כמו אלרגיות, אקזמה, רוזציאה, או אפילו תגובה לסוג מסוים של סבון.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על תסמיני פריחות הפנים ולספק הקלה מאי הנוחות.

מה גורם לפריחות פנים?

פריחות פנים יכולות להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אלרגיות, דלקות עור וגירויים.אלרגיות יכולות לגרום לפריחות, כמו גם מגע דרמטיטיס, שהוא גירוי שמקורו בחשיפה לחומרים או חומרים מסוימים שהעור רגיש אליהם.זיהומי עור, כמו אימפיגו, יכולים גם לגרום לפריחות פנים.לבסוף, אנשים מסוימים עשויים לחוות פריחה בפנים כתגובה לסוג מסוים של סבון או קרם לחות.

תרופות ביתיות להקלה על פריחות פנים

כשמדובר בהקלה על פריחות פנים, ישנם כמה תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן.להלן 14 תרופות ביתיות מוסמכות שיכולות לעזור לספק הקלה מאי הנוחות של פריחות פנים.

1.דבש ושמן קוקוס

דבש ושמן קוקוס נמצא כי שניהם יעילים בטיפול בפריחות פנים.דבש הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות, ואילו שמן קוקוס הוא קרם לחות מצוין.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של דבש ושמן קוקוס ומורחים אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

2.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקת טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת הנגרמת כתוצאה מפריחות פנים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 20-30 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

3.שיבולת שועל

שיבולת שועל ידועה כבעלי תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והגרד הנגרם כתוצאה מפריחות פנים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערוך משחה של שיבולת שועל ומים והחל אותה על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד הנגרם כתוצאה מפריחות פנים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד הנגרם כתוצאה מפריחות פנים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא (כמו קוקוס או שמן זית) ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את הדלקת והגרד הנגרם כתוצאה מפריחות פנים.כדי להשתמש בתרופה זו, הכינו משחה של סודה ומים לשתייה והפעילו אותה על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

7.שמן שקדים

שמן שקדים הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד הנגרם כתוצאה מפריחות פנים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן שקדים עם שמן נשא (כמו קוקוס או שמן זית) ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

8.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד הנגרם כתוצאה מפריחות פנים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא (כמו קוקוס או שמן זית) ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד הנגרם כתוצאה מפריחות פנים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל את Witch Lazel על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו עם w עם wמי זרוע.

10.ון

חלק 2: תרופות ביתיות טבעיות לפריחות על הפנים

אם אתם מחפשים תרופות טבעיות שיעזרו לטפל בפריחות על הפנים, ישנן אפשרויות רבות.תרופות טבעיות לעיתים קרובות עדינות בהרבה על העור וניתן להשתמש בהן בשילוב עם טיפולים אחרים.להלן 14 תרופות ביתיות מוסמכות שיכולות לעזור לספק הקלה מפריחות על הפנים.

1.אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל שימשה זה מכבר כדי לסייע בטיפול במצבי העור.אמבט שיבולת שועל יכול לעזור להרגיע גירוד ודלקת, כמו גם להפחית דלקת הנגרמת כתוצאה מפריחות.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, פשוט הוסף 1 עד 2 כוסות שיבולת שועל לא מבושלת לאמבט פושרי וספוג למשך 15 עד 20 דקות.אתה יכול גם להשתמש במוצר שיבולת שועל קולואידלי, הזמין ברוב בתי המרקחת.

2.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות וקירור, מה שהופך אותו לאידיאלי לטיפול במצבי עור כמו פריחות.ניתן ליישם אלוורה ישירות על העור או לקחת דרך הפה כתוסף.הקפד לבדוק עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מזון.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והלחות.החלת שמן קוקוס על האזור הפגוע יכולה לעזור להרגיע את הגירוי ולהפחית את הדלקת הקשורה לפריחות.זה יכול גם לעזור להגן על העור מפני נזק נוסף.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול בפריחות הנגרמות על ידי חיידקים או פטריות.החלת תערובת של חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.

5.כורכום

כורכום משמש זה מכבר לתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי או לקחת אותו כתוסף.הקפד לבדוק עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מזון.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לאידיאלי לטיפול במצבי עור כמו פריחות.החלת לוז מכשפה ישירות על האזור הנגוע יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיספטיות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול בפריחות הנגרמות על ידי חיידקים או פטריות.החלת שמן עץ התה ישירות על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.

8.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול במצבי עור כמו פריחות.מריחת שכבה דקה של דבש ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת לטיפול במצבי עור כמו פריחות.החלת משחה של סודה לשתייה ומים ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.

10.קמומיל

קמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול בפריחות הנגרמות על ידי חיידקים או פטריות.החלת דחיסת תה קמומילית ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.

11.שמן לבנדר

שמן לבנדר יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול במצבי עור כמו פריחות.החלת שמן לבנדר ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.

12.שקיות תה

לשקיות תה יש תכונות אנטי דלקתיות וקירור, מה שהופך אותם לאידיאליים לטיפול במצבי עור כמו פריחות.מריחת שקית תה לחה וחמה ישירות לאזור הפגוע יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.

13.תפוחי אדמה

לתפוחי אדמה

יש תכונות אנטי דלקתיות ומעוררות, מה שהופך אותם לאידיאליים לטיפול במצבי עור כמו פריחות.החלת פרוסת תפוח אדמה טרי ישירות לאזור הפגוע יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.

14.המלח אפסום

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן