דף הבית » תרופות סבתא » פריחה באלרגיה – 12 הסעדים של סבתא סודית ומסורתית
dadaddd dddcdaddd  ddadadddd dadc daddaad daddddaa dde

פריחה באלרגיה – 12 הסעדים של סבתא סודית ומסורתית

מה זה פריחה באלרגיה?

פריחה באלרגיה היא מצב עור מגרד ולא נוח הנגרם כתוצאה מתגובה אלרגית למשהו שבאת איתו במגע.פריחה באלרגיה יכולה להשתנות בעוצמה ויכולה לגרום לאדמיות, נפיחות וגרד אינטנסיבי.חשוב לזהות את הגורם לפריחת האלרגיה שלך, מכיוון שזה יעזור לך להימנע ממנה בעתיד.

הסעדים של סבתא מסורתית לפריחה של אלרגיה

זה יכול להיות קשה למצוא הקלה מפריחה באלרגיה, עם זאת, ישנם כמה תרופות מסורתיות שיכולות לעזור להרגיע את הגירוד והאודם.להלן כמה מהתרופות הנפוצות ביותר ששימשו סבתות במשך מאות שנים:

1.שמנים טבעיים

ניתן ליישם שמנים טבעיים כמו קוקוס, שקד ושמן זית ישירות על העור כדי לעזור להרגיע את הגירוד ולהפחית את האדמומיות.שמנים אלה יכולים גם לעזור להגן על העור מפני גירוי נוסף.

2.דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית כדי לעזור להרגיע את גירויי העור.החלת דבש ישירות על העור יכולה לעזור להפחית דלקת, אדמומיות וגרד.

3.תה צמחים

תה צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את גירויי העור.ניתן להשתמש בתה צמחים כמו קמומיל, קלנדולה ולבנדר כדי להכין אמבט תה מרגיע שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוד.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.החלת חומץ תפוחים ישירות על העור יכולה לעזור להפחית את חומרת פריחה האלרגיה.

5.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית את האדמומיות והגרד.ניתן להשתמש במרחצאות שיבולת שועל כדי להרגיע את העור ולהפחתת חומרת פריחה האלרגיה.

6.אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר כדי לעזור להרגיע את גירויי העור.החלת אלוורה ישירות על העור יכולה לעזור להפחית דלקת, אדמומיות וגרד.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וגירוד.ניתן להשתמש באמבטיות סודה לשתייה כדי להרגיע את העור ולהפחתת חומרת פריחה האלרגיה.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוד.החלת שמן עץ התה ישירות על העור יכולה לעזור להפחית את חומרת פריחה האלרגיה.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוד.החלת לוז מכשפה ישירות על העור יכולה לעזור להפחית את חומרת פריחה האלרגיה.

10.מלפפון

מלפפון הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוד.החלת פרוסות מלפפון ישירות על העור יכולה לעזור להפחית את חומרת פריחה האלרגיה.

11.חלב

חלב הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.החלת חלב קר ישירות על העור יכולה לעזור להפחית את חומרת פריחה האלרגיה.

12.שמן נים

שמן נים הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוד.החלת שמן נם ישירות על העור יכולה לעזור להפחית את חומרת פריחה האלרגיה.

טיפ מועיל

אם אתם סובלים מפריחה באלרגיה, חשוב להימנע מכל קשר נוסף עם האלרגן, מכיוון שזה יכול להחמיר את הסימפטומים.חשוב גם לשמור על עורך נקי ולחות, מכיוון שזה יכול לעזור להפחית דלקת וגרד.

מהי פריחה באלרגיה?

פריחה באלרגיה היא תגובת עור לחומר זר המובא במגע עם העור.זה בדרך כלל אדום, מגרד ויכול לכלול כוורות, בליטות או נפיחות.פריחות אלרגיה יכולות להיגרם על ידי מזונות, אבקה, אבק, קשקשים לחיות מחמד ואלרגנים אחרים.אם הפריחה חמורה, יתכן שתצטרך לפנות לטיפול רפואי.

הסעדים של סבתא לפריחה של אלרגיה

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך דורות כדי לעזור בכל מיני אנשי קטיניםTS, כולל פריחות אלרגיה.להלן 12 תרופות מסורתיות וסודיות ששימשו לטיפול בפריחות אלרגיה.

1.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להרגיע פריחה מאלרגיה מגרדת.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1/2 כוס שיבולת שועל עם מספיק מים חמים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ותן לו לשבת 15-20 דקות לפני השטיפה.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה מסייעת להפחתת דלקת וגירוד הנגרם על ידי פריחה באלרגיה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כף סודה לשתייה עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ותן לו לשבת 15-20 דקות לפני השטיפה.

3.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית את האדמומיות והגרד של פריחה באלרגיה.כדי להשתמש בתרופה זו, חתכו חתיכת עלה אלוורה וסחטו את הג’ל לאזור הפגוע.תן לג’ל לשבת על העור למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגרד של פריחה באלרגיה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.מרחו את התערובת על האזור המושפע ונותנים לו לשבת 15-20 דקות לפני השטיפה.

5.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להרגיע פריחה מאלרגיה מגרדת.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן עץ התה עם מספיק מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ותן לו לשבת 15-20 דקות לפני השטיפה.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגרד של פריחה באלרגיה.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע.תן לשמן לשבת על העור למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגרד של פריחה באלרגיה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כף לוז מכשפה עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ותן לו לשבת 15-20 דקות לפני השטיפה.

8.קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגרד של פריחה באלרגיה.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה 1 כף של קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ונותנים לה להתקרר לפני שמריחים אותה על האזור הפגוע.תן לתערובת לשבת על העור למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

9.לבנדר

לבנדר הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגרד של פריחה באלרגיה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות של שמן לבנדר עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ותן לו לשבת 15-20 דקות לפני השטיפה.

10.קלנדולה

קלנדולה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לסייע בהפחתת אדמומיות וגרד של פריחה באלרגיה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כף של קלנדולה עם מספיק מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ותן לו לשבת 15-20 דקות לפני השטיפה.

11.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגרד של פריחה באלרגיה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן