דף הבית » תרופות סבתא » פריחה חיתול – 16 תרופות של סבתא להכנה מהירה ומצוינת
dadaddd dddaaddc  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbdad deddda

פריחה חיתול – 16 תרופות של סבתא להכנה מהירה ומצוינת

פריחה חיתול – 16 תרופות של סבתא להכנה מהירה ומצוינת
פריחה חיתולים היא מצב שכיח הפוגע בתינוקות רבים, אך זה יכול להיות לא נוח ולא נוח להורים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות שהועברו דרך דורות של סבתות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות ולרפא את הפריחה במהירות.להלן 16 מהתרופות היעילות ביותר שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת אי הנוחות ולרפא את הפריחה במהירות.

1.תן לעור לנשום

השלב הראשון בטיפול בפריחה בחיתולים הוא לאפשר לאזור הפגוע לנשום.במידת האפשר, השאר את החיתול למספר שעות כדי לאפשר לאוויר להסתובב סביב העור.זה יעזור לייבש את הפריחה ולהפחית את הסיכון לזיהום.

2.השתמש בתוחם חיתול רך וסופג

אניה חיתולים רכה וסופגת יכולה לעזור להגן על העור מפני הגירויים בחיתול.זה יעזור להפחית את הסיכון לפיתוח פריחה ויכול לעזור להפחית את חומרת הפריחות הקיימות.

3.השתמש בג’לי נפט

ג’לי נפט הוא תרופה נהדרת לפריחה בחיתולים מכיוון שהיא מסייעת ליצור מחסום בין העור לחיתול.זה גם עוזר לשמור על לחות העור ולמנוע אותו מתייבשות ופיצוח.

4.החל משחה של סודה לשתייה ומים

ערבוב של משחה של סודה לשתייה ומים ומריחתו על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הגירוי והגרד של הפריחה.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

5.השתמש בתרופת צמחים

ישנם מגוון של תרופות צמחיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ואי הנוחות הקשורים לפריחה חיתולים.ניתן ליישם את קלנדולה או קמומיל באופן אקטואלי על האזור הפגוע כדי לעזור להפחית את אי הנוחות ולרפא את הפריחה.

6.השתמש בפתרון השריה

תרופה אפקטיבית נוספת היא לספוג את האזור המושפע בתמיסה של מלחי מים ואפסום או סודה לשתייה.זה יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת ואי הנוחות.

7.השתמש בשמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת לטיפול בפריחה בחיתולים מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את העור.זה יכול גם לעזור להפחית את הגירוד ואי הנוחות הקשורים לפריחה.

8.למרוח דחיסה חמה

קומפרס חם יכול לעזור להפחית את אי הנוחות והדלקת הקשורים לפריחה בחיתולים.משרים מטלית נקייה במים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

9.השתמש בקרם חיתולים טבעי

קרמי חיתולים טבעיים הם אלטרנטיבה נהדרת לקרמי חיתולים מסורתיים ויכולים לעזור להקל על אי הנוחות ולרפא את הפריחה במהירות.חפש קרמים המכילים מרכיבים כמו חמאת שיאה, שעוות דבורים וקלנדולה.

10.שנה את החיתולים לעתים קרובות

חשוב לוודא כי החיתול משתנה לעתים קרובות כדי להפחית את הסיכון לפריחה בחיתולים.זה יעזור לשמור על העור יבש ולהפחית את הסיכון לגירוי וזיהום.

11.השתמש במברשת רכה כדי לפילוף את העור

פילינג של העור במברשת רכה יכול לעזור להסיר כל תאי עור מתים ולעזור להפחית את הדלקת ואי הנוחות הקשורים לפריחה בחיתולים.

12.השתמש בסבון עדין

בעת החלפת החיתול, הקפידו להשתמש בסבון עדין לניקוי האזור.זה יעזור להפחית את הסיכון לגירוי ולעזור להפחית את חומרת הפריחה.

13.הימנע מניחוחות

חשוב להימנע מכל מוצרים ריחניים בעת טיפול בפריחה בחיתולים.ניחוחות יכולים לעצבן את העור ולהחמיר את הפריחה.

14.החל משחת שיבולת שועל

ניתן ליישם משחת שיבולת שועל על האזור המושפע כדי לסייע בהפחתת אי הנוחות והדלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב שיבולת שועל עם מעט מים ומרחי אותם על העור.

15.השתמש בקרם מחסום

ניתן ליישם קרם מחסום על העור כדי לסייע בהגנה עליו מפני מגרים ולהשאיר אותו לח.זה יעזור להפחית את הסיכון לפיתוח פריחה ויכול לעזור להפחית את חומרת הפריחות הקיימות.

16.השתמש בתרופה טבעית

ישנםמגוון תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בפריחה בחיתולים.אלה כוללים שימוש ביוגורט כדי להפחית את הדלקת ואת אלוורה כדי להרגיע את

מה גורם לפריחה בחיתול?

פריחה בחיתול היא מצב שכיח המתרחש כאשר עורו של התינוק נחשף לשתן או צואה זמן רב מדי.זה גורם לפריחה אדומה ומודלקת.פריחה זו יכולה להיות מאוד לא נוחה עבור התינוק, וחשוב לטפל בו במהירות וביעילות.הגורמים השכיחים לפריחה חיתולים כוללים רגישות לעור, חיתולים רטובים, חיתולים הדוקים וחשיפה לגירויים.

הסעדים של סבתא לפריחת חיתולים

פריחה בחיתולים יכולה להיות מצב מתסכל להתמודד איתו, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא מנוסה ואמיתית שיכולות לעזור להיפטר מהפריחה במהירות וביעילות.להלן 16 תרופות של סבתא לפריחה בחיתולים:

1.חשיפה לאוויר

הדבר הראשון שעליך לעשות בעת טיפול בפריחה בחיתולים הוא לאפשר לעור התינוק לחשיפה אוויר מסוימת.ניתן לעשות זאת על ידי הוצאת החיתול ותניתי לתינוק להניח על מגבת או שמיכה.אם החיתול נותר ארוך מדי, אתה יכול לשים יריעה אטומה למים מעל השמיכה או המגבת.

2.שנה חיתולים לעתים קרובות

כדי למנוע פריחה בחיתולים, חשוב לשנות את חיתול התינוק לעתים קרובות.זה יעזור לשמור על העור יבש ונטול גירוי.חשוב גם לוודא שהחיתול אינו הדוק מדי.

  • 3.השתמש בחומר ניקוי רך ונטול ניחוח
  • 4.הימנע מגבונים לתינוקות עם ניחוחות ואלכוהול
  • 5.למרוח קרם מחסום או משחה
  • 6.השתמש בקרם נגד פטריות
  • 7.נסה תרופה הומאופתית
  • 8.השתמש בסודה לשתייה
  • 9.להתרחץ בשיבולת שועל
  • 10.נסה שמן קוקוס
  • 11.החל חומץ תפוחים
  • 12.השתמש בתה קמומיל
  • 13.החל קומפרסים קרים
  • 14.נסה שמן זית
  • 15.השתמש בקרם קר
  • 16.החל דבש

שימוש בתרופות של סבתא לפריחה בחיתול

כאשר משתמשים בתרופות של סבתא לפריחה חיתולים, חשוב לזכור שכל תרופה עשויה לעבוד אחרת עבור כל תינוק.לפני שתשתמש באחת מהתרופות הללו, חשוב לדבר עם הרופא או רופא הילדים שלך כדי לוודא שהתרופה בטוחה ומתאימה לתינוקך.

שאלות נפוצות

ש: איך אני יודע אם לתינוק שלי יש פריחה בחיתול?

ת: פריחה חיתולים בדרך כלל מציגה פריחה אדומה ומודלקת על עור התינוק.בדרך כלל זה קשור לאי נוחות ועלול להיות מלווה בתסמינים אחרים כמו גירוד, שריפה וגירוי.אם אתה חושד שלתינוקך יש פריחה בחיתולים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

ש: האם הסעדים של סבתא בטוחים לתינוקות?

ת: הסעדים של סבתא רבים בטוחים לתינוקות, אך חשוב לדבר עם הרופא או רופא הילדים שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.ייתכן שיש סעדים מסוימים לא מתאימים לכל התינוקות, ולכן חשוב לקבל עצות של איש מקצוע רפואי לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

לסיכום, פריחה בחיתולים היא מצב שכיח שיכול להיות כואב ולא נוח לתינוקות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא מנוסה ואמיתית שיכולות לעזור לטפל במהירות וביעילות.חשוב לזכור שכל תרופה עשויה לעבוד אחרת עבור כל תינוק, וחשוב לדבר עם רופא או רופא ילדים לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.על ידי ביצוע טיפים אלה, אתה יכול להבטיח שהתינוק שלך יהיה נוח ונטול פריחה חיתולים.

קישור ויקיפדיה לקריאה נוספת על פריחה חיתול – פריחה חיתול .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן