דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בפריחה – 17 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וזול

טיפול בפריחה – 17 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וזול

טיפול בפריחה – 17 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וזול

אין דבר מתסכל יותר מאשר להתמודד עם פריחה.זה יכול להיות קשה להבין מה גורם לפריחה, ואף קשה יותר לטפל בה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שהועברו מדור לדור היעילות בטיפול בפריחות.להלן 17 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וזול בפריחות.

1.אמבטיות שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן תרופה עתיקה לטיפול בפריחות.כדי לבצע אמבטיה שיבולת שועל, טחנו כוס שיבולת שועל במעבד מזון או בבלנדר והוסיפו אותו לאמבטיה חמה.משרים באמבטיה במשך 20 דקות כדי לעזור להרגיע את הפריחה ולהפחית את הדלקת.

2.קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית את הדלקת והגרד הקשורים לפריחות.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית כביסה במים קרים ומרחי אותה על האזור המושפע למשך 10 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הגירוד והדלקת.

טיפ:

אם אין לך גישה למים קרים, אתה יכול להשתמש בשקית של ירקות קפואים בקמצוץ.

3.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרגיע את הגירוד ולהפחתת הדלקת.פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע פעמיים עד שלוש ביום.

4.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים לפריחות.פשוט מערבבים סודה לשתייה ומים כדי ליצור משחה ולהחיל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים לפריחות.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים חומץ תפוחים ומים ומרחי אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

6.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להרגיע את הגירוד ולהפחית דלקת הקשורה לפריחות.כל שעליך לעשות הוא לפרק חתיכה של עלה אלוורה ולשפשף את הג’ל ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

7.תה קמומיל

לתה קמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים לפריחות.פשוט תלול שתי שקיות תה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, ואז מאפשרים לו להתקרר.מרחו את התה על האזור הפגוע בכדור כותנה והשאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים לפריחות.פשוט החל את המכשפה לוז על האזור המושפע בכדור כותנה.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

9.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים לפריחות.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

10.שמן נים

שמן Neem הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים לפריחות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות של שמן נם עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורח אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

11.שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים לפריחות.פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני רינסיןG עם מים פושרים.

12.חורש

לטען יש

טיפול בפריחה – 17 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וזול

פריחות יכולות להיות לא נוחות ומביכות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא לטיפול מהיר וזול שיכול לעזור להרגיע ולרפא פריחה.ממרכיבים טבעיים כמו שיבולת שועל ודבש ועד מוצרים ללא מרשם כמו קרם קלמין, טיפולים אלה יכולים לספק הקלה לפריחות.

1.קומפרס קר

קומפרס קר הוא אחד הטיפולים הפשוטים והיעילים ביותר לפריחות.כדי ליצור דחיסה קרה, משרים מטלית במים קרים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.זה יפחית את הדלקת ויסייע להרגיע את הגירוי.

2.אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית לעור מגרד.כדי לבצע אמבטיה שיבולת שועל, טחון כוס שיבולת שועל במעבד מזון עד שזו אבקה משובחת.מוסיפים את אבקת שיבולת השועל לאמבטיה חמה ומשרות למשך 15-20 דקות.שיבולת השועל תעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

3.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור לרפא פריחות.כדי להשתמש בדבש כטיפול בפריחה, מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 15-20 דקות.שוטפים במים חמים.הדבש יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לרפא פריחות.כדי להשתמש בשמן קוקוס כטיפול בפריחה, מרחו שכבה דקה של שמן על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 15-20 דקות.שוטפים במים חמים.שמן הקוקוס יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

5.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור לרפא פריחות.כדי להשתמש באלוורה כטיפול בפריחה, מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 15-20 דקות.שוטפים במים חמים.אלוורה תעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

6.קרם קלמין

קרם קלמין הוא מוצר ללא מרשם שיכול לעזור להרגיע את הפריחות.כדי להשתמש בקרם קלמין כטיפול בפריחה, מרחו שכבה דקה של הקרם על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 15-20 דקות.שוטפים במים חמים.קרם הקלמין יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור לרפא פריחות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כטיפול בפריחה, מדלל חומץ חלק אחד עם מים חלק אחד ומרחי את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו במים חמים.חומץ סיידר התפוחים יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור לרפא פריחות.כדי להשתמש בשמן עץ התה כטיפול בפריחה, מדללים שמן חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו במים חמים.שמן עץ התה יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור לרפא פריחות.כדי להשתמש במכשפות לוז כטיפול בפריחה, מדלל את חלק אחד לוז מכשפה עם שני חלקים מים ומרחי את התערובת על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו במים חמים.לוז המכשפה יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי ויכול לעזור לרפא פריחות.כדי להשתמש בסודה לשתייה כטיפול בפריחה, מערבבים חלק אחד סודה לשתייה עם שני חלקים מים ומרחים את העיסה על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו במים חמים.סודה לשתייה תעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

11.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור לרפא פריחות.כדי להשתמש בשמן זית כטיפול בפריחה, מרחו שכבה דקה של שמן על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 15-20 דקות.שוטפים במים חמים.שמן הזית יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן