דף הבית » תרופות סבתא » הרפס בתינוקות – 12 תרופות של סבתא מרגיעה וחוויה

הרפס בתינוקות – 12 תרופות של סבתא מרגיעה וחוויה

מה זה הרפס בתינוקות?

הרפס בתינוקות הוא זיהום בנגיף הנגרם על ידי נגיף הרפס סימפלקס.זהו נגיף מדבק מאוד המתפשט באמצעות מגע עם רוק, ריר או עור.זה נפוץ במיוחד אצל ילודים, אך יכול להתרחש בכל קבוצת גיל.תסמינים של הרפס אצל תינוקות כוללים שלפוחיות או כיבים בפה או על הפנים, חום, בלוטות לימפה נפוחות וקושי נשימה.אם לא מטפלים בו, זה יכול להוביל לסיבוכים חמורים כמו עיוורון, חירשות, התקפים ומוות.

הסעדים של סבתא להרפס בתינוקות

הרפס בתינוקות יכול להיות חוויה מפחידה ומוחצת עבור הורים ומטפלים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות שהועברו מסבתות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות ולעזור לתינוק להתאושש מהר יותר.להלן 12 תרופות מרגיעות וחוויה של סבתא עבור הרפס בתינוקות:

1.קומפרסים חמים

ניתן להשתמש בקומפרסים חמים כדי לסייע בהפחתת הכאב והנפיחות הקשורים להרפס אצל תינוקות.כדי להכין דחיסה חמה, פשוט להשרות מטלית נקייה או מגבת במים חמים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות מספר פעמים ביום.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה מרגיעה שיכולה לעזור להפחית דלקת ואי נוחות הקשורים להרפס אצל תינוקות.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.לאחר הקירור, תן את התה לתינוק בגימות קטנות מספר פעמים ביום.

3.דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון וזיהומי גרון אחרים.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס אצל תינוקות.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע.

4.שמן קוקוס

בשמן הקוקוס יש תכונות טבעיות אנטי -פטריוניות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ואי נוחות הקשורים להרפס אצל תינוקות.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.

5.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס אצל תינוקות.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עם תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ואי נוחות הקשורים להרפס אצל תינוקות.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.

7.קלנדולה

קלנדולה היא תרופה טבעית עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס אצל תינוקות.לשימוש, תלול כפית אחת של פרחי קלנדולה מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים את התערובת ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.

8.Echinacea

Echinacea הוא תרופה טבעית עם תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס אצל תינוקות.לשימוש, מערבבים כף אחת של פרחי Echinacea מיובשים עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת ישירות על האזור הנגוע.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית עם תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס אצל תינוקות.לשימוש, מערבבים כף אחת של שורש ליקריץ מיובש עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת ישירות על האזור המושפע.

10.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס אצל תינוקות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שורש מרשמלו מיובש עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.

11.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית עם תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפסאצל תינוקות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.

12.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של

הסעדים של סבתא להרפס בתינוקות

הרפס בתינוקות הוא מצב חמור ומדבק שיכול לגרום לסיבוכים בריאותיים חמורים.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים שסבתות נשבעים עליהן כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לנגיף.להלן 12 תרופות מרגיעות וניסיון עבור הרפס אצל תינוקות שהועברו לאורך הדורות.

1.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה פופולרית להרפס בתינוקות.יש לו תכונות אנטי-חיטוי, אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס אצל תינוקות.לשימוש, מדללים כמה טיפות של שמן לבנדר במים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית להרפס בתינוקות.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הנגיף.לשימוש, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע ומאפשרים לו לספוג בעור.

3.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נוספת להרפס בתינוקות.יש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הנגיף.לשימוש, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה פופולרית להרפס בתינוקות.יש לו תכונות חיטוי, אנטיבקטריאליות ונוגדות פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הנגיף.לשימוש, מדללים כמה טיפות שמן עץ התה במים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית להרפס בתינוקות.יש לו תכונות נגד פטריות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הנגיף.לשימוש, מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית להרפס בתינוקות.יש לו תכונות אנטי-פטריות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הנגיף.לשימוש, תלול כפית תה קמומיל במים חמים ומורח אותו על האזור הנגוע.

7.Echinacea

Echinacea הוא תרופה טבעית להרפס בתינוקות.יש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הנגיף.לשימוש, תלול כפית של Echinacea במים חמים ומורח אותה על האזור הפגוע.

8.קלנדולה

קלנדולה היא תרופה פופולרית להרפס בתינוקות.יש לו תכונות נגד פטריות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הנגיף.לשימוש, תלול כפית קלנדולה במים חמים ומורח אותה על האזור הפגוע.

9.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא תרופה טבעית להרפס בתינוקות.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הנגיף.לשימוש, מערבבים חלקים שווים מכשפה לוז ומים ומורחים אותם על האזור המושפע.

10.שום

שום הוא תרופה פופולרית להרפס בתינוקות.יש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הנגיף.לשימוש, ריסקו כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור המושפע.

11.Lemon Balm

Lemon Balm הוא תרופה טבעית נוספת להרפס בתינוקות.יש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הנגיף.לשימוש, תלול כפית של מזור לימון במים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

12.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית להרפס בתינוקות.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הנגיף.לשימוש, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ומורחים אותה על האזור הפגוע.

סיכום

הרפס בתינוקות הוא מצב רציני ומדבק שיכוללגרום לסיבוכים בריאותיים חמורים.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים שסבתות נשבעים עליהן כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לנגיף.שמן לבנדר, שמן קוקוס, אלוורה, שמן עץ התה, חומץ תפוחים, תה קמומיל, Echin

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן