דף הבית » תרופות סבתא » פריחה של בית שחי – 9 תרופות סבתות אמינות וטבעיות
dadaddd dadc dddaa dadd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaddaa d

פריחה של בית שחי – 9 תרופות סבתות אמינות וטבעיות

מה גורם לפריחה של בית השחי?

פריחה של בית השחי היא מצב שכיח שיכול לגרום לאדמומיות, גירוד וגירוי העור באזור בית השחי.זה יכול להיגרם על ידי מגוון של גורמים שונים כמו צמיחת יתר של חיידקים או פטרייתיים, גירוי מדאודורנטים או נוגדי חומר, אלרגיות לבדים או חומרי ניקוי והזעה מוגזמת.חשוב לקבוע את הגורם לפריחה של בית השחי על מנת לטפל בה ביעילות.

9 תרופות סבתות אמינות וטבעיות לפריחה של בית השחי

ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים של פריחה של בית השחי.להלן תשעה של תרופות מנוסות ואמיתיות אלה:

1.קורנפלור

קורנפלור הוא תרופה מצוינת לפריחה של בית השחי מכיוון שהיא מסייעת לספוג לחות ולהפחית את הגירוי.פשוט מפזרים כמות קטנה של קורנפלור על האזור הפגוע ותנו לו לשבת כמה דקות לפני שממחק אותו.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והגירוי.מערבבים 1 חלק חומץ תפוחים עם 3 חלקים מים ומרחים את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שנמחקו ממנו.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד וגירוי.מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע ונותנים לו לשבת 10 דקות לפני שממחק אותו.

4.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולרפא בתי נשק מגורגים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע ותן לו לשבת 10 דקות לפני שממחק אותו.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והגירוי.מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם 3 חלקים מים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שנמחקו ממנו.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה מצוינת לפריחה של בית השחי מכיוון שהיא מסייעת לספיגת לחות ולהפחית את הגירוי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות סודה לשתייה עם מספיק מים ליצירת משחה, ולהחיל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שנמחקו ממנו.

7.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוד וגירוי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות שיבולת שועל עם מספיק מים ליצירת משחה, ומורח אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שנמחקו ממנו.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד וגירוי.פשוט החל כמות קטנה של לוז מכשפה על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שנמחקו ממנו.

9.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והגירוי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות של שמן לבנדר עם מספיק מים ליצירת משחה, ומורח אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שנמחקו ממנו.

פריחה של בית השחי יכולה להיות מצב לא נוח ומביך, אך עם הטיפול הנכון ניתן לנהל אותה ביעילות.על ידי שימוש בתרופות טבעיות כמו אלה, אתה יכול להפחית את אי הנוחות ולרפא את הפריחה במהירות וביעילות.

עצה ייחודית: כדי למנוע את חוזרת פריחה של בית השחי, וודא שאתה לובש בגדים מתאימים ומשתמש בדאודורנטים טבעיים או בתרופות נוגדיות שאינן מכילות כימיקלים או ניחוחות קשים.

חלק 2: התרופות הטבעיות של סבתא לפריחה של בית השחי

ישנם כמה תרופות של סבתא טבעית שניתן להשתמש בהן לטיפול בפריחה של בית השחי.תרופות אלה כוללות שימוש בצמחי מרפא, שמנים אתרים ושינויים באורח החיים.כל אחד מהתרופות הללו יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת שיכולה להיגרם על ידי פריחה של בית השחי.

1.עשבי תיבול

ניתן להשתמש בצמחי מרפא כדי להפחית את תחושת הגירוד והשריפה של פריחה של בית השחי.כמה מעשבי התיבול שניתן להשתמש בהם כוללקמומיל אודה, קלנדולה ולבנדר.עשבי תיבול אלה יכולים לשמש כתה או כמשחה.להכנת תה, תלולים את עשבי התיבול במים חמים למשך 10 דקות ואז השתמשו כשטיפה באזור הפגוע.כדי ליצור משחה, תלול את עשבי התיבול בשמן לפחות שבועיים ואז סנא את עשבי התיבול.לאחר מכן ניתן ליישם את השמן על האזור המושפע.

2.שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים לטיפול בפריחה של בית השחי.חלק מהשמנים האתריים שניתן להשתמש בהם כוללים שמן עץ התה, שמן לבנדר ושמן קמומיל.ניתן ליישם שמנים אלה ישירות על האזור המושפע או מדוללים בשמן נשא.דילול השמן יעזור להפחית את הסיכון לתגובת עור.

3.שינויים באורח החיים

ביצוע שינויים באורח החיים יכול גם לעזור להפחית את הסימפטומים של פריחה של בית השחי.הימנעות מבגדים הדוקים ושימוש בחומר ניקוי עדין יכולה לעזור להפחית את הגירוי.בנוסף, הימנעות מרחמים ודאודורנטים יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים.

מסקנה

פריחה של בית השחי יכולה להיות מצב לא נוח, אך ישנם כמה תרופות של סבתא טבעית שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן להשתמש בצמחי מרפא, שמנים אתריים ושינויים באורח החיים כדי להפחית את הדלקת והגרד שיכולים להיגרם כתוצאה מפריחה של בית השחי.בעזרת שימוש נכון בסעדים אלה, אתה יכול לעזור להרגיע את עורך ולהפחית את הסימפטומים של פריחה של בית השחי.

שאלות נפוצות

ש: כיצד אוכל להשתמש בצמחי מרפא לטיפול בפריחה של בית השחי?

A: ניתן להשתמש בצמחי מרפא לטיפול בפריחה של בית השחי.להכנת תה, תלולים את עשבי התיבול במים חמים למשך 10 דקות ואז השתמשו כשטיפה באזור הפגוע.כדי ליצור משחה, תלול את עשבי התיבול בשמן לפחות שבועיים ואז סנא את עשבי התיבול.לאחר מכן ניתן ליישם את השמן על האזור המושפע.

ש: באילו שמנים אתרים אוכל להשתמש כדי לטפל בפריחה של בית השחי?

א: שמנים אתרים שניתן להשתמש בהם לטיפול בפריחה של בית השחי כוללים שמן עץ התה, שמן לבנדר ושמן קמומיל.ניתן ליישם שמנים אלה ישירות על האזור המושפע או מדוללים בשמן נשא.

סיכום

פריחה של בית השחי יכולה להיות מצב כואב ולא נוח, אך ישנם כמה תרופות של סבתא טבעית שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן להשתמש בצמחי מרפא, שמנים אתריים ושינויים באורח החיים כדי להפחית את הדלקת והגרד שיכולים להיגרם כתוצאה מפריחה של בית השחי.בעזרת שימוש נכון בסעדים אלה, אתה יכול לעזור להרגיע את עורך ולהפחית את הסימפטומים של פריחה של בית השחי.בנוסף, הימנעות מבגדים הדוקים, שימוש בחומר ניקוי עדין והימנעות מניחוחות ודאודורנטים יכולה לעזור להפחית את הגירוי והאי הנוחות של פריחה של בית השחי.למידע נוסף תוכלו לבקר ב wikipedia.org להגדרה מעמינה של פריחה של שחיקה – 9 אמינות וסבתא טבעו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן