דף הבית » תרופות סבתא » פצעי פה לתינוק – 18 תרופות של סבתא מרגיעות ויעילות
dadadad dad dcdaaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddaddaa

פצעי פה לתינוק – 18 תרופות של סבתא מרגיעות ויעילות

מהם פצעי הפה אצל תינוקות?

פצעי בפה הם בעיה שכיחה אצל תינוקות וילדים קטנים.הם יכולים להופיע כפצעים קטנים, אדומים, כואבים על הלשון, החניכיים, השפתיים או בתוך הלחיים.הם יכולים להיקרא גם פצעי סרטן, פצעים בקור או שלפוחיות חום.פצעי הפה יכולים להיות די כואבים ולא נוחים לתינוקות, אך בדרך כלל הם נרפאים מעצמם תוך מספר ימים.

18 התרופות של סבתא לפצעי פה מרגיעים ומרפאים אצל תינוקות

פצעי הפה יכולים להיות מאוד לא נוחים לתינוקות, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע אותם ולהאיץ את תהליך הריפוי.להלן 18 תרופות של סבתא שיכולות לעזור לפצעי הפה של התינוק שלך:

1.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית במים קרים ומרחי אותו על הכאבים למשך 10-15 דקות בכל פעם.

2.שטיפת מי מלח

מי מלח יכולים לעזור להפחית דלקת ולנקות את האזור.מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את פיו של התינוק שלכם.

3.שמן קוקוס

בשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות, אנטי בקטריאליות וריפוי.מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על הכאב בעזרת ספוגית כותנה ונותנים לו לשבת 10-15 דקות לפני שממחק אותו.

4.אלוורה

ג’ל אלוורה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.מרחו כמות קטנה של ג’ל אלוורה על הכאבים ונותנים לו לשבת 10-15 דקות לפני שממחק אותו.

5.דבש

לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור לרפא את הכאב.מרחו כמות קטנה של דבש על הכאבים ונותנים לו לשבת 10-15 דקות לפני שממחק אותו.

6.תה קמומיל

תה קמומיל יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.משרים בד בתה קמומיל ומורחים אותו על הכאבים למשך 10-15 דקות בכל פעם.

7.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה יכול לעזור לנטרל חומצות ולהפחתת הכאב.מרחו כמות קטנה של חלב מגנזיה על הכאב בעזרת ספוגית כותנה ונותנים לו לשבת 10-15 דקות לפני שממחק אותו.

8.הדבק כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות.מערבבים אבקת כורכום עם מים לייצור משחה ומורחים אותה על הכאבים.תן לזה לשבת 10-15 דקות לפני שממחק אותו.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.מערבבים כפית של סודה לשתייה עם כוס מים חמים והשתמשו בה כדי לשטוף את פיו של התינוק שלך.

10.מכשפה לוז

לוז מכשפות יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.מרחו כמות קטנה של לוז מכשפה על הכאבים בעזרת ספוגית כותנה ונותנים לו לשבת 10-15 דקות לפני שנמחקו ממנו.

11.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.מערבבים כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את פיו של תינוקכם.

12.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות.מדללים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא ומורחים אותו על הכאב בעזרת ספוגית כותנה.תן לזה לשבת 10-15 דקות לפני שממחק אותו.

13.תמצית וניל

תמצית וניל יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.מרחו כמות קטנה של תמצית וניל על הכאב בעזרת ספוגית כותנה ונותנים לו לשבת 10-15 דקות לפני שממחק אותה.

14.שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות.מרחו כמות קטנה של שום על הכאב בעזרת ספוגית כותנה ונותנים לו לשבת 10-15 דקות לפני שממחק אותו.

15.שמן נים

שמן Neem כולל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות.לדלל כמה טיפות של שמן נם עם שמן נשא ומרחי אותו על הכאב בעזרת ספוגית כותנה.

מלחים ומשחות מרגיעים

סבתות בכל רחבי העולם השתמשו במגוון מלחים ומשחות כדי להרגיע ולרפא פצעי פה לתינוקות.טיפולים אלה קלים להכנה ולעתים קרובות משתמשים במרכיבים שכבר נמצאים במטבח.להלן כמה מהפופולריות ביותר:

שמן קוקוס ודבש

תרופה זו שימושית במיוחד עבור sגרון עפרות הנגרם על ידי פצעים בפה.מערבבים כף אחת של שמן קוקוס עם כפית דבש גולמי ומערבבים יחד עד שהתערובת חלקה.החל את התערובת על גרונו של התינוק מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

שמן זית ומלח

תרופה זו מועילה במיוחד אם פצעי הפה מופיעים על הלשון או בתוך הלחיים.מערבבים יחד כף אחת של שמן זית וכפית מלח אחת, ואז מורחים את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה.תן לזה לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

תה צמחים וחליטות

סבתות השתמשו גם בתה צמחי מרפא ובחליטות כדי להרגיע ולבריא פצעי פה לתינוקות.סעדים אלה קלים לייצור ומשתמשים בדרך כלל במרכיבים שכבר נמצאים במזווה.להלן כמה מהפופולריות ביותר:

תה קמומיל

קמומיל משמש זה מכבר להרגיע ולרפא פצעי פה.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שהם נותנים אותו לתינוק.

תה מנטה

מנטה הוא עשב נוסף ששימש לטיפול בפצעי בפה.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שהם נותנים אותו לתינוק.

סיכום

פצעי פה יכולים להיות חוויה כואבת ולא נוחה לתינוקות.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות בהן סבתות השתמשו במשך דורות כדי להרגיע ולרפא את הפצעים האלה.תרופות אלה כוללות מלחים מרגיעים ומשחות העשויות מרכיבים שנמצאים במטבח, כמו גם תה צמחי מרפא וחליטות העשויות מעשבי תיבול שנמצאים במזווה.עם הטיפול הנכון, תינוקות יכולים למצוא הקלה במהירות ובקלות.

שאלות נפוצות

  • מה גורם לפצעי פה אצל תינוקות? פצעי פה יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל זיהום, גירוי או מערכת חיסון מוחלשת.
  • מהם כמה תרופות נפוצות לפצעי פה אצל תינוקות? תרופות נפוצות לפצעי פה אצל תינוקות כוללים מלחים מרגיעים ומשחות העשויות מרכיבים שנמצאים במטבח, כמו גם תה צמחים וחליטות העשויים מעשבי תיבול שנמצאו במזווה.

למידע נוסף על פצעי פה אצל תינוקות, בדוק את עמוד הוויקיפדיה הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן