דף הבית » תרופות סבתא » פצעים בנרתיק – 8 תרופות בריאות ובירות
dadadaddd ddadadaadda  daadaddaddaa ddaddddaa ddddaddaa

פצעים בנרתיק – 8 תרופות בריאות ובירות

פצעים בנרתיק: 8 תרופות בריאות ובירות
פצעים בנרתיק יכולים להיות די לא נוחים ומביכים להתמודד איתם.עם זאת, ישנם כמה תרופות בריאות ובירות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולקדם ריפוי.במאמר זה נדון בשמונה מהתרופות הללו וכיצד להשתמש בהם כראוי.

ראה רופא
חשוב לפנות לרופא אם אתה חווה תסמינים של פצעים בנרתיק.תסמינים אלה עשויים לכלול גירוד, צריבה, כאב או פריקה.הרופא שלך יוכל לאבחן את הבעיה כראוי ולהציע את מסלול הטיפול הטוב ביותר.

אל תגרד
שריטת האזור הפגוע עלולה לגרום לגירוי נוסף ואף עלול להוביל לזיהום.חשוב להתנגד לדחף לשרוט את האזור ולהרחיק ממנו את הידיים.

שמור על האזור נקי
חשוב לשמור על האזור נקי על ידי שטיפתו עם סבון עדין ומים חמים.הקפידו לשטוף את האזור ביסודיות לאחר מכן.אל תשתמש בסבונים או בשפשוף קשים מכיוון שאלו יכולים לעצבן עוד יותר את האזור.

ללבוש בגדים רופפים
לבישת בגדים רופפים יכולה לעזור לשמור על יבש האזור ולהפחית את החיכוך, מה שיכול לעזור להפחית את הגירוי.הימנע מלבישת בגדים הדוקים ובחר בבדים נושמים במקום.

הימנע מגירויים
סבונים מסוימים, חומרי ניקוי כביסה ומוצרים אחרים עלולים להכיל חומרים גירויים העלולים לגרום לגירוי נוסף באזור הנגוע.חשוב להימנע משימוש במוצרים שעשויים להכיל גירויים אלה.

למרוח קומפרס חם
קומפרס חם יכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.כדי להכין קומפרס, משרים מטלית נקייה במים חמים ולהסתובב.הניחו את הבד על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

השתמש בחיטט טבעי
ישנם כמה חיטויים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.חלקם כוללים שמן עץ התה, לוז מכשפה וחומץ תפוחים.כדי להשתמש באלה, מערבבים כמה טיפות של חיטוי עם כמות קטנה של מים ומורחים אותם על האזור הפגוע.

נסה תרופות ל- OTC
ישנן מספר תרופות ללא מרשם שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.אלה כוללים קרם הידרוקורטיזון וקרם קלמין.חשוב לעקוב אחר ההוראות בחבילה ולא להשתמש יותר מהמינון המומלץ.

טיפ ייחודי ומועיל:
אם אתה חווה כאב או אי נוחות כלשהו, נסה להשתמש בדחיסה קרה במקום בחם.החלת דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרדים את האזור שיכול לספק הקלה.

סיכום
פצעים בנרתיק יכולים להיות לא נוחים ומביכים להתמודד איתם.עם זאת, ישנם מספר תרופות בריאות ובירות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולקדם ריפוי.חשוב לפנות לרופא אם אתה חווה תסמינים כלשהם, ולהימנע מגרד או להשתמש במוצרים קשים.בנוסף, לבישת בגדים רופפים, יישום דחיסה חמה או קרה, ושימוש בחיטושים טבעיים או תרופות ללא מרשם יכולות לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.

חלק 2: תרופות בריאותיות וביתיות לפצעים בנרתיק

פצעים בנרתיק יכולים להוות מקור לכאב, אי נוחות ומבוכה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות לבריאות ובית שיכולות לעזור בטיפול ולהקל על הסימפטומים של פצעים בנרתיק.

1.קרם אנטי-מטען ללא מרשם

קרם נגד מטען ללא מרשם יכול להועיל במתן הקלה מהגרד ואי הנוחות הקשורים לפצעים בנרתיק.חפש קרמים המכילים הידרוקורטיזון או תחמוצת אבץ.הקפד לעקוב אחר ההוראות על החבילה ולהשתמש בקרם לפי הוראות.

2.קומפרסים חמים

קומפרס חם יכול לעזור להרגיע את השריפה והגרד הנגרם כתוצאה מפצעים בנרתיק.החל קומפרס חם על האזור המושפע למשך 15 דקות, שלוש פעמים ביום.הקפד להשתמש במטלית נקייה ובמים חמים כדי להימנע מתפשטות הזיהום.

3.אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל יכולה להיות דרך יעילה להרגיע פצעים בנרתיק.כל מה שאתה צריך זה כוס שיבולת שועל ואמבטיה חמה.כל שעליך לעשות הוא להוסיף את שיבולת השועל למים ומשרים באמבטיה במשך 15 דקות.שיבולת השועל מסייעת להפחתת דלקת וגירוד באזור הנגוע.

4.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור בטיפול בפצעים בנרתיק.פשוט מוסיפים כמה טיפות שמן עץ התה לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15 דקות.אל תשתמש בשמן עץ התה אם אתה בהריון או מניקה.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ויכול להועיל בטיפול בפצעים בנרתיק.פשוט מערבבים כוס חומץ תפוחים עם שתי כוסות מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.

6.יוגורט

יוגורט יכול להועיל בטיפול בפצעים בנרתיק.אכלו כוס יוגורט רגיל מדי יום כדי לעזור להפחית דלקת וגרד.אתה יכול גם למרוח יוגורט רגיל ישירות על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

7.שום

לשום תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור בטיפול בפצעים בנרתיק.פשוט מרסקים שתי שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להרגיע את השריפה והגרד הקשורים לפצעים בנרתיק.פשוט מדלל את לוז המכשפה במים ולהחיל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.

סיכום

פצעים בנרתיק יכולים להוות מקור לכאב, אי נוחות ומבוכה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות לבריאות ובית שיכולות לעזור בטיפול ולהקל על הסימפטומים של פצעים בנרתיק.קרמים אנטי-מטענים ללא מרשם, קומפרסים חמים, אמבטיות שיבולת שועל, שמן עץ התה, חומץ תפוחים, יוגורט, שום, ווז מכשפה יכולים כולם להועיל במתן הקלה מהגירוד ואי הנוחות הקשורים לפצעים בנרתיק.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות בריאות ובבית לפצעים בנרתיק?

א: תדירות השימוש בבריאות ובבית לפצעים בנרתיק תהיה תלויה בחומרת הפצעים.באופן כללי, מומלץ להשתמש בסעדים אלה לפחות פעמיים ביום כדי לעזור להפחית דלקת וגרד.הקפד לעקוב אחר ההוראות עבור כל תרופה ולהשתמש בהן כביכול.

פצעים בנרתיק יכולים להוות מקור לאי נוחות ומבוכה, אך עם התרופות הבריאותיות והבית הנכונות, תוכלו למצוא הקלה מהתסמינים.קרמים אנטי-מטענים ללא מרשם, קומפרסים חמים, אמבטיות שיבולת שועל, שמן עץ התה, חומץ תפוחים, יוגורט, שום, ווז מכשפה יכולים כולם להועיל במתן הקלה מהגירוד ואי הנוחות הקשורים לפצעים בנרתיק. למד עוד על פצעי הנרתיק בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן