דף הבית » תרופות סבתא » פיסורה אנאלית – 14 הסעדים של סבתא אורגנית המועברים במשפחה
daddaddad ddaddcddaa  ddadadddd dadc daddaad dddaddaddaa

פיסורה אנאלית – 14 הסעדים של סבתא אורגנית המועברים במשפחה

הזדקנות עשויה להביא חוכמה, אך היא יכולה גם להביא מגוון של בעיות בריאות לא נוחות.פיסורים אנאליים, או דמעות קטנות ברירית הפי הטבעת, הם אחד הנפוצים בסוגיות אלה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות אורגניות ואושרו על סבתא שהועברו במשפחות במשך דורות שיכולים לעזור בטיפול ולמנוע סדקים אנאליים.

סדקים אנאליים הסבירו

סדקים אנאליים הם מצב שכיח אך כואב שיכול להשפיע על אנשים בכל גיל.בדרך כלל הם נגרמים כתוצאה מפגיעה טראומטית באזור האנאלי, כמו מתאמץ במהלך תנועות המעי, או שהם יכולים להיגרם על ידי מצבים בריאותיים מסוימים, כמו מחלת קרוהן.פיסורים אנאליים יכולים לגרום לאי נוחות וכאב קשה, ובמקרים מסוימים הם יכולים אפילו להוביל לדימום.

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול ולמנוע סדקים אנאליים.להלן 14 תרופות של סבתא אורגנית המועברות במשפחה כדי לעזור בפיצורים אנאליים:

תרופות ביתיות עבור סדקים אנאליים

1.הגדל את צריכת הסיבים שלך

אחת הדרכים הטובות ביותר לטפל ולמנוע סדקים אנאליים היא להגדיל את צריכת הסיבים שלך.זה יכול לעזור לרכך את הצואה שלך, מה שמקל על העברתם ולהפחתת הסיכון להתאמץ ולגרום לפגיעה נוספת.מזונות העשירים בסיבים תזונתיים כוללים דגנים מלאים, שעועית, פירות וירקות.

2.שמור על עצמך לחות

להישאר לחות הוא חיוני לבריאות הכללית, וזה חשוב גם למנוע וטיפול בפיצורים אנאליים.שתיית מים רבים תעזור לשמור על שרפרפים רכים, ולהפחית את הסיכון להתאמץ ופציעה נוספת.

3.השתמש באמבט סיטז

טיפ ייחודי:

אמבטיה של סיטז היא אמבטיה רדודה שיכולה לעזור להפחית דלקת ולעודד ריפוי של סדקים אנאליים.כדי לבצע אמבטיה של סיטז, מלא גיגית בכמה סנטימטרים של מים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר או קמומיל.משרים 10 עד 20 דקות, פעמיים או שלוש ביום.

4.החל קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.להכנת דחיסה קרה, מלאו שקית ניילון או מגבת בקרח ועוטפים אותו בבד דק.החל את הדחיסה הקרה למשך 15 עד 20 דקות, פעמיים או שלוש ביום.

5.השתמש בשמנים טבעיים

שמנים טבעיים, כמו שמן קוקוס, שמן זית או שמן שקדים, יכולים לסייע בהפחתת הדלקת ולעודד ריפוי של סדקים אנאליים.מרחו שכבה דקה של שמן על האזור המושפע פעמיים או שלוש ביום.

6.קח תוסף פרוביוטיקה

פרוביוטיקה יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול שלך בריאה, מה שעלול להפחית את הסיכון לפיתוח פיצוחים אנאליים.קח תוסף פרוביוטיקה כל יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.השתמש בתרופות צמחי מרפא

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות, כמו אלוורה, לוז מכשפה וקלנדולה, כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי של סדקים אנאליים.החל כמות קטנה של התרופה הצמחית על האזור המושפע פעמיים או שלוש ביום.

8.השתמש במלח Epsom

מלח אפסום יכול לעזור להפחית דלקת ולעודד ריפוי של סדקים אנאליים.כדי להשתמש במלח אפסום, הוסיפו כוס אחת לאמבט רדוד וספיגה למשך 10 עד 20 דקות.עשה זאת פעמיים או שלוש ביום.

9.החל מכשפות לוז

לוז מכשפה יכול לעזור להפחית דלקת ולעודד ריפוי של סדקים אנאליים.כדי להשתמש במכשפה לוז, יש להשרות כדור כותנה בנוזל ומורחים אותו על האזור הנגוע פעמיים או שלוש ביום.

10.נסה אקופרסורה

אקופרסורה יכולה לעזור להפחית דלקת ולעודד ריפוי של סדקים אנאליים.כדי לבצע אקופרסורה, לחץ על קצות האצבעות שלך בחוזקה נגד האזור המושפע למשך שתיים או שלוש דקות.עשה זאת פעמיים או שלוש ביום.

11.החל ג’ל אלוורה ורה

ג’ל אלוורה יכול לעזור להפחית דלקת ולעודד ריפוי של סדקים אנאליים.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע פעמיים או שלוש ביום.

12.נסה שקיות תה

שקיות תה שחור או ירוק יכולות לעזור להפחית דלקת ולעודד ריפוי של סדקים אנאליים.ל

חלק ב ‘: הרמייה של סבתא אורגניתs עבור פיסורה אנאלית

סדקים אנאליים הם כואבים ולעתים קרובות מביכים, אך ישנם כמה תרופות אורגניות שהועברו במשפחות במשך דורות שיכולים לספק הקלה.להלן 14 תרופות של סבתא אורגנית היעילות לטיפול בפיצוחים אנאליים:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע כחומר ריפוי יעיל.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת הקשורים לפיצוחים אנאליים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור סביב הפיסורה.

2.אלוורה

אלוורה הוא חומר לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את הרקמה המודלקת סביב פיצורים אנאליים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור סביב הפיסורה.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע כאנטיספטי טבעי יעיל.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים אותו ישירות על האזור סביב הפיסורה.

4.מכשפה לוז

ידוע כי Hitch Hazel הוא תרופה יעילה להקלה בכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של לוז מכשפות ישירות על האזור סביב הפיסורה.

5.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע כתרופה יעילה להפחתת דלקת הקשורה לפיצוחים אנאליים.כדי להשתמש בתרופה זו, חבל שקית תה קמומילית במים חמים ומורחים את התה ישירות על האזור סביב הפיסורה.

6.מלחי אפסום

ידוע כי מלחי EPSOM יעילים להפחתת דלקת ומתן הקלה מכאבים הקשורים לפיצוחים אנאליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של מלחי אפסום ומים ומרחים את התערובת ישירות על האזור סביב הפיסורה.

7.כורכום

כורכום ידוע כתרופה יעילה להפחתת דלקת הקשורה לפיצוחים אנאליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמות קטנה של אבקת כורכום עם כמות קטנה של מים ומורחים את העיסה ישירות על האזור סביב הפיסורה.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע כתרופה יעילה להפחתת דלקת ומתן הקלה מכאבים הקשורים לפיצוחים אנאליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמות קטנה של שמן עץ התה עם כמות קטנה של מים ומורחים את התערובת ישירות על האזור סביב הפיסורה.

9.קלנדולה

קלנדולה ידועה כתרופה יעילה להפחתת דלקת ומתן הקלה מכאבים הקשורים לפיצוחים אנאליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמות קטנה של שמן קלנדולה עם כמות קטנה של מים ומורחים את התערובת ישירות על האזור סביב הפיסורה.

10.שמן לבנדר

ידוע כי שמן לבנדר הוא תרופה יעילה להפחתת דלקת הקשורה לפיצוחים אנאליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמות קטנה של שמן לבנדר עם כמות קטנה של מים ומורחים את התערובת ישירות על האזור סביב הפיסורה.

11.שום

שום ידוע כי הוא תרופה יעילה להפחתת דלקת ומתן הקלה מכאבים הקשורים לפיצוחים אנאליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמות קטנה של שום עם כמות קטנה של מים ומורחים את התערובת ישירות על האזור סביב הפיסורה.

12.שמן זית

שמן זית ידוע כתרופה יעילה להפחתת דלקת ומתן הקלה מכאבים הקשורים לפיצוחים אנאליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמות קטנה של שמן זית עם כמות קטנה של מים ומורחים את התערובת ישירות על האזור סביב הפיסורה.

13.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה ידוע כתרופה יעילה להפחתת דלקת ומתן הקלה מכאבים הקשורים לפיצוחים אנאליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמות קטנה של חלב של מגנזיה עם כמות קטנה של מים ומורחים את התערובת ישירות על האזור סביב הפיסורה.

14.Comfrey

קומפרי ידוע כתרופה יעילה להפחתת דלקת ומתן הקלה מכאבים הקשורים לפיצוחים אנאליים.כדי להשתמש בתרופה זו,מערבבים כמות קטנה של קומפרי עם א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן