דף הבית » תרופות סבתא » מורסה בפי הטבעת – 9 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים וחשובים
deddadad ddad ddddadaa  daadaddaddaa dedddadaddaa ddeddda

מורסה בפי הטבעת – 9 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים וחשובים

מורסה אנאלית: 9 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים וחשובים

כשמדובר בטיפולים במורסה אנאלית, לרפואה המודרנית יש הרבה מה להציע.אך אנשים רבים פונים לתרופות מיושנות על בסיס מרכיבים טבעיים וחשובים שיעזרו להם לנהל את הכאב והאי נוחות של מצב זה.להלן תשעה תרופות כאלה שעשויות לעזור להקל על הסימפטומים של מורסה אנאלית.

כּוּרכּוּם
כורכום הוא אחד התרופות הטבעיות החזקות ביותר לטיפול במורסה אנאלית.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים למצב.בנוסף, כורכום יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

פלפל קיין
פלפל קאיין מכיל תרכובת הנקראת קפסאיצין, שהוכח כמסייע בהקלה על הכאב והאי הנוחות הקשורים למורסה אנאלית.בנוסף, פלפל קאיין עשוי לעזור להפחית את הדלקת והנפיחות הקשורים למצב.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת פלפל קאיין עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

שום
שום ידוע כי הוא תרופה יעילה לטיפול במורסה אנאלית.זהו חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי, שיכול לעזור להפחית את הזיהום הקשור למצב.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב.כדי להשתמש בו, ריסקו 2-3 שיני שום ומערבבים אותם עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום.

אלוורה
אלוורה היא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול במורסה אנאלית.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים למצב.בנוסף, אלוורה יכולה לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים למצב.כדי להשתמש בו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על האזור המושפע פעמיים ביום.

לוז מכשפה
לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והנפיחות הקשורים למורסה אנאלית.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים למצב.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית לוז מכשפה עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים למורסה אנאלית.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים למצב.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

חִלבָּה
חילבה היא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים למורסה אנאלית.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים למצב.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת חילבה עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

שמן אקליפטוס
שמן אקליפטוס הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים למורסה אנאלית.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים למצב.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית שמן אקליפטוס עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל
בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב להיות בקנה אחד עם השימוש בהם.נטילת סעדים אלה על בסיס קבוע תעזור להם להיות יעילים יותר בטיפול במצב.בנוסף, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם כל תרופות שאתה לוקח כרגע.
מורסות אנאליות יכולות להיות כואבות ביותר ודורשות טיפול כדי לרפא.ואילו מודרנירפואה יכולה לספק אנטיביוטיקה וניתוחים, ישנם גם הרבה תרופות מיושנות שיכולות לעזור בטיפול ולהקל על הסימפטומים של מורסה אנאלית.להלן תשע תרופות טבעיות שיעזרו לך לנהל את הכאב שלך ולהאיץ את ההחלמה.

1.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.משרים מטלית כביסה במים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות, מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

2.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות חזקות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של מורסה.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

3.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הזיהום ולקדם ריפוי.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

4.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדי חמצון חזקות ויכול לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כמות קטנה של מים לייצור משחה ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

5.שום

לשום תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותם עם כמות קטנה של מים להכנת משחה.החל אותו על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.משרים כדור כותנה בתערובת של חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים אחר כך.

7.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בכמות קטנה של מים חמים ומורחים אותם על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

8.מכשפה לוז

לוז המכשפה יש תכונות טבעיות ואנטי -מיקרוביאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.לדלל כמה טיפות לוז מכשפה בכמות קטנה של מים חמים ומורחים אותם על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.מלח אפסום

למלח Epsom יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.מוסיפים כמה כפות מלח אפסום לאמבטיה חמה ומשרות בתוכו למשך 15 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

מורסות אנאליות יכולות להיות כואבות ביותר ודורשות טיפול כדי לרפא.בעוד שרפואה מודרנית יכולה לספק אנטיביוטיקה וניתוחים, ישנם גם תרופות מיושנות רבות שיכולות לעזור בטיפול ולהקלה על הסימפטומים של מורסה אנאלית.קומפרסים חמים, שמן קוקוס, אלוורה, כורכום, שום, חומץ סיידר תפוחים, שמן עץ התה, לוז מכשפה ומלח אפסום הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.

שאלות נפוצות

מהי מורסה אנאלית?

מורסה אנאלית היא מצב כואב בו אוסף של PU נוצר ליד פי הטבעת.זה בדרך כלל נגרם כתוצאה מזיהום ויכול להיות מאוד כואב ולא נוח.

כיצד אוכל לטפל במורסה אנאלית?

ניתן לטפל במורסים אנאליים באנטיביוטיקה ובניתוחים, אך ישנם גם הרבה תרופות מיושנות שיכולות לעזור.קומפרסים חמים, שמן קוקוס, אלוורה, כורכום, שום, חומץ סיידר תפוחים, שמן עץ התה, לוז מכשפה ומלח אפסום הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן