דף הבית » תרופות סבתא » פיגמנטציה של עור – 2 תרופות מרגיעות ומשמעותיות של סבתא
dadddedaddadd dadc dadda  daadaddaddaa dedadddaddaa ddedade

פיגמנטציה של עור – 2 תרופות מרגיעות ומשמעותיות של סבתא

מה זה פיגמנטציה של העור?

פיגמנטציה בעור היא צביעת העור הנגרמת על ידי נוכחות של מלנין, פיגמנט המיוצר על ידי הגוף.פיגמנט זה קובע את צבע העור, השיער והעיניים שלך.פיגמנטציה של העור יכולה להיות מושפעת ממספר גורמים, כמו גנטיקה, סביבה ואורח חיים.

פיגמנטציה יכולה להיות יותר מדי או מעט מדי, ויכולה לגרום למגוון מצבי עור, כולל מלסמה, ויטיליגו והיפר -פיגמנטציה.מצבים אלה יכולים להיות קשים לטיפול, ואנשים רבים מסתמכים על תרופות טבעיות כדי לסייע בהפחתת המראה של שינוי צבע העור.

2 תרופות מרגיעות ומשמעותיות של סבתא

סבתות היו מזמן מקור לחוכמה, במיוחד כשמדובר בתרופות טבעיות.להלן שניים מהתרופות שלהם להרגיע והפחתת שינויי צבע העור הנגרמים כתוצאה מפיגמנטציה של העור.

1.כורכום

כורכום הוא אנטי-דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את מראה השינוי הנגרם כתוצאה מפגנת עור.הוא מכיל גם נוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית נזק רדיקלי חופשי ולהגן על העור מפני שינוי צבע נוסף.כדי להשתמש בכורכום כתרופה לפיגמנטציה של העור, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם שתי כפיות דבש ומורחים את העיסה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונות הלחות המצוינות שלו ומהווה אפשרות נהדרת עבור אלה המעוניינים להפחית את המראה של שינוי צבע העור.הוא מכיל גם חומצה לאורית, שיכולה לעזור להפחית דלקת הנגרמת כתוצאה מפיגמנטציה של העור.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה, לעסות את האזור הפגוע בכמה טיפות שמן קוקוס למשך מספר דקות ביום.

טיפ מועיל

חשוב לזכור שפיגמנטציה של העור יכולה לקחת זמן לטיפול וכי ייתכן שתרופות טבעיות אינן יעילות לכולם.בנוסף, עדיף לדבר עם רופא או רופא עור לפני שתנסה תרופות ביתיות כלשהן, מכיוון שרכיבים מסוימים עשויים להיות קשים מדי לסוגי עור מסוימים.

התרופה של סבתא מספר 1: כורכום

כורכום הוא תרופה עתיקה המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במגוון מצבי עור.זהו נוגד חמצון וחומר אנטי דלקתי חזק, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לסייע בשיפור גוון העור ולהפחתת הפיגמנטציה.הוא שימש כטיפול מקומי במשך מאות שנים, והוא עדיין בשימוש נרחב בהודו ובמדינות אחרות.כורכום יכול לשמש כעיסה, המופעל על העור בשכבה דקה.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים חמים.ניתן לעשות זאת פעם או פעמיים בשבוע כדי לעזור להפחית את הפיגמנטציה.

היתרונות של כורכום

  • זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את גירויי העור.
  • זה עוזר בשיפור גוון העור ולהפחתת הפיגמנטציה.
  • יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות המסייעות בהגנה על העור מפני זיהום.
  • זה עוזר להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים.

התרופה של סבתא מס ‘2: אלוורה

אלוורה היא תרופה נפוצה נוספת המשמשת את הסבתות לטיפול בפיגמנטציה של העור.זה מזמן ידוע בזכות תכונותיו הריפוי והמרגיע, ולעתים קרובות משמש לטיפול בכוויות שמש ומצבי עור אחרים.אלוורה עשירה גם בוויטמין E, המסייע בהגנה על העור מפני נזק סביבתי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה או מיץ על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים חמים.ניתן לעשות זאת פעם או פעמיים בשבוע כדי לעזור להפחית את הפיגמנטציה.

היתרונות של אלוורה

  • זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את גירויי העור.
  • זה עוזר בשיפור גוון העור ולהפחתת הפיגמנטציה.
  • יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות המסייעות בהגנה על העור מפני זיהום.
  • הוא עשיר בוויטמין E, המסייע בהגנה על העור מפני נזק סביבתי.

שאלות נפוצות

האם זה בטוח להשתמש בתרופות אלה לפיגמנטציה בעור?

כן, גם כורכום וגם אלוורה הם בדרך כלל בטוחים לשימוש על העור.עם זאת, אם יש לך אלרגיות או רגישויות, עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בסעדים אלה.בנוסף, חשוב לציין כי סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, והתוצאות עשויות להשתנות.

כמה זמן לוקח לתרופות אלה לעבוד?

תוצאות הסעדים הללו יכולות להשתנות בהתאם לאדם ובחומרת הפיגמנטציה.באופן כללי, מומלץ להשתמש בסעדים אלה לפחות מספר שבועות לפני שתראה תוצאות.בנוסף, חשוב לדאוג להשתמש בסעדים באופן עקבי כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בפיגמנטציה של עור במשך מאות שנים.כורכום ואלוורה הם שניים מהתרופות הפופולריות ביותר שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הפיגמנטציה ולשפר את גוון העור.שניהם בטוחים בדרך כלל לשימוש על העור, וניתן להשתמש בהם פעם או פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.עם זאת, התוצאות עשויות להשתנות ותמיד עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בתרופות אלה.

למידע נוסף בקר ב wikipedia.org למידע נוסף על פיגמנטציה של העור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן